repan
Gudomlig sporthojare
Varför köpa nytt när man kan köpa begagnat billigare? Talar då om hojar.
brinckis skrev:Varför köpa nytt när man kan köpa begagnat billigare? Talar då om hojar.
Miss_Orchidee skrev:Vad är det förren fråga?? tänk själv...........
brinckis skrev:vadå ... jag vet/tror veta varför jag vill ha nytt ... men är intresserad av att höra vad andra kan ha för synpunkter på detta. varför köper ni nytt när man kan få en 1 år beg hoj för ca 15' billigare ....
man är ju inte sämre än att man kan ändra sig
Varför köpa nya kläder, när frälsis och allt vad de heter har begagnade att säljabrinckis skrev:Varför köpa nytt när man kan köpa begagnat billigare? Talar då om hojar.
Gixxer 1 skrev:Varför köpa nya kläder, när frälsis och allt vad de heter har begagnade att sälja
Tänk om alla bara skulle tänka ekonomiskt, då skulle utbudet vara riktigt dåligt eller....? Själv har jag ALLTID köpt nya hojar, men får fanimej amortera av det också. Inte så kul, men vill man ha den speciella känslan av nytt så kostar det. Bara att välja med andra ord.
sandstream skrev:- Köper man nytt slipper man smörja kedjan på ett tag.
brinckis skrev:Varför köpa nytt när man kan köpa begagnat billigare? Talar då om hojar.
Ja det har jag med tänkt på, fan vad segt när man har en best man vill våldföra sig på..marten_larsson skrev:Köper man nytt behöver man köra in hojjen ett par hundra mil
Jag kommer nog aldrig köpa ny hoj
Det enda argumentet som jag kommer på, eller som gäller mig iaf, är att man får en cykel som ingen annan har "snytit ur" innan mig. Med allt vad det innebär. Visst finns det fina begagnade att köpa, hittar man ett fint exemplar så ser jag absolut inga fel i det, men som sagt - jag vet vad jag får med en ny hoj. Rent ekonomiskt så är det ju, helt åt *******.brinckis skrev:rent ekonomiskt är det inga problem för mig ... jag har pengarna till en ny hoj och jag kommer till 99% säkerhet köpa en zx6-r 05 till våren. Jag ville bara höra vad andra har för argumment att köpa nytt dyrt istället för billigt begagnat så jag blir totalt övertygad.
Gixxer 1 skrev:Ha det gott med den nya hojen nästa säsong
Hultan skrev:Ja det har jag med tänkt på, fan vad segt när man har en best man vill våldföra sig på..
Å andra sidan hur många "kör in" hojjen igentligen?
Jo det hade jag nog med gjort..marten_larsson skrev:Köper jag någonsin en ny hoj ska den köras in för då kommer jag ha den läääänge
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|