PippiT
Professionell mobbare
Väldigt trovärdigt isåfall.. Planterat blod i fittan?
Eeeeeew, to much information.
Väldigt trovärdigt isåfall.. Planterat blod i fittan?
[YOUTUBE-ID]ti_JR31t9v4[/YOUTUBE-ID]
Men hallå, jag kan väl inte dunderdronka någon eftersom jag inte har någon egen dunderdronk.
Förstod nästan det. Det lät dock lite som skryt vad gäller dronkverktyg, därav min förvirring.
Kan väl ha ett dronkverktyg ändå, bara det att det inte sitter fast i kroppen uten ligger i en låda.
Kan väl ha ett dronkverktyg ändå, bara det att det inte sitter fast i kroppen uten ligger i en låda.
Usch, sånt håller inte fina flickor på med.
Hah, jag försökte lägga mig lite sådär snyggt bredvid och kramade om henne, men då fnyste hon bara och vände på sig.
Brukar bli lite mys på morgonen efter.. men då vill ju jag oftast sova ut, eftersom jag spenderar ett par timmar här på kvällen
Skulle nog svarat tråkigt sällskap men du verkar verkligen inte vara tråkig... utan en riktig romantiker... Så skulle tippa på att hon är gravid... helt säker på det
Då har hon varit gravid i 3 år nästa helg
Idag kommer hon inte för att hon var för trött (och det är faktiskt sant) samt att hon har en sjuk hund som har ätit något olämpligt och jag tycker inte det är så mysigt att ha en spyende hund vaken hela natten..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|