Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Nej, man tar inte andra killars flickvänner, så enkelt är det bara. Ja, jag var otrogen mot min tjej men fortfarande, jag pillar inte på andra killars tjejer. Om jag vet om det då förstås, man kan ju inte fråga tjejen om hon är upptagen direkt :va

Och knulla andra tjejer kanske inte är nåt alla killar VILL men nog fan fantiserar vi om det någon gång, precis som ni tjejer fantiserar om att få Persbrandts åderpåle att sitta still på.

Men faller inte det argumentet en aning eftersom du då är den upptagna som blir tagen av en utomstående part, bara att det är bytta roller ?

Då är det alltså absolut förbjudet att nulla med en annans tjej, men helt okej att vara den som blir nullad när man har en partner?

Nej, det håller jag inte med om.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men seriöst, är inte det lite påhitt med såna frågor? Måste i så fall vara otroligt osäkra tjejer som frågar sånt.

Nej.. Min fröken brukar ställa frågan med ojämna mellanrum. Skillnaden är väl att jag säger som det är!

Hon blev lite förvånad i början när jag sa åt henne att byta jeans om hon skulle ha en viss topp etc.. :D

Men faller inte det argumentet en aning eftersom du då är den upptagna som blir tagen av en utomstående part, bara att det är bytta roller ?

Då är det alltså absolut förbjudet att nulla med en annans tjej, men helt okej att vara den som blir nullad när man har en partner?

Haha.. 1-0

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tjejer, regel nummer ett: Ställ inga frågor som kan ge ett svar som sårar dig!

Livet blir sååå mycket lättare för alla parter då!

Ni säger att ni värderar ärlighet högt hos killar, fråga då inte "ser jag tjock ut i den här" om ni misstänker det, för antingen tvingar ni honom att såra er, eller att ljuga för er, och i vilket fall som helst slutar det med att ni tycker att han är en skitstövel.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Nu snurrar du bara in det, du kan ju inte jämföra tjejer och killar då vi är två helt olika släkten!
Och visst kan du knulla en annan killes brud *om hon är snygg vill säga*, jag påstår bara att det är värre än själva otroheten som du utför, om du nu gör det. Men det är bara mitt resonemang, jag säger inte att det är rätt.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Hur svårt kan det vara det här med otrohet egentligen?

Väldigt enkelt för mig iaf. Har varit trogen i alla "riktiga" förhållanden jag haft. Fantisera en smula om andra tjejer har jag gjort, men skulle aldrig göra något med någon annan utan att avbryta det man har först. Om man nu skulle bli så lockad så man "måste" hamna i bingen med den där nya tjejen, så kan det förhållandet man är/var i inte vara speciellt bra ändå. Gränsen för mig går vid pussar.
Har själv blivit utsatt för otrohet en gång och när jag fick reda på det så var det tack och hej på en gång. Kul att få reda på när man ligger i en buske för andra veckan under slutövningen i lumpen för övrigt :3freak

Eftersom killar raggar mer på tjejer än vad tjejer raggar på killar när man är på krogen så bör tjejen ha utvecklat sitt kunnande i att avspisa påträngande killar.
När jag varit på krogen med min flickvän så har hon nästan alltid blivit raggad på. Om hon tackar ja så är jag värd bättre (eftersom jag alltid skött mina kort rätt), om hon tackar nej så är ju allt bra ändå :tummenupp
Bara hänt en gång att jag behövt blanda mig i, och det var när en kille tryckte upp henne mot väggen och tyckte att dem skulle sexa. Då gick jag dit och informerade honom om att han var närmare döden än vad ett sandkorn är Sahara. Sen gick han :tummenupp Om han väl hade bjudit upp till dans så hade jag suttit inne eller legat på sjukan :gnissla Backa gör man ju inte iaf...

Aldrig att jag skulle acceptera otrohet i ett förhållande, om jag inte själv varit otrogen (vilket känns främmande för mig). Då bryter jag hellre och slickar mina sår ett tag/drar på en svinresa med killpolarna till nåt gammalt öststatsland, eller Thailand om man har lite mer pengar för stunden :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Eftersom killar raggar mer på tjejer än vad tjejer raggar på killar när man är på krogen så bör tjejen ha utvecklat sitt kunnande i att avspisa påträngande killar.
När jag varit på krogen med min flickvän så har hon nästan alltid blivit raggad på. Om hon tackar ja så är jag värd bättre (eftersom jag alltid skött mina kort rätt), om hon tackar nej så är ju allt bra ändå :tummenupp

Snål som jag är och med en snygg flickvän så brukar jag ge henne en klapp på skinkan när vi kommer till krogen och så ber jag henne ställa sig och se söt ut så hon blir bjuden på drinkar. Sen får hon gå ifrån och ge dem till mig, och sen får hon fortsätta ragga drinkar :D
Senast vi var ut så kom hon till bordet jag satt vid med två plaskor slisk och efter sig hade hon en stilig kines som blev lite generad när han insåg att det var min flicka. Men han var trevlig, det slutade med att hon gick iväg och han och jag satt och snackade restaurang (han ägde en kinakrog) istället...

Man får inte vara dum, och så är det bra om man litar på varandra. Nu i lördags så fick jag agera "bröst-doktor" åt några stackars unga flickor som ville ha silikon, och på söndagen (när allt uppdagades i mitt huvud) berättade jag för min flickvän att jag kände på massa (iofs bara 3st, men ändå) småflickors bröst på festen. "Ähh, jag klämde på din kompis bröst så det jämnar ut sig" var hennes svar :näsblod

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jalla smart asså :tummenupp
Fan ja som alltid tjör med tricket att flina in mej i ghey gänget. Får en massa gratis sprit men man får inte bli för full. Inte kul att vakna upp utan kläder i en lägenhet med två håriga snubbar :gnissla

Det går ju det med men jag dricker bara rom&cola eller whiskey&cola och de där jäkla fjollorna ska ju envisas med att dricka pinã coladas eller bloody mary's och det är inget för en annan :gnissla

Edit/ för övrigt så var en utav festdeltagarna din namnes syster, spooky som fan. Jag tror att ditt namn är taget, det kan omöjligt finnas TVÅ UT i lilla Köping1

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En riktig karl med ryggrad, delar ut knogbaguetter och startar rallarslagsmål, om nån limmar på hans brud på logdansen, eftersom det är ett personligt angrepp på honom.Och får han inte spöa på alla killar så hjälper han inte heller en kvinna i nöd:tummenupp

Ja så kan du ju tolka det om du vill, men om du absolut måste tolka det jag skriver så kan du ju lägga bort fördomarna först, så kanske du begriper vad jag skriver. Men det kanske du inte vill.

Det handlar inte om att starta rallarslagsmål, dela ut knogbaguetter, logdanser eller att inte hjälpa kvinnor i nöd.
Det handlar om inte om mig överhuvudtaget, det handlar om personen som startar hela maskineriet.
Jag tycker absolut att man ska lösa saker och ting via diskussion, men för att jag ska diskutera med någon så tycker jag att han ska visa upp i alla fall någon typ av respekt, och det gjorde han ju uppenbarligen inte eftersom han fortsatte att trakassera "min tjej".
Jag är inte den som klipper till nån utan anledning, men kliver nån över gränsen, trots varningar, ja då får ju personen skylla sig själv, eller tycker du att jag har fel?
Mig spelar det ingen roll om jag ska ta ner nån medelst att slänga käft eller knogbaguette, men jag backar inte. Speciellt inte om idioten ger sig på en mindre.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag är inte den som klipper till nån utan anledning, men kliver nån över gränsen, trots varningar, ja då får ju personen skylla sig själv, eller tycker du att jag har fel?

Eller hur.. Hälsar nån på min tjej trots att man sagt till att de ska låta bli så får de ju inte bli förvånade när man sätter en traschad flaska i halsen på dem!

