Diversion
Guest
Darre skrev:1: Det är jävligt taskigt att lura nån stackars pojke som slitit ihop pengar som du sen lurar han på. (Kankse gör det om det är en snobbig fan farsa som VD för når företag.
2: Har försökt farsan är beredd att punga ut 20-30000kr men han har börjat äckla sig på senste tiden om att det är onödigt och larvigt med motorcykel. Han sägger oxå att jag ska börja spela fotboll som är mindre farligt och billigt. Sen så blir han sur som fan på mig eftersom jag hänger på sporthoj och amssa andra mc sidor. Ahn påstår att jag är som en knarkare fat att jag går på motorcyklar. Men det är lugnt han är sån snart ska ni se mig med en jätte fin plast raket.
Fotbollsplanerna kan han glömma, jag vet ju inte din exakta ålder men det är nog försent. De som inte håller måttet sorteras ut redan i 11-årsåldern så att börja lira i 15-16 årsåldern är inte att tänka på om vi nu inte pratar korpen förstås.
Övertyga honom att han ska vara glad över att du har en vettig hobby, förresten är Sporthojare inte lika dryga som fotbollslirare