Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Bump!
Hittade den här tråden, hade helt glömt bort den faktiskt, men det är intressant att läsa folks åsikter..

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Må de otrogna hororna brinna i helvetets djupaste hål, eller bli överkörda ett par gånger. Gärna så de får äta genom sugrör.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Önskar nästan att jag var otrogen mot mitt ex så här i efterhand...
Hon har verkligen förstört mig känns det som just nu.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Önskar nästan att jag var otrogen mot mitt ex så här i efterhand...
Hon har verkligen förstört mig känns det som just nu.

Känner lite detsamma.. Har inte kunnat lite på en enda kille sen han var otrogen, över 4,5 år sedan. Spelar ingen roll hur mycket jag intalar mig att alla inte är svin, för det funkar inte. Så fort jag inser att jag börjar få känslor för killen får jag panik och backar. Hoppas på ändring snart... :näsblod

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Känner lite detsamma.. Har inte kunnat lite på en enda kille sen han var otrogen, över 4,5 år sedan. Spelar ingen roll hur mycket jag intalar mig att alla inte är svin, för det funkar inte. Så fort jag inser att jag börjar få känslor för killen får jag panik och backar. Hoppas på ändring snart... :näsblod

Hon var inte ens otrogen, hon var bara otroligt dålig på att göra slut på ett bra sätt och sen att hålla sig till det.
Det känns som att om jag åtminstone varit otrogen så hade jag kunnat leva med hur hon behandlade mig i efterhand.
Då hade det funnits en anledning till hur allt blev. Men det finns det inte.

Jag hade också precis som dig väldigt svårt att lita på tjejer efter att min första stora kärlek krossade mig med otrohet, dum som jag var så förlät jag henne flera gånger och hon gjorde det igen och igen och igen. Det tog många år att komma tillbaka. Men man gör det, till slut glömmer man och man träffar någon som är bra.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hon var inte ens otrogen, hon var bara otroligt dålig på att göra slut på ett bra sätt och sen att hålla sig till det.
Det känns som att om jag åtminstone varit otrogen så hade jag kunnat leva med hur hon behandlade mig i efterhand.
Då hade det funnits en anledning till hur allt blev. Men det finns det inte.

Jag hade också precis som dig väldigt svårt att lita på tjejer efter att min första stora kärlek krossade mig med otrohet, dum som jag var så förlät jag henne flera gånger och hon gjorde det igen och igen och igen. Det tog många år att komma tillbaka. Men man gör det, till slut glömmer man och man träffar någon som är bra.

Sån var inte jag... Jag har inte förlåtit honom, och jag har inte låtit en enda få chansen sen dess.. Backar ur långt innan killen ens fått en chans att visa vem han är.. Det har satt sina spår, kan man säga...

Som det känns nu kommer jag aldrig träffa någon som är bra, och dessutom attraherar mig...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Lite spänning har väl ingen dött av?

Förutom gunnar, 80.

Wize

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
07 KTM
En kompis träffade sin fru genom att hon "vänstrade"... Jag klarar fasen inte av henne pga det..
Jag kan seriöst säga att jag ser ner på henne.. hon är inte värd luft ens.. USCH!

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
En kompis träffade sin fru genom att hon "vänstrade"... Jag klarar fasen inte av henne pga det..
Jag kan seriöst säga att jag ser ner på henne.. hon är inte värd luft ens.. USCH!

Det där kan jag förstå.
Det blir som nån slags skitfläck som aldrig går att tvätta bort. Men din kompis, jag å några tusen andra låter inte dom smarta cellerna jobba utan lyssnar hellre på dom lyckokicks-sökande, å vandrar rakryggat å tillitsfullt in i en kletig romans med nån som just utsatt nån annan för det man minst vill bli utsatt för.
Smart var ordet :rolleyes:

Det finns ett talesätt, säkert en klysha ur nån smetig film men ändå, att 'Så du finner någon, så kommer du åxå förlora denna'.
Det stämde bra för mig. Ändå står man efteråt å gapar som en fågelholk å undrar hur hon kunde göra så...?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det där är svårt. Hjärnan och hjärtat brukar tala helt olika språk. :gnissla

Ja, tyvärr är de inte speciellt samspelta. Jag har dock lärt mig att lyssna på hjärnan. Lite för bra, kanske. Kan iofs bero på att hjärtat inte sagt ett knyst på jäkligt länge! :näsblod:tungan

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Jag fattar inte hur man kan anse att drömmar skulle vara att vara otrogen. Ta min hoj tex, det är en gammal häck med repor och skavanker, och nog fan tittar jag dreglande på en K8:a och fantiserar om vad jag och den hojen kan göra med varandra i kurvorna, men min hoj är MIN hoj och hur härlig än K8:an är så vill jag inte ha den. Jag vill ha min hoj.

Är jag fortfarande otrogen? :va

Ditt... svin... Vet att det är en gammal tråd, och kanske har du funnit jesus sedan dess... men fan... jag vill bara kräkas!

Nej hörni, nu tar vi och gör så här att vi tar och bestämmer att alla får nuppa med alla som vill och därmed inaktualiseras hela otrohetsproblematiken och alla lever lyckliga och glatt kopulerandes i alla sina dar, hurra! :banana

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Nej hörni, nu tar vi och gör så här att vi tar och bestämmer att alla får nuppa med alla som vill och därmed inaktualiseras hela otrohetsproblematiken och alla lever lyckliga och glatt kopulerandes i alla sina dar, hurra! :banana

osama-bin-laden.jpg

Appappapp!

Sporthojsusama säger:
-"40 jungfrur i paradiset är okejdokey,
men 1 milf i Vintrosa är fortfarande en efvig bigtime nono!"

Vi har faktiskt inte varandras sällskap till låns,
utan äger faktiskt varandra med papper på det.
Förbrytelse mot äganderätten straffas i enlighet
med gällande Shariauttolkning med kors, cis och
transamputation samt förlorade bonusår.
Allt i klassiskt loose-loose-upplägg.

:tummenupp

/u

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024