Gitzin
Streetfucker
- Gick med
- 6 Jun 2004
- Hoj
- Honda crf 250, Ktm 690 smcr-13 , Haft: Ktm 525 sm, KTM 950 smr, T speed triple, husaberg 650, CCM 650, kawwa AR 125, Honda Nsr 125, sukka 250
ja nu har jag iaf kollat röret och det satt ingenting där, tycker faan jag har gjort allt nu men varför går han inte som andra motarder, har provat några ktm lc4 och det är ju bra mycket piggare än min och då har vi nästan samma effekt och vrid, tror inte det ska skilja så mycket, får fortfarande rycka lite grann för att få upp den på ettan är det nån som vet exact effekt på ccm 644ds 02a, det står 53hk och 54 i vrid men har vart mycket prat om det. jag tror nu inte på det.
har ju på effektet på och ombestyckning gjord och locket borta till luftburken och det sitter alltså ingen strypning i röret men varför i hel***e går den inte bättre, ska dreva ner den 2 hack men kommer ju dock inte få mer effekt, vad kan jag göra?
/mvh fredrik
har ju på effektet på och ombestyckning gjord och locket borta till luftburken och det sitter alltså ingen strypning i röret men varför i hel***e går den inte bättre, ska dreva ner den 2 hack men kommer ju dock inte få mer effekt, vad kan jag göra?
/mvh fredrik