Varför ska tjejer ALLTID ha mer betalt för sina hojar???

Status
Ej öppen för fler svar.

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Vem säger att tjejer inte kan motorer?? Det finns faktiskt dom som kan det och vi förnedrar inte er, så varför ska vi vara sämre bara för vi inte har en hängande lem mellan benen?? Vi behöver varann, och de som inte kan, de kan lära sig....Vi är inte sämre för vi använder HELA vår hjärna....För det bästa sättet att göra om en kvinna till man är: ATT SKÄRA AV HALVA HJÄRNAN!!!:arsele Vi ska vara olika, för annars matchar vi inte varann..

Vad har det med tråden att göra? :p Den kvinnliga hjärnan är till synes lätt upp retad och fungerar annorlunda. Genom att använda VERSALER och flertalet utropstecken symboliserar du för mig att du är arg eller upprörd. Du svarar heller inte på frågan eller tillför något till diskussionen.

Hoppas jag missat något annat inlägg du hänvisar till men då får du gärna citera x)

Slutsats: Kod röd. Varning, backa undan pöjkar. :fyllisar:fyllisar:död

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Hahaha jag skriker inte alls, tycker ni är lite rasistiska mot det motsatte könet, och jag har verkligen inte varken tagit fel medicin eller nåt annat. Alla kan inte lika mycket som vissa, själv var jag motorcykelmekaniker lärling som ung, och man kan lära sig saker även om man är tjej, och visst det finns nog killar som kan mindre än andra killar som det finns tjejer som kan mindre eller mer än andra... Det man inte kan det kan man säkert hitta en bra lösning till som med det mesta. Jag retar ingen för de inte kan koka ägg eller laga mat, alla väljer vad de vill kunna och vad de vill ha hjälp med, upp till var o en...Bara en fundering:tuttar:tuttar

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Jo hade med tråden att göra att tjejer inte kan motorer som skrevs ovan, det var bara ett påpekande....Är för övrigt inte alls upprörd...jag tar det mesta med en nypa salt...

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Vad har det med tråden att göra? :p Den kvinnliga hjärnan är till synes lätt upp retad och fungerar annorlunda. Genom att använda VERSALER och flertalet utropstecken symboliserar du för mig att du är arg eller upprörd. Du svarar heller inte på frågan eller tillför något till diskussionen.

Hoppas jag missat något annat inlägg du hänvisar till men då får du gärna citera x)

Slutsats: Kod röd. Varning, backa undan pöjkar. :fyllisar:fyllisar:död

Någon ovan skrev med STORA bokstäver att tjejer inte kan motorer, därför skrev jag så, visst alla kan inte lika mycket, men för att man är tjej är man inte sämre, vi kan bara olika saker, och jag tror många killar uppskattar oss av kvinnokön, för visst kan ni inte vara helt utan oss....Vi är ju kommen därifrån- det kvinnliga könet eller hur, och vi behöver varann på olika sätt, jag skulle iallafall inte vilja vara utan er killar....:yoparty

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Någon ovan skrev med STORA bokstäver att tjejer inte kan motorer, därför skrev jag så, visst alla kan inte lika mycket, men för att man är tjej är man inte sämre, vi kan bara olika saker, och jag tror många killar uppskattar oss av kvinnokön, för visst kan ni inte vara helt utan oss....Vi är ju kommen därifrån- det kvinnliga könet eller hur, och vi behöver varann på olika sätt, jag skulle iallafall inte vilja vara utan er killar....:yoparty
Det låter som att du behöver lite kärlek vännen!
Ligga????:yoparty

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Kanske dummaste tråden någonsin på sh överpris köp inte skiten då idiot
:huvet

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09

Ingen har väl påstått att ni inte kan motorer? Frågan är bara varför ni tar extra betalt för era hojar (eller vill ha) :p

damv

OjOj va de svängeer
Gick med
5 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 50th
Det spelar väl ingen roll vad det kostar om säljaren är tillräckligt snygg!
Men att köpa tjock Annas 500 till överpris är att vara för desperat.
Alla vet ju att kvinnliga säljara alltid bjuder på en resa i sänghalmen efter slutförd affär.

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Jaha.... regelbok fram (blädder) " konstruktiv dialog, jämlikhet/ diskriminering/ trevliga mot varandra mm mm" - vad säger ni, uppfyller tråden kraven? :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...