Varför ska dom vara så förbaskat dyra för?

Diversion

Guest
Darre skrev:
1: Det är jävligt taskigt att lura nån stackars pojke som slitit ihop pengar som du sen lurar han på. (Kankse gör det om det är en snobbig fan farsa som VD för når företag.

2: Har försökt farsan är beredd att punga ut 20-30000kr men han har börjat äckla sig på senste tiden om att det är onödigt och larvigt med motorcykel. Han sägger oxå att jag ska börja spela fotboll som är mindre farligt och billigt. Sen så blir han sur som fan på mig eftersom jag hänger på sporthoj och amssa andra mc sidor. Ahn påstår att jag är som en knarkare fat att jag går på motorcyklar. Men det är lugnt han är sån snart ska ni se mig med en jätte fin plast raket.

Fotbollsplanerna kan han glömma, jag vet ju inte din exakta ålder men det är nog försent. De som inte håller måttet sorteras ut redan i 11-årsåldern så att börja lira i 15-16 årsåldern är inte att tänka på om vi nu inte pratar korpen förstås.

Övertyga honom att han ska vara glad över att du har en vettig hobby, förresten är Sporthojare inte lika dryga som fotbollslirare :D

Robbano

Robbano
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ingen...
Hade en Nsr 94a som jag köpte för 20000:- har sett en 98a på blocket för 25000 för nån månad sen, och den är väl snygg nog för dom pengarna? Det är bättre att du satsar hårdare på mellanklass! Börja spara för 600orna är dyra.... men hundra gånger roligare än en 125a! :p :p :p

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Diversion skrev:
Fotbollsplanerna kan han glömma, jag vet ju inte din exakta ålder men det är nog försent. De som inte håller måttet sorteras ut redan i 11-årsåldern så att börja lira i 15-16 årsåldern är inte att tänka på om vi nu inte pratar korpen förstås.

Övertyga honom att han ska vara glad över att du har en vettig hobby, förresten är Sporthojare inte lika dryga som fotbollslirare :D

Då måste jag vara en hemsk kombination som är en hybrid mellan :confused: sporthojåkare och fotbollsspelare :confused:

Diversion

Guest
Mikael Cagiva skrev:
Då måste jag vara en hemsk kombination som är en hybrid mellan :confused: sporthojåkare och fotbollsspelare :confused:

Eller också är du en nolla, alltså Hojåkaren och Fotbollsspelaren tar ut varandra :crash

Daniel

Guest
jag funderar på att sälja min för 25 lapp... men det finns en mindre spricka i skiten för det priset.( kostar 700 kr att åtgärda har kontaktat en lack firma)

Tyro

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Honda Jättesvart fågel -98
Om du vill spara pengar och känner nån som har körkort (har haft i mer än 5 år) så kan du ju skita i att ta kortet nu och bara övningsköra.
Lite tråkigt att inte kunna fara vart man vill, när man vill, hur (fort) man vill, men vafan, man sparar några tusen iaf.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Re: Re: Re: Tyskland?

Mikael Cagiva skrev:
Näe, tyvärr.....kompisens hjälm blev stulen igår natt av några festande fyllon så det blev som inte så bra tidpunkt att fråga honom om digikameran då........

Jag fattar... har själv fått tre hjälmar stulna...

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Kawasaki KDX 125SR 12 000:-
Aprilia RS 125 Kraschkåpor 4 000:-
--------------------------------------------------
16 000:-

:D :D :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping