FettSnok
96% enligt läkaren
Det kan vi nog kallt räkna med, men detta kommer att pågå i generationer.
Edit. Fast fan vet, européer kan vara rätt elaka och effektiva om det anses finnas behov.
Helt enig. Men det startar här. Före 2030
Det kan vi nog kallt räkna med, men detta kommer att pågå i generationer.
Edit. Fast fan vet, européer kan vara rätt elaka och effektiva om det anses finnas behov.
Ja, är det något historien lärt oss så är det väl att tex tyskar är ganska bra på att göra sig av med folk de inte gillar. Kanske borde skrivit några rader om det i syriska skolböcker?Det kan vi nog kallt räkna med, men detta kommer att pågå i generationer.
http://www.cnbc.com/2016/01/20/migrants-not-to-blame-for-sex-attacks-swedish-pm.html
Man kan inte bli annat än gråtfärdig, denna man har röstats fram av en befolkning att leda ett land.
Hoppas, bara mina pensionsavsättningar klarar sig. Undrar vilken marknad man borde vara på.Helt enig. Men det startar här. Före 2030
Qui desiderat pacem, bellum praeparat; nemo provocare ne offendere audet quem intelliget superiorem esse pugnaturem
Bästa pensionsavsättning är enligt mig låga omkostnader och oberoende. Samt en vettig vapengarderob.
Njae. Nog var Vegetius italienare och skrev på latin.Varför skriver du på chilenska förresten?
Skriv på svenskaNjae. Nog var Vegetius italienare och skrev på latin.
Vi får tyvärr tillfälligt sänka oss till deras nivå, allt annat är tyvärr dödföttom och när det blir krig så är jag rädd att det blir ett historiskt fult krig, en "genuin" fiende lär vi inte ha, ingen av oss civila (barn/kvinnor syftar jag främst på) är skonad- den som krigar mot oss drivs av ett hat, ett djupt och innerligt efterblivet hat där dennes egna liv är totalt oväsentligt- bara den drar med sej så många som möjligt in i döden.
skrämmande- men inte omöjligt alls.......och gör vi inte snart nått drastiskt så trappas det befintliga kriget upp ännu mer, för ett krig pågår redan- i princip- där vi förödmjukas med tex allt fler och grövre våldtäkter, mer knivskärningar i skolor, mer brott mot medborgare etc etc....
//jj
Skriv på svenska
Hoppas, bara mina pensionsavsättningar klarar sig. Undrar vilken marknad man borde vara på.
De kommer ju med all säkerhet lyfta pension från sverige, så nog fasen kommer de att behöva skatta, skatt vill sverige nog allt ha.
Går ett där att utveckla? TackVem vet. Jag har satt allt i dollar.
Inte för de åren det inte skattas i Sverige. Men ja, har de jobbat i Sverige tidigare får de ju pension för det.
Går ett där att utveckla? Tack
Ja, är det något historien lärt oss så är det väl att tex tyskar är ganska bra på att göra sig av med folk de inte gillar. Kanske borde skrivit några rader om det i syriska skolböcker?
Jag tror det går fort, historien tenderar upprepa sig. Det är bara arroganta P3-liberaler som verkligen tror att allt kan ändra sig på 30-40 år. Trams.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|