Varför konstant 60 km/h?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
RF_Racing skrev:
I detta fallet så betyder dem samma sak!?
"Födelsedag: 1 January, 1989"
Ett moppefucko inser aldrig när det är dags att lägga ner och inser inte heller när han blivit överbevisad, eller helt enkelt bara har fel.
Varför ser jag likheter?
lustigt att han inte fått "håller sig i 125a delen med åsikter"-stämpeln.

Jag anser att folk som kör för sakta är större trafikfara än folk som kör för fort. Folk som kör för sakta stoppar upp trafiken, irreterar bilister så många gör vågade omkörningar. Folk som kör lite för fort ser snarare till att trafiken flyter på. Hårdare straff mot saktkörning :tomten

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
NSR_Martin skrev:
"Födelsedag: 1 January, 1989"
Ett moppefucko inser aldrig när det är dags att lägga ner och inser inte heller när han blivit överbevisad, eller helt enkelt bara har fel.
Varför ser jag likheter?

Jag kör iallafall ingen liten 125a... "Du sade det" eller "Du namngav det"... Håll dig till din 125a i 125a forumet...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
RF_Racing skrev:
Jag kör iallafall ingen liten 125a... "Du sade det" eller "Du namngav det"... Håll dig till din 125a i 125a forumet...
:D Moget svar. :tummenupp
Du är ju jättehäftig som kör en cross, det här handlar ju verkligen om vad man kör för hoj, jamenar, såntdär med attityd o inställning är ju ovissentligt!

(NSR är ju visserligen till salu, ska bytas till CR 250 är det tänkt, blir jag lika häftig som du då?)

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
NSR_Martin skrev:
:D Moget svar. :tummenupp
Du är ju jättehäftig som kör en cross, det här handlar ju verkligen om vad man kör för hoj, jamenar, såntdär med attityd o inställning är ju ovissentligt!

(NSR är ju visserligen till salu, ska bytas till CR 250 är det tänkt, blir jag lika häftig som du då?)

Nej för jag har en 250 suzuki :hihi
Du är ett år äldre än mig... :fatta! Så då ska jag vara på 125a forumet :rofl

Edit så bör nog du fundera över det du skriver med.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
NSR_Martin skrev:
Känns som om det vore lägligt att motivera varför...? :va

Födelsedag: 1 January, 1989"
Varför ser jag likheter?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
RF_Racing skrev:
Födelsedag: 1 January, 1989"
Varför ser jag likheter?
Tjha. får väll bli ett sissta inlägg ändå.
Vad är fel med att JAG ser likheter med det och att jag tycker det andra är lustigt...?

Klabbe85, vet du vad en omtapetsering av en vägg kostar? ;)

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
NSR_Martin skrev:
Tjha. får väll bli ett sissta inlägg ändå.
Vad är fel med att JAG ser likheter med det och att jag tycker det andra är lustigt...?

Klabbe85, vet du vad en omtapetsering av en vägg kostar? ;)

Nej men ge dig nu.. du skämmer ut dig... SLUT

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
NSR_Martin skrev:
"

Jag anser att folk som kör för sakta är större trafikfara än folk som kör för fort. Folk som kör för sakta stoppar upp trafiken, irreterar bilister så många gör vågade omkörningar. Folk som kör lite för fort ser snarare till att trafiken flyter på. Hårdare straff mot saktkörning :tomten

Att skylla på en bilist som kör för sakta om man "misslyckas" med en omkörning verkar inte riktigt vettigt.
Det är du som kör om som ska genomföra det på ett säkert sätt.
Blir du arg på traktorer och långtradare i uppförsbackar också?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Gustav1 skrev:
Att skylla på en bilist som kör för sakta om man "misslyckas" med en omkörning verkar inte riktigt vettigt.
Det är du som kör om som ska genomföra det på ett säkert sätt.
Blir du arg på traktorer och långtradare i uppförsbackar också?
Utryckte mig lite otydligt, självklart är det inte den "slöa" bilistens fel, men många får dåligt tålamod när det ligger nån sölkorv framför, även om dom inte gör nått fel så är det ju alltid bra om man kan slippa att testa folks tålamod, genom att folk inte ligger under hastighetsbegränsningen...? Motsatsen borde va svårare. En jämn trafikrytm vore ju det bästa, som jag ser det så är det hastighetsskillnader i trafiken som skapar många problem...

Lastbilar och traktorer har inget val, dom har jag förstående för, blir absolut inte arg på dom! Dom gör ju så gott dom kan. Traktorer är i regel duktiga på att hålla sig vid kanten och underlätta omkörningar, lastbilar likadant, de allra flesta vill ju underlätta omkörningen.
(arg blir jag inte i trafiken, räknar man med att allt ska gå smärtfritt borde man vända om och åka hem ;) )

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
NSR_Martin skrev:
Utryckte mig lite otydligt, självklart är det inte den "slöa" bilistens fel.............

Nej då menar vi nog samma sak, typ.
Klarar man inte av att hålla över 60-70 km/h på väg med bra förhållanden så ska man kanske fundera på vad man gör på vägarna.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati