Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Nu förstår jag inte. Det huvudsakliga ämnet i tråden ÄR ju de korta kjolarna.
Finns det nåt man verkligen uppskattar efter en tid i USA så är det att se de svenska flickorna.
Nu förstår jag inte. Det huvudsakliga ämnet i tråden ÄR ju de korta kjolarna.
Missförstå mig rätt. Det finns ingen mening med denna tråd, men om det leder till att vi lyckas få mer lättklädda damer i sommar så kommer jag INTE motverka det. Och jag tycker alltså inte att det är bättre att man får övningsköra själv och sedan få körkortet på en förmiddag för 31dollar. Jag ville bara få utlopp för min avundsjuka över hans situation (jag är ju trots allt svensk) och känna att det är fler som sitter i min båt så att säga.
Kanada är kalas, förutom att det ligger aplångt bort.
Det ligger ungefär lika långt bort som USA....
Fy vilka balla motorcykelvägar det finns i dom där krokarna. Alaska, Rocky Mountains, östra provinserna i Kanada, Colorado...... *dräggel.....*
//J
Det ska man INTE!! Man gör som jag vill och flyttar till Melbourne i Australien och börjar ett nytt liv med sol & värme!!
Australien... Där är det väl mer aktuellt med båt än hoj nuförtiden om man lyssnar på nyheterna...?
USA är jag inte så sugen på. Naturen är ju iofs storslagen.
Vi har fin natur här också, tror många missar det. Och det finns MASSOR med vägar om man har en hoj som pallar lite grus. Man behöver inte åka långt från stan för att hitta nästan helt bortglömda grusvägar som går rakt ut i skogen till nåt gammal gruvhål el dyl.
Australien... Där är det väl mer aktuellt med båt än hoj nuförtiden om man lyssnar på nyheterna...?
Ptja och i USA skulle nog skidor funka bra!
"Tiotusentals amerikaner är strömlösa, bilar har kört av vägen och snö, is och svåra förhållanden rapporteras från Dallas i Texas ända bort till Maine."
Tulsa fick 35 cm nysnö.... sweet
Det är därför man sitter hela vintern och drömmer om gamla sommarminnen och längtar till nästa..
Det ska man INTE!! Man gör som jag vill och flyttar till Melbourne i Australien och börjar ett nytt liv med sol & värme!!
Ptja och i USA skulle nog skidor funka bra!
"Tiotusentals amerikaner är strömlösa, bilar har kört av vägen och snö, is och svåra förhållanden rapporteras från Dallas i Texas ända bort till Maine."
Tulsa fick 35 cm nysnö.... sweet
Funderar själv på att flytta utomlands. Mest pga kylan i detta land, halva året går bara åt att frysa, betala dyra elräkningar och att vara småsjuk...
Blir väl ingen flytt inom det närmaste men ändå. Frågan är ju bara vilket land? Just nu är alternativen Schweiz eller Cypern.
Har dock ingen aning om hur det skulle vara att leva och bo i Schweiz. . . .
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|