Varför somnar alltid min flickvän i soffan för..?

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Jaha, då sitter man här igen..

Varit och handlat mat, lagat fin middag med tända ljus, handlat mer mat för att älsklingen ville ha milkshake till efterrätt. Dragit ner film som hon ville se på (toy story 3) och sen somnar hon i mitt knä i soffan. Sen när filmen är slut väcker man henne och hon är megatrött.. mumlar något om att hon vill sova och hon lägger sig naken i sängen.

Och jag hamnar här, i datorrummet. Igen.

Varför händer detta om och om igen tro.. :huvet

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hon är naken och i sängen.. Pilla lite och trigga igång en wet-dream så blir det ju en kanonkväll :D

*Har exakt samma problem, fredagar är värdelösa. Men när kvällarna blir "mysiga" och trötta så får man ta tillvara på helgmornarna när man är utvilad och fin ;)*

***tips***

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Hon är naken och i sängen.. Pilla lite och trigga igång en wet-dream så blir det ju en kanonkväll :D

*Har exakt samma problem, fredagar är värdelösa. Men när kvällarna blir "mysiga" och trötta så får man ta tillvara på helgmornarna när man är utvilad och fin ;)*

***tips***
Hah, jag försökte lägga mig lite sådär snyggt bredvid och kramade om henne, men då fnyste hon bara och vände på sig.

Brukar bli lite mys på morgonen efter.. men då vill ju jag oftast sova ut, eftersom jag spenderar ett par timmar här på kvällen :rolleyes:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Hah, jag försökte lägga mig lite sådär snyggt bredvid och kramade om henne, men då fnyste hon bara och vände på sig.

Brukar bli lite mys på morgonen efter.. men då vill ju jag oftast sova ut, eftersom jag spenderar ett par timmar här på kvällen :rolleyes:

En välkänd problematik här med. Gnäll över att man sover för länge på morgnarna och när man påpekar att hon faktiskt sovit 2 timmar längre så nekas det kategoriskt att hon sov under hela filmen kvällen före. Underliga djur dom där femalarna:va

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
En välkänd problematik här med. Gnäll över att man sover för länge på morgnarna och när man påpekar att hon faktiskt sovit 2 timmar längre så nekas det kategoriskt att hon sov under hela filmen kvällen före. Underliga djur dom där femalarna:va

Hahah, känner igen det där! Så himla sant, hon vakar pigg som en ärta kl 8 och jag är ju helt död då. Tror hon såg 30 minuter av filmen som varade i typ 1,5 timme kanske och nu har det gått 2 timmar till..

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Hmm, låter tråkigt...antar att du antingen får flytta myskvällarna till lördagkvällar när man är lite piggare efter veckan eller får visa vad du verkligen vill ha... vad det nu är :rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Du blir utnyttjad, hon dumpar dig inom ett halvår.

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Nu har jag fått mitt, och skönt var det också. Det blir nog bättre ju längre man väntar :D

Antar att det är såhär det kommer att fortsätta i en oändlig loop.

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Säg åt henne att du vill nuppa och skit i att laga mat, så löser det sig nog.

Försent! :rolleyes:

köp en hoj o lek med istället, då blir det nog liv i henne ska du se!!

Bra idé, jag har faktiskt funderat på att skaffa en räser, men när frun hela tiden somnar på soffan på fredagkvällen så kanske det är en bättre ide att skaffa en älskarinna? Nån som vet pris?

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nu har jag fått mitt, och skönt var det också. Det blir nog bättre ju längre man väntar :D

Antar att det är såhär det kommer att fortsätta i en oändlig loop.

Helgmornar är kung.

Jag är inte kung, eller så är jag det, men över världens minsta rike. :va

Tjejen har varit borta sen snart 7 hela dygn, och kommer inte hem förrän 03.00 inatt eller nåt, och då ska jag va full. Jävlist trist att va gräsis på nätterna faktiskt :gnissla

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år