Varför ska tjejer ALLTID ha mer betalt för sina hojar???

Status
Ej öppen för fler svar.

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSF 1200
Är du säker på att namnet inte är satt för att attrahera klientelet som ständigt är med i tv, hyllas av etablisemanget och sitter med i alla debattprogram om mode/film/.... ?

Så kan det också vara, men det är fortfarande inte korrekt engelska :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jaha.... regelbok fram (blädder) " konstruktiv dialog, jämlikhet/ diskriminering/ trevliga mot varandra mm mm" - vad säger ni, uppfyller tråden kraven? :rolleyes:

Javisst! Äntligen en tråd som rör upp lite känslor på SH. Vi behöver 10 såna här trådar till!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag undrar vad kunskap har med prissättning att göra? Om en tjej lyckas sälja hojen till överpris så är hon smart/snygg/stora tuttar och köparen man och dum! :tummenupp :D :D

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Bara ni är snälla mot varandra och det inte utvecklas till OT-tråd så låter jag er hållas. Men den röda tråden är lätt rosa som det är nu.... :)
kanske vi ska göra den röd med blodigt allvar? :tungan

men på den seriösa biten så köpte jag en Honda XR 125 av en kvinna för 9000, det är inte överpris tycker jag men jag är ju kille så jag har kanske fel där också? :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
kanske vi ska göra den röd med blodigt allvar? :tungan

men på den seriösa biten så köpte jag en Honda XR 125 av en kvinna för 9000, det är inte överpris tycker jag men jag är ju kille så jag har kanske fel där också? :)

hadde den vart killkörd så hadde den kostat 8900:- :fakta

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Varför ska tjejer ALLTID ha mer betalt för sina hojar???

Varför skall män alltid ha storbröstade tjejer i sin avatar. Vad är det för fel på små bröst?
Herregud, vad det verkligen jag som ställde den frågan. Hur i helvete var det nu man raderade sitt inlägg:tuttar

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag undrar vad kunskap har med prissättning att göra? Om en tjej lyckas sälja hojen till överpris så är hon smart/snygg/stora tuttar och köparen man och dum! :tummenupp :D :D

Va fan brudar är ju framvalade så - dom som använt tuttarna har lyckats ta sig fram - erkänn nu.

Omvänt så skall dom också köpa till underpris.

Vet att det funnits proffesionella mopedinköpare som använt döttrarna som bulvaner för o lura av tonårskillar sin moppe för en tiondel av priset.
Även vid inköp av moped till sonen så är det smartare och sända fram bulvanen.

Andra användbara metoder att använda detta syndrom på är när killar i baren snackar om överserververad , pip iväg till en bar me en bimbo me jättetuttar,pepsodentgaddar o hästsvans.
Beställ och drick hur mycket du vill - hon tror att du sitter där o för o glutta,limma och försöka dejta henne - hon ser möjligheter till bonus,dricks och beröm av cehefen för att ha lyckats 3 dubbla omsättningen en kväll

Iam spy - i -now

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...