jag är ju student så får nöja mig med ducce från -00 och en husaberg från-05 på den tvåhjuliga fronten.
Osså klagar ni studenter över att ni har dåligt med cash.... fyfan
jag är ju student så får nöja mig med ducce från -00 och en husaberg från-05 på den tvåhjuliga fronten.
Ställer samma fråga till dig. Måste man inte vara 18år för att regga sig på forumet? Om inte. så ska ju 125cc medlemmarna hålla sig i sin del utav forumet. Och för det andra så har du inte varit här lika länge som vi andra
CSN studielån? Tråkigt när de ska betala tillbaka lånet
Njaa... Inte än iallafall .
http://www.sporthoj.com/regler.phpRegler skrev:Följande är regler som är speciella till Sporthoj.com:
* 125-åkare rekommenderas hålla sig i 125-forumet. Vid etik och uppförningsproblem i övriga forumet kan kontot portas till att endast kunna skriva i 125-forumet.
Tur att Bagarn är kvar på forumet, Det livar upp hela forumet
Följande är regler som är speciella till Sporthoj.com:
* 125-åkare rekommenderas hålla sig i 125-forumet. Vid etik och uppförningsproblem i övriga forumet kan kontot portas till att endast kunna skriva i 125-forumet.
synd skulle jag vilja säga! Hans dumma jävla trådar....
Du har inte tänkt på att dom flesta LÅNAR ihop pengarna? Nä? Tänkte det.Osså klagar ni studenter över att ni har dåligt med cash.... fyfan
Ni som skriver att ni hellre föredrar en gammal hoj pga ditten o datten. Har ni ens ägt en ny/nyare hoj(nyare än 05 tex)?
Ni som skriver att ni hellre föredrar en gammal hoj pga ditten o datten. Har ni ens ägt en ny/nyare hoj(nyare än 05 tex)??
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|