Punkaren
Avstängd
När man ser supermotardbilder på internet så sladdar dom alltid. Men varför gör dom det egentligen? Går det inte bara segare då liksom?
För att det går fortare på det sättet. Annars hade dom aldrig gjort så.
Dave Clarke sa för länge sedan till mig hur man lär sig enklast att slajda. Kör man tillräckligt fort så blir det så automatiskt. Och det stämmer. Man gör det helt enkelt för att det blir så. Sen kan man ju överdriva med extra mycket sladd.
Olle är duktig på det, han kommer nog snart med en doktorsavhandling i detta. Med några bilder och filmer på sig själv.
Tror det där stämmer. bara till o köra lite fortra så kommer röven av sej själv.
Dave Clarke sa för länge sedan till mig hur man lär sig enklast att slajda. Kör man tillräckligt fort så blir det så automatiskt. Och det stämmer. Man gör det helt enkelt för att det blir så. Sen kan man ju överdriva med extra mycket sladd.
Olle är duktig på det, han kommer nog snart med en doktorsavhandling i detta. Med några bilder och filmer på sig själv.
Haha du vet man måste ju marknadsföra sig själv! Annars har man ju int råd att köra hoj
Jag menade att du mer än gärna delar med dig av dina egna erfarenheter.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|