Fluxir skrev:man måste ju inte ha det värsta å det dyraste. om du inte har nåra lån på hojen å har en hoj som kostar säg 6000kr per år helförsäkrat så kan det ju va okej, för jag skulle bli så sur å grinig om ja inte fick åka nån hoj så det är inte sant...
Hoztic skrev:Precis, det skulle nog funka ganska bra med en gammal cb eller gsx också, bara den har två hjul som sagt!
guruville skrev:...och det är ju sommar trotsallt och vad gör man på sommrarna jo............
bad santa skrev:blev av med min tjej då jag sa att jag skulle börja med dragracing.
hade lite delade meningar ang olycksrisken i dragracing och det faktum att hon inte ville vad med någon som riskera livet på det sättet.
aja en förlorad är flera andra vunna
Hoztic skrev:Dock har diskussionen kommit upp om barn och fortsatt hojåkande här hemma. Hon har ju en poäng, det är dyrt med hoj OCH barn, men visst fanns det en tanke om att det kan vara ohälsosamt också... Jag kan faktiskt köpa det! Fast man kan ju försöka köra försiktigt också...
daemon skrev:Sorry. Det är hårt.
Men det finns nya cyklar och brudar på marknaden...
Hoztic skrev:Helt korrekt!
Dock har diskussionen kommit upp om barn och fortsatt hojåkande här hemma. Hon har ju en poäng, det är dyrt med hoj OCH barn, men visst fanns det en tanke om att det kan vara ohälsosamt också... Jag kan faktiskt köpa det! Fast man kan ju försöka köra försiktigt också...
YEEEAAAHHH skrev:Sålde hojjen.
Fick nobben av tjejjen.
Varför???
Någon som oxå blivit dumpad efter sålt sin hojj???
bad santa skrev:blev av med min tjej då jag sa att jag skulle börja med dragracing.hade lite delade meningar ang olycksrisken i dragracing och det faktum att hon inte ville vad med någon som riskera livet på det sättet..
UrbanTiger skrev:Inse att du hade för liten k*k för henne och hojen var bara ett substitut.
Visst var det taskigt av henne men jag tycker ändå att du ska be henne om ursäkt för den lilla k*ken.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|