Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
:D Trodde väl att jag skulle få såna svar faktiskt. Vad ni är allvarliga helt plötsligt nu när NI bli attackerade :pannkyss

Jag har varit allvarlig hela tiden.

Är "manligt" samma sak som töntigt/omanligt?
- Nope - Men jag och mitt ex brukade lägga manligt som synonym till någon slags dumhet, att inte kunna ge sig, vilja kunna göra/lösa/fixa allting själv. Det är till exempel väldigt "manligt" att inte fråga efter vägen hur vilse man nu är. Att vara "manligt" brukar jag alltså skämta med och det är inget negativt i sig. Men det var mer ett internt skämt som jag förstår att andra kan uppfatta lite fel.

Ok. Fair enough.

Är det omanligt/töntigt att hjälpa sin tjej i nöd?
- Nope, men jag tror att dom allra flesta skulle klara sig helt utmärkt totalt själv, bara dom vill/får chansen.

Ok. Men som du ser i mitt förra inlägg så skriver jag att "om killen vägrar sluta så skulle jag" vilket antyder om att tjejen försökt själv först.

Är det töntigt om en tjej tar emot hjälp från en kille?
- Nope, det finns säkert situationer där en kille också tar emot hjälp av sin tjej.

Ja. Helt klart...

Är inte din kille också en tönt om han nu "räddar" dig?
- Nope, men det ska till en del om han _måste_ göra så och ett _måste_ har faktiskt aldrig hänt.

Än..

Är det inte tönting att vara tillsammans med en tönt?
- Har varit tillsammans med två datatöntar, räknas det? Kände mig inte riktigt töntigt för det. Är ju dessutom själv en datatönt.

Nörd!

Är "förklara ett och annat" spö?
- Nä, inte nödvändigt, har bara spöat på två pojkar i hela mitt liv vad jag kom på nu, men då måste jag ha varit 10 och 14 år (och min mamma sa att jag spöade på en pojke också när jag var 5, enligt hennes uppdrag eftersom han alltid gav sig på mig och det var sista gången det hände då). Resten klarade jag av med att förklara ett och annat med ord.

När jag "förklarr ett och annat" är det uteslutande verbalt.

Är det säkert att du klarar av att "förklara ett och annat" för vilken "limpojke" som helst och oavsett hur påverkad han än är?
- Med dagens statistik kan jag säga: Ja, absolut, alltid och överallt. Jag har "förklarad ett och annat" till nycktra killar, total fulla killar som knappt kunde stå på egna ben längre, till killar som frågade om dom fick taffsa på mig, killar som taffsade på mig direkt utan att fråga, killar som var kortare än jag, killar som var längre, tunna killar, tjocka killar, starka killar, mindre starka killar. Och varför skulle tjejer inte klara av det själva?

Hittills, ja. Fel kille (eller tjej) och du hade önskat att du inte var så tuff.. Man ska aldrig underskatta sin fiende.

Är du en kickersbrud?
- Om det betyder att jag fysiskt ge mig på killar, så nej.

Men.. Du sade ju nyss att du spöat flera stycken.. Du kanske var en kickersbrud då?

I vissa fall kan det vara jävligt skönt att ha 100kg förbannad Dreggel bakom ryggen... :tummenupp

Bara ibland? Du kanske måste öva mer!?

Det måste hur som helst vara bättre än missionären :tappaandan

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Personligen så tycker jag inte att det finns nåt mer "töntigt" än tjejer som står och skriker och ska spela tuffa när dom försöker avspisa en 150kgs kille på krogen.

Efter de har avspisat killen/killarna (som för övrigt är livrädda för tjejer i grupp) så ska de gå in på toaletten tillsammans för att skvallra och snacka skit om den "tragiskt desperata killen" Det är så patetiskt så man skämms över att va tjej..:huvet. Träffar man någon som man inte vill fortsätta prata med etc så gå där ifrån bara.

Last edited:

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Otrogen !

