Varför denna hetsjakt mot No1?

Status
Ej öppen för fler svar.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Bikerbitch skrev:
Han är en väldigt trevlig kille.

Enligt en annan tråd här så är grabbarna grus i HA och Bandidos ofta helschyssta killar... Det hindrar väl inte att man ifrågasätter det folk sysslar med utöver att bara vara "hyggliga prickar som minsan bjöd mig på öl en gång"..
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Bikerbitch skrev:
Ja. Jag lär mig utav den bästa skolan, sporthoj.com. Där är alla så smarta!
Det där lät mindre bra =)

Korvgubben, ditt ställ är för tajt därav stryps blodflödet i kroppen och till hjärnan på dig. Ta av dig det så kan du tänka klart...
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
korvgubbe skrev:
Enligt en annan tråd här så är grabbarna grus i HA och Bandidos ofta helschyssta killar... Det hindrar väl inte att man ifrågasätter det folk sysslar med utöver att bara vara "hyggliga prickar som minsan bjöd mig på öl en gång"..

Som jag skrev. Alla uppskattar inte det han gör.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Holger skrev:
Frågan är vilka som vågar,sen kan han mer än så faktiskt....

....vissa skulle kanske formulera det som:
- Frågan är vilka som tycker det är värt att riskera andras liv och hälsa för att göra sig en hacka...
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jo men han är smart,vi andra som kör fort riskerar våra o andras liv utan att tjäna pengar......

korvgubbe skrev:
....vissa skulle kanske formulera det som:
- Frågan är vilka som tycker det är värt att riskera andras liv och hälsa för att göra sig en hacka...
 

Gabor

Guest
GR, NO 1, alias.....han har kört hoj sedan 80 talet, träffade honom ett par gånger redan då. Ni som är neg. skärp er, kolla hur ni kör själva, den killen kan hantera en hoj, även om det ser farligt ut.
Att man sedan kör utanför marginaler får stå för var å en. Moralpredikningar funkar ändå inte på sprthojare, vi kör som vi vill tills det händer något, då först kan man inse att det finns gränser.
Jag vet vart mina går å jag kör därefter.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
tassen skrev:
GR, NO 1, alias.....han har kört hoj sedan 80 talet, träffade honom ett par gånger redan då.

Ja, just jäklans... glömde ju inte bort att övriga traffikanter inte kan hitta på oförutsedda saker bara man själv kört hoj tillräckligt länge...
.... eller att andra i trafiken inte skiter knäck bara för att den som blåser förbi nån centimeter från ens backspegel, som ett skållad ollon, är grym på att köra....


..sorry! My Bad!
 

Gabor

Guest
korvgubbe skrev:
Ja, just jäklans... glömde ju inte bort att övriga traffikanter inte kan hitta på oförutsedda saker bara man själv kört hoj tillräckligt länge...
.... eller att andra i trafiken inte skiter knäck bara för att den som blåser förbi nån centimeter från ens backspegel, som ett skållad ollon, är grym på att köra....


..sorry! My Bad!

Åså missade du ironin mellan raderna i sista stycket..... :gnissla

Visst behövs det så lite för att trigga en irritation...

Jag antar att du ALDRIG kört mellan bilar i en bilkö...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
tassen skrev:
Visst behövs det så lite för att trigga en irritation...

Jag antar att du ALDRIG kört mellan bilar i en bilkö...

Irritera folk kommer man alltid bara genom att existera... Jag skiter fulständigt om någon morgontrött gubbe blir förbannad på mig när jag kör mellan bilarna i rusningstrafikens köer bara för att hans fru inte släpper till därhemma... Att han spottar och svär får honom knappast att tappa kontrollen över sitt fordon.

Det är däremot när man blåser förbi och halvt skrämmer skiten ur folk som trots allt ligger i 120-130 på motorväg som det kan gå illa... En halvt drömmande billist kan göra på sig och kasta bilen åt sidan och orsaka långt mer än vi själva väntat oss....
...och att köra satan på kraftigt trafikerad väg är lika illa... Även om du vore Rossi så har du inte en aning om någon mobilpratande tvåbarnsmamma som snyter ungen med sin enda lediga hand plötsligt byter fil framför dig...
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
korvgubbe skrev:
Bara en fundering..

Med undantag för en, som "faktiskt pratat med honom på telefon", så är alla "tycka-synd-om-inlägg" skrivna av folk födda 80 och senare... Hur kommer det sig? :va


70-talisterna börjar bli gamla?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top