Kommer ni fram till nåt mer än att alla verkar ha fel?
På väg till jobbet i morse ser jag en körskolehoj kommandes emot mig med läraren efter. Tänker, här har man möjlighet att glädja en nybörjare och avger en hälsning. Ingen reaktion, ok tänker att det tar väl läraren upp efteravslutad körlektion varpå jag hälsar på läraren..... vilken inte besvaras
Vilken tråkmåns.
När jag tog mc kort så sprakade det till i Interkommen.
-Och så hälsar vi på alla motorcyklister!
Jag hälsar på Mc-poliser med.
Dom verkar dock bli så förvånade att alla inte hänger med
Förra helgen var det en MC-polis som hälsade på mig först. Hann knappt se polisen med handen i hösta hugget innan jag själv kunde få upp min.
Jag kom fram till ett fik i morse
Tycker väl att de flesta kring Örebrotrakterna hälsar.. 8/10 iaf. Jag säger som någon tidigare i tråden, man blir sprudlande glad när någon vinkar/nickar tillbaka. Känns som om man är med i värsta hemliga klubben och vi alla mc-åkare vet något inga andra vet!
Låter säkert larvigt men så ser jag på det!
Jag tycker det är jättejobbigt när någon hälsar och så missar jag det.
Får nästan ångest och vill åka ifatt personen i fråga bara för att vinka
Håller med båda! Igår körde jag t.o.m. om en glidare i andra filen och hejade på föraren samtidigt. Lite överambitiöst men jag mådde så jävla bra på hojen i kvällssolen så varför inte.
Ingen hälsar när jag åker med bara hjälm, alla hälsar när jag har full utrustning på mig. Tycker bara hela grejen att hälsa är fjantig
Min körlärare sade precis samma sak till mig. Lika bra att bli ordentligt fostrad direkt, antar jag.Vilken tråkmåns.
När jag tog mc kort så sprakade det till i Interkommen.
-Och så hälsar vi på alla motorcyklister!
På min tur till rosenhill idag så mötte jag säkert 30 hojar innan Södertälje och alla hälsade, men sen blev det lite sådär med kardan med dom man mötte, trafiken har ju en viss inverkan helt klart.
Nu har jag upptäckt det ALLRA coolaste: Flytta ned vänster hand till låret och demonstrativt hålla den där medan
Låter som viloläge på sporthoj när man kör ett tag , det kanske va nån som inte såg dig/tänkte på annat?
Själv brukar jag vinka från låret ]
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |