Varför ogillas glidarpersoner?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Där var någon som skrev att de skulle varit avundsjuka för att de inte kan köra sporthoj.

Fan va roligt de hade sett ut om min 60 åriga far bytar ut sin HD mot en R1 . Tänk till lite liksom..

Glidaråkarna brukar dessutom ha mycket mer gemensamma och trevligare träffar då jag fått köra deras rally ibland med just glidare när farsan jobbat och mamma vill med. De finns inget i deras körningar som gör en nervös för att idioten bak en ska köra på mig hela tiden :D

Men vi tycker olika.

Nu borde du nog tänka till lite extra och dessutom försöka tänka rätt. ;) Mina föräldrar köpte min Ducati ST4s och de är ca 65...

@TS: Kör vilken hoj du vill och jag kommer ändå hälsa och säga hej ifall vi springer på varandra, men efter du haft kortet ett tag så ska du ju så klart prova lite olika hojar och se vilken som verkar roligast.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Nu borde du nog tänka till lite extra och dessutom försöka tänka rätt. ;) Mina föräldrar köpte min Ducati ST4s och de är ca 65...

@TS: Kör vilken hoj du vill och jag kommer ändå hälsa och säga hej ifall vi springer på varandra, men efter du haft kortet ett tag så ska du ju så klart prova lite olika hojar och se vilken som verkar roligast.
Såg en 65+ som gick omkring med ett gammalt 80 tals skinnställ på sej.Såg sen när han kom körandes på sin hoj En ganska så ny R1a

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Såg en 65+ som gick omkring med ett gammalt 80 tals skinnställ på sej.Såg sen när han kom körandes på sin hoj En ganska så ny R1a

Fetaste vore ju om han sen med silvertejps"puckar" drar knät i backen förbi fjunisarna som slipar puckarna på Dainesestället hemma i garaget!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln