Jag skriver aldrig ut tfn. Sållar inkorgen, och återkopplar till dom som verkar vettiga. Funkar bra. Orkar inte hålla på att ödsla tid på kreti och pleti som bara kikar runt rent allmänt.
"Osett på telefon", "gav mer än begärt". Vad..? Hur..?Själv köper jag gärna grejor på telefon. Bildar mig en uppfattning om skick och säljare och betalar begärt pris om det är vettigt. Säljer på samma vis. Oftast blir man positivt överraskad över skicket och hittills har jag aldrig blivit lurad. Har köpt tiotalet bilar och sex motorcyklar osett på telefon. Och prutar bara om priset är orealistiskt satt pga okunskap.
Köpte en 24000-mils Toyota Avensis av en romsk farbror. Gav honom 5000 mer än vad han hade begärt då bilen var väldigt fin och servad med dokumentation. Det blev bra pris ändå.
"Osett på telefon", "gav mer än begärt". Vad..? Hur..?
Fan vad trött jag blev nu alltså, förr klagade man på att folk prutade på telefon. Nu klagar Kramer på att folk prutar på plats. När fan skall man pruta då? När man är på halvvägs på väg mot objektet? Är man inte nöjd så kan man vända halvvägs eller vadå?
Ingen kritik mot dig Kramer men cirkeln slöts här på nåt vis.
Ps. Nån som vill köpa en ZX10R, jättefin, lätt omkullkörd, finns utspridd i Småland. Nyckel kan hämtas på sjukhuset i Västra Götaland.
Fan vad trött jag blev nu alltså, förr klagade man på att folk prutade på telefon. Nu klagar Kramer på att folk prutar på plats. När fan skall man pruta då? När man är på halvvägs på väg mot objektet? Är man inte nöjd så kan man vända halvvägs eller vadå?
Ingen kritik mot dig Kramer men cirkeln slöts här på nåt vis.
Ps. Nån som vill köpa en ZX10R, jättefin, lätt omkullkörd, finns utspridd i Småland. Nyckel kan hämtas på sjukhuset i Västra Götaland.
Vad är frågan?
När jag sålt bilar brukar jag säga att köparen bestämmer priset. Sedan får de köpa den för det. Alla gånger utom en har jag blivit positivt överraskad. Kommer det ett skambud är det ju bara att strunta i det.
Buy quality, cry once.
Hej. Hoppas allt går bra med dig. Mvh.
Men du gav alltså en zigenare fem lax extra för en bil som han redan till 99% lurat dig på ( jodå, på nått sätt )
Han måste ha skrattat åt gajen i dagar
Fördomar hör jag. Körde bilen i nästan 10.000 mil utan ett enda fel. Sålde sedan för nästan det jag gett för den. Då hade jag servat och bytt däck förstås.
Han behövde pengarna mer än jag och bilen var värd 5' mer än vad han begärde. Så vad är problemet? Hans ursprung? Pffff
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|