Biturbo
Min går i etthundra!
Se ovan. My mistake.
Aha.. Ifall han vägrade sluta limma på min tjej så skulle jag också, precis som du, förklara ett och annat för honom. Dock inte med nävarna..
Se ovan. My mistake.
Vafan är ni dom här killarna som blev sist uttagna till brännbollslaget i småskolan?
där du står vid din jack vegas maskin
Vafan, är du killen som fortfarande går på lokala puben iklädd din gamla hockeyoverall från dina "days of glory" säsongen 97-98 då Hagsätra IF gått upp i Division 3 och du var lagets skyttekung.. Fyfan vad du fick scora... Brudarna i både S3B och HP2:an hängde i klasar kring dig.
...nu flagnar tyvär efternamnet på ryggen av overallen men minnena lever kvar. Och om någon stör dig där du står vid din jack vegas maskin eller tittar snett på dig eller din brud så får han en rejäl knogmacka....
Särskillt tungt är det att inse att brudarna som hängde efter dig under days of glory dagarna med Hagsätra IF förvandlats till sunkmorsor medans de som fortfarande är snygga väljer att dejta "killarna som valdes sist i gympan" eftersom de faktiskt blev vuxna och gjorde karriär....
Om man tvunget ska vara otrogen, varför då ha ett förhållande överhuvudtaget?[/QUOTE
Bättre att vara två vad det gäller ekonomin... Och så kanske man har barn tillsammans...
Stackars din sambo om du har någon. Det är bland det värsta jag vet att utnyttja någon känslomässigt av ekonomiska själ eller för att man har barn. Vill du inte ha tjejen så gör slut så att hon kan få ett lyckligt förhållande med någon som älskar henne.
Stackars din sambo om du har någon. Det är bland det värsta jag vet att utnyttja någon känslomässigt av ekonomiska själ eller för att man har barn. Vill du inte ha tjejen så gör slut så att hon kan få ett lyckligt förhållande med någon som älskar henne.
Va snackaru om, eru bög eller? Det e ju bara smella på keften med kjetting om nån stirrar på bruden annars e man tönt!!
btw han har inga dolda bilder eller liknande i sin dator.
Vafan, är du killen som fortfarande går på lokala puben iklädd din gamla hockeyoverall från dina "days of glory" säsongen 97-98 då Hagsätra IF gått upp i Division 3 och du var lagets skyttekung.. Fyfan vad du fick scora... Brudarna i både S3B och HP2:an hängde i klasar kring dig.
...nu flagnar tyvär efternamnet på ryggen av overallen men minnena lever kvar. Och om någon stör dig där du står vid din jack vegas maskin eller tittar snett på dig eller din brud så får han en rejäl knogmacka....
Särskillt tungt är det att inse att brudarna som hängde efter dig under days of glory dagarna med Hagsätra IF förvandlats till sunkmorsor medans de som fortfarande är snygga väljer att dejta "killarna som valdes sist i gympan" eftersom de faktiskt blev vuxna och gjorde karriär....
Om din pojkvän aldrig kollat på lättklädda damer på internet eller snuskiga filmer så lär han antingen ha en extremt sträng kristen uppfostran, eller så ljuger han eller också har han något fel på hormonerna.
Hold your horses! Var det ok att skada tredje part eller inte? Det är ju precis vad du gör i detta scenario! Din brud lessnar på dig & väljer nån annan, då ska killen hon väljer lida? Om det inte är att skada tredje part får du nog förklara lite mer vad du menar.
Alltså vad är ni för ryggradslösa jävlar egentligen?
Om nån snubbe limmar på min brud och inte ger sig när han blir tillsagd så kommer han få smaka på knogbaguette så det sjunger i hypofysen på honom, det är ett som är säkert.
Aha.. Ifall han vägrade sluta limma på min tjej så skulle jag också, precis som du, förklara ett och annat för honom. Dock inte med nävarna..
Hmm..Herregud! Vad för töntiga brudar brukar ni ha vid er sida? Dom som få er att kunna bete er "manligt"?? Om inte min kille är väldigt väldigt snabb att "rädda" mig, så klarar jag mig utmärkt själv oavsett hur alkoholiserad eller självupptagen killen är. Skulle förmodligen bli huggligt besviken om jag blev "räddat" också för det är alldeles för kul att "förklara ett och annat" till limmpojkar sjalv
Herregud! Vad för töntiga brudar brukar ni ha vid er sida? Dom som få er att kunna bete er "manligt"?? Om inte min kille är väldigt väldigt snabb att "rädda" mig, så klarar jag mig utmärkt själv oavsett hur alkoholiserad eller självupptagen killen är. Skulle förmodligen bli huggligt besviken om jag blev "räddat" också för det är alldeles för kul att "förklara ett och annat" till limmpojkar sjalv
De va inget, ville bara visa att gräset är grönare på andra sidan
Så vi kan lägga detta bakom oss nu
hahahah hur fan lyckades du fulquota mig????
tur att Tazadar (pojkvännen) litar på mig och inte tror att jag haft sex med dig!
Han har övat.
Tazadar?
De han inte vet lider han inte av
Hmm..
Har inte med ämnet att göra, men jäklar vad du uttrycker dig dåligt! Tror du försöker ge sken av att vara oberoende, eller liknande..
Jag älskar starka kvinnor, här smakar det dock bittert knapphändigt..
Tänkte väcka er som känner sig attackeradeJag förstår faktiskt inte vad du vill ha sagt med ovanstånde!?
Herregud! Vad för töntiga brudar brukar ni ha vid er sida? Dom som få er att kunna bete er "manligt"?? Om inte min kille är väldigt väldigt snabb att "rädda" mig, så klarar jag mig utmärkt själv oavsett hur alkoholiserad eller självupptagen killen är. Skulle förmodligen bli huggligt besviken om jag blev "räddat" också för det är alldeles för kul att "förklara ett och annat" till limmpojkar sjalv
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|