mudder
Muppkiller
Lugn skrev:
Hahaha...vilka sköna kommentarer i forumet..
Lugn skrev:
Araikaj skrev:Vem faan väljer en harley framför en sporthoj? Jo, antigen den som är en poser eller vettskrämd.
mudder skrev:Hahaha...vilka sköna kommentarer i forumet..
Hade jag varit där så hade jag också kört vält, för jag hade garvat så mycket.Lugn skrev:
bean305 skrev:Hade jag varit där så hade jag också kört vält, för jag hade garvat så mycket.
ÅAS så har bilar ofta trummor bak för att inte ha bättre bromsar bak än fram, glidare kan ju faktiskt ha bättre bromsar bak än fram från fabrik, vilket ju minst ska ses som en konstruktionsmiss...Långa farbron skrev:Enkolvsok är för övrigt vanligt på bilar,här till en Volvo.
P@trik skrev:Fattar inte hur han lyckades.
Lutade han hojen tills hans extremt stora "fotplattor" tog i marken och sen tyckte det var en bra ide att luta lite till..eller.. ?
Långa farbron skrev:Nja antigen så har dom en kolv,eller två
Ett flytande enkolvs ok fungerar enl principen att när kolven pressar ut belägget på ena sidan så dras samtidigt oket i sidled så belägget på andra sidan läggs an,vilket gör det känsligt för sneslitning av naturliga skäl då ett belägg alltid tar i först,dessutom är det hela baserat på att oket löper friktionsfritt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|