Det är ett under att folk fortfarande betalar skatt. För att finansiera sånt här.Någon som har tillgång till SFI-material och kan kolla äktheten på detta? View attachment 435152
Det är ett under att folk fortfarande betalar skatt. För att finansiera sånt här.Någon som har tillgång till SFI-material och kan kolla äktheten på detta? View attachment 435152
Missa INTE "toppmötet" avsnitt #2 när Fredrik Reinfeldt intervjuar Anders Fogh Rasmussen. Den som mot förmodan inte vill eller kan titta på hela, kolla efter en halvtimme när Anders sågar isoleringen av Sverigedemokraterna. Men som sagt, upptakten är mycket intressant också, Muhammed-karikatyrer mm
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Agenda har jag ingen aning om men Toppmötet finns på PlayJag missade både det och SVT Agenda i kväll, sas det något vettigt?
Jag missade både det och SVT Agenda i kväll, sas det något vettigt?
Agenda har jag ingen aning om men Toppmötet finns på Play
Slippa mörka konstanta sextrakasserier från 25åriga elever?Könsuppdelad undervisning, har inte ens raster tillsammans.
Man undrar varför man återinför detta....
http://www.na.se/orebro-lan/orebro/...killklass-folk-ar-jattemissnojda-och-upprorda
Slippa mörka konstanta sextrakasserier från 25åriga elever?
Könsuppdelad undervisning, har inte ens raster tillsammans.
Man undrar varför man återinför detta....
http://www.na.se/orebro-lan/orebro/...killklass-folk-ar-jattemissnojda-och-upprorda
Så, då stänger vi det här i dagarna. En blomma för femhundra inkl kort och bud.Markus 100
Skäggot 100
Blueridge 100
GuW 100
Degenerate 100
Fler?
Fråga om hon gillar att :borra ?Så, då stänger vi det här i dagarna. En blomma för femhundra inkl kort och bud.
Toppen!
Idé om vad vi skriver på kortet?
Bankkonto följer på PM.
Fler deltagare en stund till är förstås ok vid intresse.
Tack!Fråga om hon gillar att :borra ?
Tack!
Fler förslag?
Tack för ditt bidrag till den fria debatten och en korrekt tolkning av Sveriges utmaningar. Det är skamligt hur eliten bedriver en häxjakt på dig.
Bästa hälsningar,
Katerina Janouch Fanclub, (grundad januari 2017)
OK?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/s...-har-spridits-bekymmersamma-bilder-av-sverigeStefan Löfven kallar Janouch uttalande för ”väldigt konstigt”.
– Det är en person som gör ett, enligt min uppfattning, väldigt konstigt uttalande.
Missa INTE "toppmötet" avsnitt #2 när Fredrik Reinfeldt intervjuar Anders Fogh Rasmussen. Den som mot förmodan inte vill eller kan titta på hela, kolla efter en halvtimme när Anders sågar isoleringen av Sverigedemokraterna. Men som sagt, upptakten är mycket intressant också, Muhammed-karikatyrer mm
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |