Alltså, jag skulle föreslå... för det låter som att du inte ansträngt dig med allt detta för att gå lottlös?!
Se till att få ligga innan.... pausa matlagningen en studn, det spelar la ingen roll
sen kan ni käka och hon kan somna.... och alla är nöjda
Nej, men jag vet inte varför man somnar... Jag brukar ha svårt att sova när jag är ensam men jag somnar också jättelätt i knät på nån eller när jag lutar huvet mot nån osv. Jag kan fan till och med somna på bio
Jag tror det är för att man känner sig bekväm och "trygg" i närheten av personen ifråga. Det är iallafall den enda anledningen som jag kan komma på
Sen är det ju såklart lättare att somna om man jobbat hårt, är stressad över nått på dagarna eller har nått annat som man säpper tankarna på när man går hem.
Så även om det är as trist, så kanske du ska försöka se det som lite "positivt" att hon känner sig så pass trygg i din närhet att hon slappnar av såpass
Men hade jag vart i din sits, så hade jag sett till att få mig nått INNAN vi landat i soffan! Krydda sexlivet
Stå naken och laga middagen när hon kommer hem...
Möt henne och klä av henne precis innanför dörren, går ju att varriera som gentleman eller mer vårdslöst också
Tappa upp ett romatiskt bad och drick bubbel och ha lite kul i badet innan ni äter varma mackor i sängen
Möblera bort soffbordet och ha mattpicknick framför nån chickflick, rulla runt lite och ha hett sex på golvet!
:
(Du kanske inte alls va kinkig över att du inte fått ligga som tack för maten, men nu fick du iallafall lite sextips
)