:Ironi mode off

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Eller hur.. Hälsar nån på min tjej trots att man sagt till att de ska låta bli så får de ju inte bli förvånade när man sätter en traschad flaska i halsen på dem!

:Ironi mode off

Ja eller...eller...eller...att killen har en atombomb lixooom! :näsblod

:ironimodeoff

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja eller...eller...eller...att killen har en atombomb lixooom! :näsblod

:ironimodeoff

Mäh-.- as if han skulle använda den på krogen eller..

Rätt hård kille om han har värsta typ antonbomben, då lär han ju ha minst hela såhär Firman eller Black Army med sig.. Han lär ju ointe ska bomba domm okkså eller huuuur :huvet

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Jag är expert! :D
Jag började öva när jag var 13. På den tiden fick 13-åringar fortfarande gå på krogen i Holland (tror det är 15 eller 16 nu), så jag har några år extra på övningen än vanliga svensken antar jag:)
Jag är försig också rätt bra på raggningsrepliker, men dom får jag inte använda längre. Så jag ger bort dom till min singel-tjej-kompis och hon lär sig fort;-)

Då gick jag dit och informerade honom om att han var närmare döden än vad ett sandkorn är Sahara.
TIHIHAAHAA! Helt rätt :D

Nej.. Min fröken brukar ställa frågan med ojämna mellanrum. Skillnaden är väl att jag säger som det är!
Hon blev lite förvånad i början när jag sa åt henne att byta jeans om hon skulle ha en viss topp etc.. :D
Men dåså!
Om jag frågar (och jag frågar såna saker ibland) så frågar jag för att jag är lite tveksam och undrar. Skulle han då säga "Ja, du ser tjock ut i det där" då är det bara att säga "tänkte väl det", ta av och slänga i påsen till Myrorna. Skulle han säga "nej, den är jätteläcker ju!" så skulle det förmodligen också gå till Myrorna för att jag är tveksam, men det är en annan sak:)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men dåså!
Om jag frågar (och jag frågar såna saker ibland) så frågar jag för att jag är lite tveksam och undrar. Skulle han då säga "Ja, du ser tjock ut i det där" då är det bara att säga "tänkte väl det", ta av och slänga i påsen till Myrorna. Skulle han säga "nej, den är jätteläcker ju!" så skulle det förmodligen också gå till Myrorna för att jag är tveksam, men det är en annan sak:)

Mitt problem är att jag kanske är lite klassisk ibland..

Tjejer tenderar (och det gäller allmänt, inte just min) att anse "sexigt" utefter nån norm som media satt. I mina ögon är det helt riktigt sexigt som fan, i FHM eller på en pelare på Norrtull..

Därifrån till att jag vill att den jag står för ska se ut så är det en bra bit. Och är det nåt man INTE kan säga till tjejer så är det:

"Nej, du ser billig ut"

När hon förmodligen tycker sig va phett hot

Edit:

"Hej Bullen, är jag helt off season?"

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Därifrån till att jag vill att den jag står för ska se ut så är det en bra bit. Och är det nåt man INTE kan säga till tjejer så är det:

"Nej, du ser billig ut"

När hon förmodligen tycker sig va phett hot

Nä usch... man kan likaväl säga att det ser billigt ut. Eller att du tycker det. Varför inte? Jag skulle inte vilja ha på mig något som min kille tycker ser billigt ut. I alla fall inte när vi ska iväg tillsammans. Annars är det skitsamma om jag själv tycker om det när han inte är med. Jag (och dom flesta tjejer) har så många kläder så det är bara att välja något annat:)

Tur inte alla har samma smak heller, då hade vi alla haft likadana sporthojar och det vore otroligt svårt att hitta tillbaks sin egen på kvällens (torsdag) körning:)
Eller hitta sin egen kille när alla har likadana ställ och hjälm på sig!
Eller för den här tråden, skulle hända lite oftare att börja naffsa på fel hals på krogen när man kommer tillbaka från toan när alla har likadana kläder på sig:)
Får man en 100kg Dreggel på sig direkt... :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Nu snurrar du bara in det, du kan ju inte jämföra tjejer och killar då vi är två helt olika släkten!
Och visst kan du knulla en annan killes brud *om hon är snygg vill säga*, jag påstår bara att det är värre än själva otroheten som du utför, om du nu gör det. Men det är bara mitt resonemang, jag säger inte att det är rätt.

