Varför somnar alltid min flickvän i soffan för..?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Alltså, jag skulle föreslå... för det låter som att du inte ansträngt dig med allt detta för att gå lottlös?!

Se till att få ligga innan.... pausa matlagningen en studn, det spelar la ingen roll ;) sen kan ni käka och hon kan somna.... och alla är nöjda :)

Nej, men jag vet inte varför man somnar... Jag brukar ha svårt att sova när jag är ensam men jag somnar också jättelätt i knät på nån eller när jag lutar huvet mot nån osv. Jag kan fan till och med somna på bio ;)
Jag tror det är för att man känner sig bekväm och "trygg" i närheten av personen ifråga. Det är iallafall den enda anledningen som jag kan komma på :) Sen är det ju såklart lättare att somna om man jobbat hårt, är stressad över nått på dagarna eller har nått annat som man säpper tankarna på när man går hem.
Så även om det är as trist, så kanske du ska försöka se det som lite "positivt" att hon känner sig så pass trygg i din närhet att hon slappnar av såpass :)

Men hade jag vart i din sits, så hade jag sett till att få mig nått INNAN vi landat i soffan! Krydda sexlivet ;)

Stå naken och laga middagen när hon kommer hem...

Möt henne och klä av henne precis innanför dörren, går ju att varriera som gentleman eller mer vårdslöst också ;)

Tappa upp ett romatiskt bad och drick bubbel och ha lite kul i badet innan ni äter varma mackor i sängen :)

Möblera bort soffbordet och ha mattpicknick framför nån chickflick, rulla runt lite och ha hett sex på golvet! :tuttar:

(Du kanske inte alls va kinkig över att du inte fått ligga som tack för maten, men nu fick du iallafall lite sextips ;) )

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Jag tycker inte att man ska väcka ett lejon som sover... Då e d klart att man får ett "fnys" i ansiktet. Men har man somnat redan så känns d rätt jobbigt o bli väckt av en fingerfärdig kille. Varför smyger ni så mkt m era intentions, vill ni ligga så säg d då i god tid innan vi somnar.. När man varit i sällskap m samma person ganska länge vet man att tyvärr försvinner en viss spänning o att planera inför sex kan bli ett måste ibland. Men trådskaparen hade planlagt allt väl så nått var fel... men frågan e vad...?

Och var fan e min milkshake?!? Haha!

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Och vad har kräsenhet med sexlust att göra? Dessutom tycker jag nog att killar släpper efter sig själva bra mycket mer än tjejer nu för tiden. Det som för några år sedan var en hunk har numer blivit en otvättad, svettstinkande karl med ölmage och dålig andedräkt som sitter och fiser och rapar framför nån billig såpa på TV.

Det är för att man ska stanna hos tanten när hon passerar 40. :D

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
[YOUTUBE-ID]L_3qD5j_lUQ&annotation_id=annotation_403314&feature=iv[/YOUTUBE-ID]

Edit: Nakenlekar klippet var så kul jag fick för mig att det var i Youtube tråden jag lekte. :D

Last edited:

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Miss_Orchidee skrev:

>Stå naken och steka blodpudding? Ungarna skulle dö av skratt alternativt springa och gömma sig.

Tappa upp ett romatiskt bad och drick bubbel och ha lite kul i badet innan ni äter varma mackor i sängen :)
> Återigen, ungarna "Ska ni bada? Då ska vi också bada!" "Får ni äta mackor i sängen? " De blir f*n smulor överallt.

Möblera bort soffbordet och ha mattpicknick framför nån chickflick, rulla runt lite och ha hett sex på golvet! :tuttar:
>Kanske till kommande barnfilmen "Ligger du här och r*nkar, Alfons Åberg?"

:D *passa på att ligga innan liggandet ger resultat*

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Miss_Orchidee skrev:

>Stå naken och steka blodpudding? Ungarna skulle dö av skratt alternativt springa och gömma sig.

> Återigen, ungarna "Ska ni bada? Då ska vi också bada!" "Får ni äta mackor i sängen? " De blir f*n smulor överallt.

>Kanske till kommande barnfilmen "Ligger du här och r*nkar, Alfons Åberg?"

:D *passa på att ligga innan liggandet ger resultat*
Haha... ja i min värld så ingår ju inga ungar :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
var glad att ni inte måste vara ute hela natten och åka i en gammal volvo och träffa olika zatzymuppar och skadade nattmänniskor hon känner för att sen kl 05-06 få ligga när man egentligen önskar man sovit för en 3 timmar sen.. nä jag gillar både att äta god mat, se på bra underhållning i soffan och uppleva något av ljuset på morgonen ibland.. så just nu i mitt liv håller jag med vem fan det nu än var som sa att man kan ta sexet lite tidigare om man ändå blir trött på kvällen.

Visst är det nog en bra grej att dra ut och göra något kul med tjejen någon kväll ibland. Det stimulerar nog relationen och lusten till sex. Men fan jag saknar hemmakvällar nu alltså..:(

sant, men då får man aldrig se filmen tillräckligt för att hänga med i handlingen!

Cant have it all...

haha.. "kan vi kolla samtidigt? det är ju trots allt en bra film":D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Doggystyle, invented so that both can watch TV during sex!

Extra TV, so that both can enjoy it!

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Denna helgen gick det bra.. ända tills hon fick mens. Både hon och jag blev förvånade eftersom hon har en p-stav inmonterad och ej har haft mens på 2 år. :brinnerup

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu fattar jag inget:confused:
Har du DunderDronkat någon? Låter lite ehm..obehagligt isf.

Men hallå, jag kan väl inte dunderdronka någon eftersom jag inte har någon egen dunderdronk. :4skrika:dummer:fatta!:sissy:såjaponken

:krama

Denna helgen gick det bra.. ända tills hon fick mens. Både hon och jag blev förvånade eftersom hon har en p-stav inmonterad och ej har haft mens på 2 år. :brinnerup

Säker på att hon inte skyllde på det. :rolleyes:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Hon mår kasst just nu.
Återigen.
jessen kanske får ta saken i egen hand.
ska ordna middag så hon klarar sig iaf.
Men jessen ...