Hur kommer det sig att dessa kvällsträningar bara är på "G"? varför finns inga spikade datum och varför har det inte varit några träningar i vår?
Har ni tittat i er almanacka för ledig tid för oss som vill träna,är det så att ni inte får tag i folk för posteringar så får man lösa det med hjälp av bilkomiten då.Så när MC-folket vill träna så står bilfolket flaggvakter och när bilfolket tränar så står MC folket flaggvakter....Mycket lätt...Jag ställer upp som flaggvakt....
Slipper helst att betala 500 kr för en kvällsträning, tycker det är i dyraste laget. Om det är funktionärer som behövs för att ha kvällsträningar i ARC´s regi ställer jag upp.
Är det dyrt med 500 för 1,5 timmes bantid? På en klubbträning med valfri klubb brukar det vara 300 kr för 3x15 minuter, det tycker jag är dyrare.
Förra året körde arc 3x20min och om man var medlem kostade det 200kr då är ju det billigare. Är man inte medlem i arc är ju dina körningar billigare.
Slipper helst att betala 500 kr för en kvällsträning, tycker det är i dyraste laget. Om det är funktionärer som behövs för att ha kvällsträningar i ARC´s regi ställer jag upp.
då vi för närvarande inte har några tider att köra på (Arc) så kör för humlan så länge... 100kr hit eller dit spelar väl knappast någon större roll i sammanhanget! fiver.se.... kör o var glad!
funktionärer är inga problem utan det är snarare samma problem som alla andra arrangörer brottas med just nu! få ekonomi i körningarna och ban-tid som passar! Tack ändå!
Är man bara ute i god tid med datum för träningar så är det inga problem.Sedan tycker jag att man borde få något för att man är med och stöder en klubb...Men det enda man ska ställa upp på, är att hjälpa till och städa,måla baracker mm..Dåligt.Man ska vara rädd om sina medlemmar.....
då vi för närvarande inte har några tider att köra på (Arc) så kör för humlan så länge... 100kr hit eller dit spelar väl knappast någon större roll i sammanhanget! fiver.se.... kör o var glad!
funktionärer är inga problem utan det är snarare samma problem som alla andra arrangörer brottas med just nu! få ekonomi i körningarna och ban-tid som passar! Tack ändå!
Håller med föregående person,är man medlem i en klubb, så ska man få rabbat på klubbträning,så har de flesta anndra klubbarna.Men jag tror att ARC har avsagt sig om att hålla i kvällsträningarna själva, och överlåtet det till Fiver i stället.För tider finns ju för bilträning(märkligt) Men inte för mc.Det hanndlar bara om pengar,o ren lathet från ARC"s sida...DÅLIG STILL..Jag stöder LMS..
funger bra med kvällsträningar där,ta lärdom från oss.....
Hundring hit eller dit spelar ingen större roll, det är inte det jag reagerar på tycker bara att man kan få något mer för sin medlemsavgift än ett klistermärke.
Hur kommer det sig att ARC får ekonomi i bilträningarna då? för det måste ni väl få i och med att dom får massa träningstider?
Varför säger inte ARC det rakt ut till sina medlemmar att att klubben har lagt ner kvällsträningarna och lagt ut dom på privata arrangörer med vinstintresse istället?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|