TurboJugend
Ny medlem
Vad tror du det hade fått för påföljder för oss i Sverige?
Ett tryggare, mer harmoniskt och mer välfungerande samhälle.
Vad tror du det hade fått för påföljder för oss i Sverige?
Hur tycker du det har gått rent historiskt sett när länder börjar bedriva häxjakt på folk av särskild religion eller nationalitet?Ett tryggare, mer harmoniskt och mer välfungerande samhälle.
Hur tycker du det har gått rent historiskt sett när länder börjar bedriva häxjakt på folk av särskild religion eller nationalitet?
Spårar det inte ut lite nu?
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Där är vi helt överens, hade helst sett att vi blev av med all religion men kommer inte ske innan man dör...Jo, jag förstår att det inte är genomförbart i praktiken. Jag tycker dock att islam är en ondskefull religion och vill helst ha så lite som möjligt av den i Sverige.
Där är vi helt överens, hade helst sett att vi blev av med all religion men kommer inte ske innan man dör...
På vilket sätt våldtar muslimska kvinnor och barn, och varför ska de utvisas?Nej, men dom är kraftigt överrepresenterade. Den typen av invandring vi har idag leder till en ökning av bl a sexualbrott. Därför anser jag att den invandringen bör upphöra.
På vilket sätt våldtar muslimska kvinnor och barn, och varför ska de utvisas?
Tänkte väl att det fanns en anledning. Massa nya batterier i matrixbanklånslaverivärlden. Bra för business..
Men varför håller du på med dina inbillat finurliga frågor?På vilket sätt våldtar muslimska kvinnor och barn, och varför ska de utvisas?
Man kan iallafall utvisa aylsökande som begår grövre brott såsom våldtäkt rån och misshandel oavsett religon.Men så sker ju inte nuHur tycker du det har gått rent historiskt sett när länder börjar bedriva häxjakt på folk av särskild religion eller nationalitet?
Jag säger inte att du har fel, men är rätt övertygad om att andra större och mer inflytelserika länder hade lagt sig i och satt stopp för det illa kvickt...
Det tycker jag också att vi bör göra.Man kan iallafall utvisa aylsökande som begår grövre brott såsom våldtäkt rån och misshandel oavsett religon.Men så sker ju inte nu
Det tycker jag också att vi bör göra.
Istället så kan man läsa om hur invandrare som bott här i åratal, jobbat och betalat skatt blir utvisade...
På vilket sätt våldtar muslimska kvinnor och barn
varför ska de utvisas?
Även bland flyktingar inkl. flyktinganhöriga är andelen helårsanställda inkl. företagare bland männen högre än bland kvinnorna. Bland männen är 32 procent helårsanställda inkl. företagare efter 8 år och 40 procent efter 15 år. För kvinnor är andelen helårsanställda inkl. företagare 18 procent efter 8 år och 28 procent efter 15 år.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|