Punkaren
Avstängd
När man ser supermotardbilder på internet så sladdar dom alltid. Men varför gör dom det egentligen? Går det inte bara segare då liksom?
För att det går fortare på det sättet. Annars hade dom aldrig gjort så.
Dave Clarke sa för länge sedan till mig hur man lär sig enklast att slajda. Kör man tillräckligt fort så blir det så automatiskt. Och det stämmer. Man gör det helt enkelt för att det blir så. Sen kan man ju överdriva med extra mycket sladd.
Olle är duktig på det, han kommer nog snart med en doktorsavhandling i detta. Med några bilder och filmer på sig själv.
Tror det där stämmer. bara till o köra lite fortra så kommer röven av sej själv.
Dave Clarke sa för länge sedan till mig hur man lär sig enklast att slajda. Kör man tillräckligt fort så blir det så automatiskt. Och det stämmer. Man gör det helt enkelt för att det blir så. Sen kan man ju överdriva med extra mycket sladd.
Olle är duktig på det, han kommer nog snart med en doktorsavhandling i detta. Med några bilder och filmer på sig själv.
Haha du vet man måste ju marknadsföra sig själv! Annars har man ju int råd att köra hoj
Jag menade att du mer än gärna delar med dig av dina egna erfarenheter.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|