Varför? Är det nått som inte är bra ?
ÄR det nått fel på förhållandet, gör nått åt det!

Om nån skulle limma på min böna och lyckas... Må så vara:pannkyss

Men om nån snor Hjulmuttern på hojen ,Då jä---r smäller det Direckt:mad:

Jag menar muttern har ju ingen egen vilja!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Efter de har avspisat killen/killarna (som för övrigt är livrädda för tjejer i grupp) så ska de gå in på toaletten tillsammans för att skvallra och snacka skit om den "tragiskt desperata killen" Det är så patetiskt så man skämms över att va tjej..:huvet. Träffar man någon som man inte vill fortsätta prata med etc så gå där ifrån bara.

Jag förstår vad du säger, men du åstadkommer fortfarande ingenting. "Livrädd för tjejer i grupp"? Enda anledningen är ju som jag skriver, 90% av killarna har ju vett nog att inte lägga hand på en tjej och alla vet ju att det är därför..

Ok ok, jag ska dra ett exempel hämtat ur verkligheten över hur en tjej sågar en snubbe på ett korrekt sätt utan att ens höja rösten:

En polare till mig (jag lovar det var inte jag :D ) var singel och hade hängt på krogen varenda fre-lör i månader. Till slut blev han så desperat att han gick fram till tjejen i baren, som var jävligt snygg dessutom, och skulle försöka ragga på henne. Polarn var jävligt packad men han insåg att han iaf skulle försöka vara lite seriös så han lutade sig fram och sa:
-"Tjennnaaaa! Du skullente kunna tänkarej att gå ut på midda me mig?"
Tjejen i baren tar två kliv bakåt, synar polarn från huvud till tår och upp igen, sen svarar hon lugnt:
-"Nej, jag skulle inte tro det va?"

Sen gäller det ju att se till att många hör konversationen, utan att man skriker. Så enkelt - så vackert.
En frisk karl vänder på klacken och går i det läget. PunGt.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Utöver det så tycker jag oxå att när en snubbe ger sig på MIN flickvän, vetandes att det är MIN flickvän så gör han ett personligt utfall mot MIG.

Så det fanns folk här som höll med om att det finns en skillnad i om killen vet om pojkvännen när han raggar på en brewd trots allt!?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Otrogen !

Varför? Är det nått som inte är bra ?
ÄR det nått fel på förhållandet, gör nått åt det!

Om nån skulle limma på min böna och lyckas... Må så vara:pannkyss

Men om nån snor Hjulmuttern på hojen ,Då jä---r smäller det Direckt:mad:

Jag menar muttern har ju ingen egen vilja!

Du får inte förebrå muttern iaf, gänga är ju allt det enda liv den känner
Muttrarna på min Harley är ena jäddra svingers. Man vet aldrig var man har dom

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Verkar vara en cool sak!
Drinkar är inte riktigt min påse dock :gnissla
Det får bli att blanda botong med den!

det stog att man kunde "skrämma barn" och att den förde ett jävla liv , Precix vad du behöver ute i skärgårn med all fylltrattar som ska med , men de är ju klart
"trattarna" trattar lika järna i sig plåtmackor ( prippsblå) (DVS ingen finkultur alls) och har inte tid å vänta på nån mixer..

Men det måste ju va rätt orginellt å Bjuda damerna i och på båtarna runt omkring (Hamnparty!) på Margaritas ifrån en 5 liters pyts .....

Den kvällen kommer inte så många "NEJskinkor" att uppträda runt omkring Partyt ( läs frustrerade sambos) iaf

Du Kanske ska byta namn på båten.. Jugges Drinkpråm Lr så

Det finns oanade möjligheter med en sån blandare

Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Personligen så tycker jag inte att det finns nåt mer "töntigt" än tjejer som står och skriker och ska spela tuffa när dom försöker avspisa en 150kgs kille på krogen. För vi killar vet att:
1. Ok, det blev inget knulla, så nu kan han lika gärna reta upp henne och stå där och titta på henne när hon gör bort sig publikt.
2. Enda anledningen att den här tjejen kommer ta sig härifrån i upprätt tillstånd och med intakta tänder är just att hon är: tjej.

De flesta tjejer jag har haft ihop det med kan säkert mycket väl ta sig ur situationen på alla tänkbara sätt, men det handlar inte bara om att "ta sig ur situationen" det handlar om ett litet psykologiskt krig, och det vinner man inte som skrikande hysterisk tjej.
Om jag ser att min flickvän i lugn och sansad ton sågar den här liraren i småbitar verbalt och lämnar honom skämmandes som en eldröd kamin, ja fine då har hon lyckats. I alla andra fall så kommer jag kliva in emellan och ta över situationen.

Utöver det så tycker jag oxå att när en snubbe ger sig på MIN flickvän, vetandes att det är MIN flickvän så gör han ett personligt utfall mot MIG. Det har egentligen ingenting med henne att göra, han skulle lika gärna kunna sparka på min hoj. Och jag har sagt det förut, ger man sig på en killes flickvän vetandes, ja då har man sålt smöret och tappat pengarna.

Ps. en annan sak Lidali, ditt sätt att resonera ska jag komma ihåg om jag ser en tjej som blir våldtagen nångång. Inte beblanda sig för det är ju töntigt, hon klarar sig nog bra själv.
I vissa fall kan det vara jävligt skönt att ha 100kg förbannad Dreggel bakom ryggen... :tummenupp

Personligen tycker jag inte det finns någor mer töntigare än killar som ska slåss eller blåsa upp sig för att någon tilltalar deras flickvänner, så jävla bonnigt. Om en tjej skriker åt en 150kg snubbe, är det väl inte hon som gör bort sig, det är väl killen som ska skämmas. Sen tycker jag du har en konstig inställning att säga, om en kille stöter på DIN tjej så har det ingenting med henne att göra, utan det är en personlig förolämpling mot dig. Flickvänner är väl ingen jävla sak, som du kan jämföra med hojen eller liknande. Har man en tjej som inte kan säga ifrån själv om killar stöter på henne, utan uppmuntrar killen, då kanske man ska se över sitt förhållande istället.
Men jag håller med dej om att det är inte ok. Att stöta på polarnas flickvänner. Men går du ut på krogen med tjejen, kan ju knappast alla killar veta vem du är

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ehum va, hade inte du varit otrogen mot ditt x? Då är jag mera svinaktig som myser med en helt okänd killes tjej, än dig som varit otrogen mot en du varit tillsammans med?

Ja det låter helt logiskt. :näsblod

Nej, man tar inte andra killars flickvänner, så enkelt är det bara. Ja, jag var otrogen mot min tjej men fortfarande, jag pillar inte på andra killars tjejer. Om jag vet om det då förstås, man kan ju inte fråga tjejen om hon är upptagen direkt :va

Och knulla andra tjejer kanske inte är nåt alla killar VILL men nog fan fantiserar vi om det någon gång, precis som ni tjejer fantiserar om att få Persbrandts åderpåle att sitta still på.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Personligen tycker jag inte det finns någor mer töntigare än killar som ska slåss eller blåsa upp sig för att någon tilltalar deras flickvänner, så jävla bonnigt.

Återigen så var han rätt tydlig med att det gällde OM killen kände till honom och förhållandet.

Jag tar det också som en ren förolämpning om någon som känner till mig och förhållandet limmar på min katt.. Då handlar det inte ens om henne, för hon säger ifrån. Det är bara att hon inte ens ska behöva göra det mot nån som vet om förhållandet, annat är jävligt respektlöst.

Att hon blir raggad på är vardag, och kan inte tas som annat än en komplimang, men det är en helt annan fråga.

Om man sen är testostinn och lackar när nån raggar på ens tjej får man väl helt enkelt säga till om hon inte gör det. De flesta tjejer 1. Ser inte att de blir raggade på (som kille märker jag det inte heller förrän jag vaknar i fel säng) 2. tycker att det är rätt jobbigt att behöva "tillrättavisa" killar om det inte går FÖR långt.

Respekterar han inte det, så är vi tillbaka till det första scenariot och de som vill boxas får göra det. Men då är båda med på varför och villkoren!

Ps. Håller fullt med om att det är patetiskt med killar som börjar svinga så fort nån snackar med deras chey.. men det är en jävla skillnad på att va social, och att hårdragga som många gör!

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
tjejer som står och skriker
....
det handlar inte bara om att "ta sig ur situationen" det handlar om ett litet psykologiskt krig, och det vinner man inte som skrikande hysterisk tjej
Skrik? Det har jag väl inte sagt något om. Vad tycker du om tjejer och deras beteende över huvudtaget egentligen? Kan inte tänka mig en enda gång jag skrikit ur mig en sådan situation. Psykologiskt krig håller jag med om dock.

2. Enda anledningen att den här tjejen kommer ta sig härifrån i upprätt tillstånd och med intakta tänder är just att hon är: tjej.
Klart det är, tror inte jag skulle sagt vissa saker jag sagt för "att bli av med en kille" om jag varit kille. Däremot skulle killen i frågan inte stött på mig heller då, om inte han var bi.

Om jag ser att min flickvän i lugn och sansad ton sågar den här liraren i småbitar verbalt och lämnar honom skämmandes som en eldröd kamin, ja fine då har hon lyckats. I alla andra fall så kommer jag kliva in emellan och ta över situationen.
Har hon redan verbalt klarat av honom, varför ska du då ta över? Varför varför?

Ps. en annan sak Lidali, ditt sätt att resonera ska jag komma ihåg om jag ser en tjej som blir våldtagen nångång. Inte beblanda sig för det är ju töntigt, hon klarar sig nog bra själv.
Äpple och päron osv, vi snackar om krogragg här. Klart att jag skulle vilja ha en 100kg förbannad Dreggel bakom mig om jag skulle bli våldtagen. Önskade alla tjejer hade det i en sådan situation.

Jag har varit allvarlig hela tiden.
Ok. Men som du ser i mitt förra inlägg så skriver jag att "om killen vägrar sluta så skulle jag" vilket antyder om att tjejen försökt själv först.
Är en tjej tydligt direkt, så kan jag knappast tro att killen inte ger sig av på en gång. Problemet är dock ofta att tjejer inte är det och berusade killen kan få för sig att hon visst är intresserad.

SKulle det hända, får jag väl återkomma.

Jag vet! Stolt över det dessutom! :D

Hittills, ja. Fel kille (eller tjej) och du hade önskat att du inte var så tuff.. Man ska aldrig underskatta sin fiende.
Det har väl inte med tufft att göra? Varför _är_ man tuff som tjej som klarar limpojkar själv men är man "normal" om en kille klarar sigsjälv?
Allt handlar dessutom om situationen.

Men.. Du sade ju nyss att du spöat flera stycken.. Du kanske var en kickersbrud då?
Misstolka så mycket du vill. Tre stycke i åldern 5, 10 och 14, tycker inte du att det faller under sandlåda-bråk, så visst.

Hojlekdags! :D
Ses på vägarna!

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Personligen tycker jag inte det finns någor mer töntigare än killar som ska slåss eller blåsa upp sig för att någon tilltalar deras flickvänner, så jävla bonnigt. Om en tjej skriker åt en 150kg snubbe, är det väl inte hon som gör bort sig, det är väl killen som ska skämmas. Sen tycker jag du har en konstig inställning att säga, om en kille stöter på DIN tjej så har det ingenting med henne att göra, utan det är en personlig förolämpling mot dig. Flickvänner är väl ingen jävla sak, som du kan jämföra med hojen eller liknande. Har man en tjej som inte kan säga ifrån själv om killar stöter på henne, utan uppmuntrar killen, då kanske man ska se över sitt förhållande istället.
Men jag håller med dej om att det är inte ok. Att stöta på polarnas flickvänner. Men går du ut på krogen med tjejen, kan ju knappast alla killar veta vem du är

Läs Hund's inlägg här ovan, eller de andra ungefär 20 sidorna inlägg om i vilken situation diskussionen utspelar sig.

Nej hon är inte min ägodel, precis som jag skriver så har det ju inte med henne att göra utan jag anser att det blir ett personligt angrepp mot mig.
Eller rättare sagt, brist på respekt mot både henne och mig.

Har hon redan verbalt klarat av honom, varför ska du då ta över? Varför varför?

Läs om - läs rätt :) Det står "i alla andra fall"...

Äpple och päron osv, vi snackar om krogragg här. Klart att jag skulle vilja ha en 100kg förbannad Dreggel bakom mig om jag skulle bli våldtagen. Önskade alla tjejer hade det i en sådan situation.

Jo men nu lystrar inte 100kg förbannad Dreggel till nåns visselpipa. Antingen har du en kille med lite ryggrad och allt vad det innebär, eller så har du ett gäng ryggradslösa killar som antagligen anser att man bör diskutera bort en våldtäktsman från sitt offer, eller en jobbig störig kille på krogen som inte fattar ett nej.

Är det nånting jag fullständigt föraktar i den här världen så är det killar som inte har några "känslomässiga tentaklar". En tjej ska inte ens behöva säga nej, det ska man ha nog mycket koll på ändå som kille. Ser hon inte intresserad ut så är hon antagligen inte det heller! Och även om hon ser intresserad ut så är hon det säkert inte iaf.

Last edited:

Tommy.exe

Guest
Jag försökte verkligen läsa hela tråden men hjärnan skar ihop nånstans på sidan nio......

JA! Jag har varit otrogen. Men ja ångrar de inte.. hon va tokfin!! :D (Dessutom erkände jag direkt till min dåvarande flickvän å gjorde slut i förebyggande syfte). Edit* När hon kom på mig erkände jag... efter ett tag... när jag var överbevisad...

Några åsikter då: Ett förhållande är två människor som står ut med varandra tills den ena hittar nåt bättre. Tjejer e precis lika kåta som killar. Tjejer e precis likadana som killar men håller käften om det....

Alla killar spanar på brudar på stan..... dom som säger att dom inte gör det ljuger. Men nu är det ju så att vi killar inte är helt dumma i huvet. Man lär sig redan i puberteten att det bara finns ett korrekt sätt att svara på frågan: Ser jag tjock ut i den här? Eller: Är hon snyggare än mig? :rolleyes:

Det kallas självbevarelsedrift.......

Så med det sagt... ligga någon? :yoparty

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Men nu är det ju så att vi killar inte är helt dumma i huvet. Man lär sig redan i puberteten att det bara finns ett korrekt sätt att svara på frågan: Ser jag tjock ut i den här? Eller: Är hon snyggare än mig? :rolleyes:

Jaså du? Hur svarar man då? ;)
Svarar man nej så får man ju automatiskt: "Sådär säger du bara" och fortsätter man så blir det bråk om att man håller med bara för att man e toffel eller för att man egentligen tycker tvärtom.

Personligen brukade jag bli förbannad när såna frågor dök upp. Jag kunde explodera och vråla: "Försök inte såna där fruntimmersfasoner på mig!" och sen symboliskt tjura i nån kvart eller så, det funkade ibland.

Det enda säkra jag lärt mig om fruntimmer i mitt 35 åriga liv är att ingenting är säkert.

Last edited:

Tommy.exe

Guest
Jaså du? Hur svarar man då? ;)
Svarar man nej så får man ju automatiskt: "Sådär säger du bara" och fortsätter man så blir det bråk om att man håller med bara för att man e toffel eller för att man egentligen tycker tvärtom.

Personligen brukade jag bli förbannad när såna frågor dök upp. Jag kunde explodera och vråla: "Försök inte såna där fruntimmersfasoner på mig!" och sen symboliskt tjura i nån kvart eller så, det funkade ibland.

Det enda säkra jag lärt mig om fruntimmer i mitt 35 åriga liv är att ingenting är säkert.

Haha.. ja brukar åxå köra en variant på den. : Håll inte på å va tjej för fan!!

Är man på bra humör så blir de nåt i stil med: Du e så fin så, klä av dig nu :)

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Läs Hund's inlägg här ovan, eller de andra ungefär 20 sidorna inlägg om i vilken situation diskussionen utspelar sig.

Nej hon är inte min ägodel, precis som jag skriver så har det ju inte med henne att göra utan jag anser att det blir ett personligt angrepp mot mig.
Eller rättare sagt, brist på respekt mot både henne och mig.

Jo men nu lystrar inte 100kg förbannad Dreggel till nåns visselpipa. Antingen har du en kille med lite ryggrad och allt vad det innebär, eller så har du ett gäng ryggradslösa killar som antagligen anser att man bör diskutera bort en våldtäktsman från sitt offer, eller en jobbig störig kille på krogen som inte fattar ett nej.

Är det nånting jag fullständigt föraktar i den här världen så är det killar som inte har några "känslomässiga tentaklar". En tjej ska inte ens behöva säga nej, det ska man ha nog mycket koll på ändå som kille. Ser hon inte intresserad ut så är hon antagligen inte det heller! Och även om hon ser intresserad ut så är hon det säkert inte iaf.

En riktig karl med ryggrad, delar ut knogbaguetter och startar rallarslagsmål, om nån limmar på hans brud på logdansen, eftersom det är ett personligt angrepp på honom.Och får han inte spöa på alla killar så hjälper han inte heller en kvinna i nöd:tummenupp

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Jag gjorde såhär: Läs om, läs fel, läs om igen, läs fel igen, fick påpekade att jag läste fel, läste om, läste rätt.
Det är verkligen svårt att läsa ibland:)

Då har man många olika killar... ja:)
Min kille skulle så klart klippa till när det gäller våldtäkt och helt förmodligen också vid spontant taffsande på krogen. Jag skulle dessutom föredra att han skulle klippa till istället för mig när situationen blir "för mycket" eftersom hans näve gör mer ont än min. Däremot skulle jag inte vara så glad om han skulle blanda sig in i en situation som jag själv kan lösa på ett smidigt sätt eller för den delen, ett osmidigt sätt för limpojken. Som tur är har jag alltid själv kunnat lösa allt och likabra det för man har inte alltid sin kille med sig eller haft en kille över huvudtaget.

En tjej ska inte ens behöva säga nej, det ska man ha nog mycket koll på ändå som kille.
Vilken utopi det skulle vara:)
Slipper vi tjejer vissla efter 100kg Dreggel

Några åsikter då:
Ett förhållande är två människor som står ut med varandra tills den ena hittar nåt bättre.
Tjejer e precis lika kåta som killar.
Tjejer e precis likadana som killar men håller käften om det....
1 - Eller så tycker man att man redan har hittat den bästa så man slipper leta?
2 - Det stämmer bra det:)
3 - eller så kan man faktiskt vara ärlig mot varandra, något som några killar här inte verkar tro skulle fungera över huvudtaget

Ser jag tjock ut i den här? Eller: Är hon snyggare än mig? :rolleyes:
Är man på bra humör så blir de nåt i stil med: Du e så fin så, klä av dig nu :)
Borde fråga min kille något sånt lite oftare alltså och hoppas han ger ett likadant svar :D

Men seriöst, är inte det lite påhitt med såna frågor? Måste i så fall vara otroligt osäkra tjejer som frågar sånt.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras