Varför somnar alltid min flickvän i soffan för..?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du kanske ska pröva sexet innan maten och innan filmen? :gnissla

Det där med att somna på en fredagkväll är inte så konstigt efter en jobbvecka och helst inte om man ligger i knät på någon man känner sig trygg med. Därför man ska passa på och leka innan man kommer till det stadiet. Däremot förstår jag inte hur hon kan fnysa om du försöker leka lite, men det är ju bara jag.
Verkar ju som du verkligen har gjort allt för att hon ska vara nöjd så det är hennes jävla plikt att ge nåt tillbaka. :4skrika

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Helgmornar är kung.

Jag är inte kung, eller så är jag det, men över världens minsta rike. :va

Tjejen har varit borta sen snart 7 hela dygn, och kommer inte hem förrän 03.00 inatt eller nåt, och då ska jag va full. Jävlist trist att va gräsis på nätterna faktiskt :gnissla

Hur gör man med en femal som är sjukt trött på kvällarna och hatar att ligga och dra sig om mornarna? Från att man vaknar tills man är uppe ur sängen hinner klockan fan inte ens ett varv på sekundräknarn.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur gör man med en femal som är sjukt trött på kvällarna och hatar att ligga och dra sig om mornarna? Från att man vaknar tills man är uppe ur sängen hinner klockan fan inte ens ett varv på sekundräknarn.

Man tar aldrig loss handbojorna från kvällen före?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Meeeeeeeeep...

Den tjej finns inte som inte är utbytbar.

Ett annat alternativ är ju att prata med henne så att hon faktiskt får veta att det behövs lite närhet i ett förhållande för att det ska vara ett förhållande och inte ett kollektivt boende.

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
"hon vaknar pigg som en ärta kl 8" och 08.02 kommer inlägget "Nu har jag fått mitt, och skönt var det också"
Måste säga att jag är imponerad av din snabbhet :rolleyes: .....

Haha, missade det.. får skylla på att jag kör ubuntu på min laptop vid sängen och den startar väldigt snabbt. Så 1m 50s är väl okej när man har legat med stånd hela natten?

Om sanningen ska fram så vaknade min tjej vid halv 8 imorses och då väckte hon mig genom att lägga sig närmare mig. Sen låg hon kvar en stund innan hon gick och duschade, kan ju inte dra upp datorn och dra rakt in på SH och skriva inlägg om vårt sex när hon ligger bredvid :gnissla

Konstigt, idag är hon fortfarande vaken, men nu är inte jag sugen. Men det kommer väl när man får se lite naket ..

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, missade det.. får skylla på att jag kör ubuntu på min laptop vid sängen och den startar väldigt snabbt. Så 1m 50s är väl okej när man har legat med stånd hela natten?

Om sanningen ska fram så vaknade min tjej vid halv 8 imorses och då väckte hon mig genom att lägga sig närmare mig. Sen låg hon kvar en stund innan hon gick och duschade, kan ju inte dra upp datorn och dra rakt in på SH och skriva inlägg om vårt sex när hon ligger bredvid :gnissla

Konstigt, idag är hon fortfarande vaken, men nu är inte jag sugen. Men det kommer väl när man får se lite naket ..

En fråga? Är det aldrig hon som tar initiativet? :jisses

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Skriv ett avtal med henne - du fixar käkar och film på fredagskvällarna mot att du får ligga.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
De är trötta av naturen, och de fryser ALLTID. Lägg lite uppiggande i hennes milkshake nästa gång så kanske du får hålla igång lite längre :)

Bjorn_A

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2010
Hoj
Honda CRF 250 2007
Vemsomhelst hade ju somnat till Toystory. Välj en bättre film nästa gång :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år