Agent Apelsin
Ny medlem
Jag kör gammalt as till hoj för att jag inte vill förknippas med sånt pack som trådstartaren tillhör.
Nä alltså, jag är allvarlig.
Tycker man skall ha så ny hoj som möjligt, dom blir bara lättare och lättare att köra.* * * * *
(Förresten, vadå "gammalt" scheisse - min hoj var i alla fall SPRILLANS -93...!)
Mycket bra sagt Micke!Ni som skriver att ni hellre föredrar en gammal hoj pga ditten o datten. Har ni ens ägt en ny/nyare hoj(nyare än 05 tex)??
Eller är det bara så att ni helt enkelt helst av allt skulle vilja köpa en spretans ny fast inte har råd?
Jag själv kan inte yttra mig om gamla "öknar" då jag aldrig kört en ens (jo när jag var 10 bast fick jag köra polarns 80cc, som jag dessutom slog runt med ).
Letar faktiskt efter en apbillig gammal öken till enduro/cross just i detta nu (tips på vad man skall ha mottages gärna, OBS den ska inte kosta mer än 10k typ )
Och vore det inte pga vissa omständigheter, hade jag varken haft A kort eller en spretans hoj i dagsläget.
Pengar e till för att brännas iväg, snåla kan man göra på ålderns höst när man går där med rullatorn.
Jag kör gammalt as till hoj för att jag inte vill förknippas med sånt pack som trådstartaren tillhör.
Du har inte tänkt på att dom flesta LÅNAR ihop pengarna? Nä? Tänkte det.
Bara gräva ner sig och ta ner flaggan.
Du har inte tänkt på att dom flesta LÅNAR ihop pengarna? Nä? Tänkte det.
Fan så fegt!
Inskickat av Skäggo
Tycker man skall ha så ny hoj som möjligt, dom blir bara lättare och lättare att köra.* * * * *
Är det nåt som är småkukat uberghey så är det ju att köra splitternya, problemfria hojar som man kan lita på i alla väder, nä tacka vet jag touring på åttitalsskrälle i bruksskick med kassa däck och slitet drivpaket med mycket diffus servicehistorik, där man har lika stor chans att ta sig hem som att vinna på lotto, och kalsongerna får brunkänning i 140 knyck eftersom tanken är oundviklig: "Jag har ingen aning om den här gamla häcken har tänkt att rasa ihop om två sekunder eller i nån gång i september..." DET är manligt, det !
(Förresten, vadå "gammalt" scheisse - min hoj var i alla fall SPRILLANS -93...!)
Va fan är det där för resonemang? Kan inte folk få vara som de själva vill... dvs om de vill ha en gammal hoj få ha det utan sånna här jävla rasistiska inlägg....
Fan ta din banankartong å dra åt helvelet...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|