Nja, så snurrigt blev det inte. Jag menade bara att det är samma sak, men ombytta roller.
Och att vi är olika, jovisst. En tjej har inbyggt kön och vi har utanpåliggande, men när det kommer till nämnda fråga ser jag ingen skillnad på tjej och kille.

Okej, då har vi olika åsikter. :)

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Alltså vad är ni för ryggradslösa jävlar egentligen?
Om nån snubbe limmar på min brud och inte ger sig när han blir tillsagd så kommer han få smaka på knogbaguette så det sjunger i hypofysen på honom, det är ett som är säkert.
Vafan är ni dom här killarna som blev sist uttagna till brännbollslaget i småskolan?

Kalla mig neanderthalare om ni vill men har man inte ryggrad nog för att stå upp för sin flickvän så kanske det är bättre att ni går och sätter er på nåt litet kafé och läser poesi eller diskuterar konst eller nåt och låter oss riktiga karlar som har en gnutta manlighet och stolthet kvar i kroppen sköta fruntimrena.
Man blir förbannad! :mad:

Lite gammalt hederligt rallarslagsmål har funkat bra för att reda ut småoegentligheter i årtusenden, det håller ordning i leden.

Vafan nu blir jag irriterad på riktigt. Har ni klänning över stället när ni åker hoj oxå?

*dagens ungdom* :dummer

De är ju ganska lätta att missförstå när du skriver så här.

Ja så kan du ju tolka det om du vill, men om du absolut måste tolka det jag skriver så kan du ju lägga bort fördomarna först, så kanske du begriper vad jag skriver. Men det kanske du inte vill.

Det handlar inte om att starta rallarslagsmål, dela ut knogbaguetter, logdanser eller att inte hjälpa kvinnor i nöd.
Det handlar om inte om mig överhuvudtaget, det handlar om personen som startar hela maskineriet.
Jag tycker absolut att man ska lösa saker och ting via diskussion, men för att jag ska diskutera med någon så tycker jag att han ska visa upp i alla fall någon typ av respekt, och det gjorde han ju uppenbarligen inte eftersom han fortsatte att trakassera "min tjej".
Mig spelar det ingen roll om jag ska ta ner nån medelst att slänga käft eller knogbaguette, men jag backar inte. Speciellt inte om idioten ger sig på en mindre.

Det du skriver här låter betydligt trevligare:tummenupp

Last edited:

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Meeh

F--n vad ni bråkar
:arsele
En gång sliter så lite ...... :pannkyss

om det blir multiplar ... ja då kanske man ska "dra sin mats ur skolan"

Tänk på :
Det kunde vart värre ,,,, Man kunde t ex tvingas Bo i skåne.....

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
De är ju ganska lätta att missförstå när du skriver så här.

Haha det där första var ju skrivet lite småironiskt :)
Det var mest att jag tröttnade på alla pingstvänner här på forumet som absolut tycker att "vända andra kinden till" är tecken på hög intelligens snarare än ren ryggradslöshet, och att folk med ryggrad absolut är "neanderthalare". :)

Nu kom jag på att jag ska skriva en blogg bara för det. :D

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nja, så snurrigt blev det inte. Jag menade bara att det är samma sak, men ombytta roller.
Och att vi är olika, jovisst. En tjej har inbyggt kön och vi har utanpåliggande, men när det kommer till nämnda fråga ser jag ingen skillnad på tjej och kille.

Okej, då har vi olika åsikter. :)

Jodå, vi killar tänker med lillhjärnan lite oftare helt enkelt. Men när vi är nyktra så tänker vi betydligt mer radikalt och samordnat, tex så impulsköper vi inte alls lika mycket handväskor eller skor som fruntimmer. Hoppas jag.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras