perhu
Medlem
Hälsningen mc-åkare emellan ska bara användas när "kusten är klar"! Kan vi inte enas om det!!?!!
Hojen ville inte hem idag efter jobbet så den stack naturligtvis iväg på en ovanligt lång omväg och jag hängde frivilligt med.Vi mötte kanske 20 hojar och varenda en hälsade av dessa.Sporthojar som custom.
Samtidigt är det roande hur skarpögda många blir i trafiken när jag på håll tydligen påminner lite om lag och ordning pga klädseln.Men skit samma, många som verkar ha fickparkerat i vänsterfil på motorväg flyttar sig ovanligt snabbt.
Jag tror inte att ”alla” hälsade för sju år sedan och att ”ingen” gör det nu.MrPontus skrev:har MC kulturen förändrats eller vad är det frågan om?
Jag tror inte att ”alla” hälsade för sju år sedan och att ”ingen” gör det nu.
Men du kanske har gjort en iaktagelse som stämmer med en generell förändring av vårt samhälle? Vilken skulle förändring i så fall vara och har den ett samband med att främlingsfielntliga partier får allt större stöd i hela Europa?
Sodan;6035753 Kan absolut hälsa om det hade betytt nåt.[/QUOTE skrev:Det betyder väl fri väg.
Hade blivit lite KräNgGt om någon hade hälsat och så står kronkalle 400 meter och skjuter eller att där ligger en stor jävla tall över hela vägen liksom
kommer nog få smörja in armbågen med linnement i morgon av allt hejjjjande
det bara har blivit värre och värre
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati