Biturbo
Min går i etthundra!
Trodde väl att jag skulle få såna svar faktiskt. Vad ni är allvarliga helt plötsligt nu när NI bli attackerade
Jag har varit allvarlig hela tiden.
Är "manligt" samma sak som töntigt/omanligt?
- Nope - Men jag och mitt ex brukade lägga manligt som synonym till någon slags dumhet, att inte kunna ge sig, vilja kunna göra/lösa/fixa allting själv. Det är till exempel väldigt "manligt" att inte fråga efter vägen hur vilse man nu är. Att vara "manligt" brukar jag alltså skämta med och det är inget negativt i sig. Men det var mer ett internt skämt som jag förstår att andra kan uppfatta lite fel.
Ok. Fair enough.
Är det omanligt/töntigt att hjälpa sin tjej i nöd?
- Nope, men jag tror att dom allra flesta skulle klara sig helt utmärkt totalt själv, bara dom vill/får chansen.
Ok. Men som du ser i mitt förra inlägg så skriver jag att "om killen vägrar sluta så skulle jag" vilket antyder om att tjejen försökt själv först.
Är det töntigt om en tjej tar emot hjälp från en kille?
- Nope, det finns säkert situationer där en kille också tar emot hjälp av sin tjej.
Ja. Helt klart...
Är inte din kille också en tönt om han nu "räddar" dig?
- Nope, men det ska till en del om han _måste_ göra så och ett _måste_ har faktiskt aldrig hänt.
Än..
Är det inte tönting att vara tillsammans med en tönt?
- Har varit tillsammans med två datatöntar, räknas det? Kände mig inte riktigt töntigt för det. Är ju dessutom själv en datatönt.
Nörd!
Är "förklara ett och annat" spö?
- Nä, inte nödvändigt, har bara spöat på två pojkar i hela mitt liv vad jag kom på nu, men då måste jag ha varit 10 och 14 år (och min mamma sa att jag spöade på en pojke också när jag var 5, enligt hennes uppdrag eftersom han alltid gav sig på mig och det var sista gången det hände då). Resten klarade jag av med att förklara ett och annat med ord.
När jag "förklarr ett och annat" är det uteslutande verbalt.
Är det säkert att du klarar av att "förklara ett och annat" för vilken "limpojke" som helst och oavsett hur påverkad han än är?
- Med dagens statistik kan jag säga: Ja, absolut, alltid och överallt. Jag har "förklarad ett och annat" till nycktra killar, total fulla killar som knappt kunde stå på egna ben längre, till killar som frågade om dom fick taffsa på mig, killar som taffsade på mig direkt utan att fråga, killar som var kortare än jag, killar som var längre, tunna killar, tjocka killar, starka killar, mindre starka killar. Och varför skulle tjejer inte klara av det själva?
Hittills, ja. Fel kille (eller tjej) och du hade önskat att du inte var så tuff.. Man ska aldrig underskatta sin fiende.
Är du en kickersbrud?
- Om det betyder att jag fysiskt ge mig på killar, så nej.
Men.. Du sade ju nyss att du spöat flera stycken.. Du kanske var en kickersbrud då?
I vissa fall kan det vara jävligt skönt att ha 100kg förbannad Dreggel bakom ryggen...
Bara ibland? Du kanske måste öva mer!?
Det måste hur som helst vara bättre än missionären :tappaandan
Last edited: