http://www.vikingmotorpark.com/Poacher skrev:Ibland är det så, men kolla på Enköping där tog det i stället stopp pga just tat ingen vill betala.
Det är mao inte bara DOM som är felet.
Äntligen ett vettigt gruppköp på SH, starta en gruppköpstrådJag skulle också kunna tänka mig att investera 20-30.000 kr i byggandet av en enkel motorbana högs tio mil från Stockholm.
1. Teddy
2. Nyteknik
3. Sandstream
4. Besserwisser
RTR skrev:Hej
Jag har bara skummat igenom den här tråden, och har inte sett något om det jag tänkte nämna.
Så här var det.
I sommras behövde jag testa lite grejer på min sidecar och den kan man ju inte köra på vägen ens om man vill. Så jag snackade med Matte Bohlin och han ringde å kolla med Lelle på Tullinge, klart jag kunde testa ihop med de andra i Prova på Dragracing gänget.
Sen på Tekniska Mässan i Oktober så kom Lelle förbi i den montern som jag ställde ut i, vi snacka en heldel och han har fått klart med Huddinge kommun att bygga nytt i Gladö Kvarn. Jag fråga vad planen var och han svara att 1 det blir av 2 vi börjar med asfaltsraka 3 sen kör vi drag 4 kanske toaletter, ström, rr slinga VEM VET
Men Ni verkar var driftiga precis som Lelle så kontakta honom och kolla om han vill ha eran hjälp. Han har ju redan fixat endel av de svåraste punkterna
Johan
Låter smått otroligt. Vore ju mkt intressant att veta om Huddinge kommuns "Idrottspolitiska program" (www.huddinge.se) skulle kunna omfatta en utveckling av verksamheten på Tullinge flygfält.RTR skrev:Hej
Jag har bara skummat igenom den här tråden, och har inte sett något om det jag tänkte nämna.
Så här var det.
I sommras behövde jag testa lite grejer på min sidecar och den kan man ju inte köra på vägen ens om man vill. Så jag snackade med Matte Bohlin och han ringde å kolla med Lelle på Tullinge, klart jag kunde testa ihop med de andra i Prova på Dragracing gänget.
Sen på Tekniska Mässan i Oktober så kom Lelle förbi i den montern som jag ställde ut i, vi snacka en heldel och han har fått klart med Huddinge kommun att bygga nytt i Gladö Kvarn. Jag fråga vad planen var och han svara att 1 det blir av 2 vi börjar med asfaltsraka 3 sen kör vi drag 4 kanske toaletter, ström, rr slinga VEM VET
Men Ni verkar var driftiga precis som Lelle så kontakta honom och kolla om han vill ha eran hjälp. Han har ju redan fixat endel av de svåraste punkterna
Johan
Poacher skrev:Enköping som några nämner föll ju på att pengarna inte räcker, för hur tusan ska de som lägger stålarna få dem tillbaka sedan?
Det går ju knappast att ha F1 tävlingar och liknade gigantevenemang i Sverige längre.
xfader skrev:titta vad jag hittade på min mek-soptunna från 1985 eller nått
http://the.yellow-b.us/~xfader/undertail/Picture 011.jpg
Nyteknik skrev:Om 300 personer investerade 30.000 kr var för att bli andelsägare i en motorbana någonstans mellan Södertälje, Enköping och Uppsala skulle de kunna köra ut på den oanvända sammetslena asfalten sommaren 2006.
Jag hoppas att vi ska hinna med ngt erf, men huvudsakliga målet är att köra alla SO och SM tävlingarna... å det blir ganska mkt. Men vi hoppas iaf hinna med ett erf.... de é ju grymt kul.GSXR1100R skrev:Motor Events äger Knutstorp & Mantorp, deras prissättning skiljer sig en hel del gentemot övriga banägare.
Ska du och farsan köra något ERF i år
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |