Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vafan är ni dom här killarna som blev sist uttagna till brännbollslaget i småskolan?

Vafan, är du killen som fortfarande går på lokala puben iklädd din gamla hockeyoverall från dina "days of glory" säsongen 97-98 då Hagsätra IF gått upp i Division 3 och du var lagets skyttekung.. Fyfan vad du fick scora... Brudarna i både S3B och HP2:an hängde i klasar kring dig.

...nu flagnar tyvär efternamnet på ryggen av overallen men minnena lever kvar. Och om någon stör dig där du står vid din jack vegas maskin eller tittar snett på dig eller din brud så får han en rejäl knogmacka....

Särskillt tungt är det att inse att brudarna som hängde efter dig under days of glory dagarna med Hagsätra IF förvandlats till sunkmorsor medans de som fortfarande är snygga väljer att dejta "killarna som valdes sist i gympan" eftersom de faktiskt blev vuxna och gjorde karriär....

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vafan, är du killen som fortfarande går på lokala puben iklädd din gamla hockeyoverall från dina "days of glory" säsongen 97-98 då Hagsätra IF gått upp i Division 3 och du var lagets skyttekung.. Fyfan vad du fick scora... Brudarna i både S3B och HP2:an hängde i klasar kring dig.

...nu flagnar tyvär efternamnet på ryggen av overallen men minnena lever kvar. Och om någon stör dig där du står vid din jack vegas maskin eller tittar snett på dig eller din brud så får han en rejäl knogmacka....

Särskillt tungt är det att inse att brudarna som hängde efter dig under days of glory dagarna med Hagsätra IF förvandlats till sunkmorsor medans de som fortfarande är snygga väljer att dejta "killarna som valdes sist i gympan" eftersom de faktiskt blev vuxna och gjorde karriär....

Va snackaru om, eru bög eller? Det e ju bara smella på keften med kjetting om nån stirrar på bruden annars e man tönt!!

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Om man tvunget ska vara otrogen, varför då ha ett förhållande överhuvudtaget?[/QUOTE
Bättre att vara två vad det gäller ekonomin... Och så kanske man har barn tillsammans... :tungan

Stackars din sambo om du har någon. Det är bland det värsta jag vet att utnyttja någon känslomässigt av ekonomiska själ eller för att man har barn. Vill du inte ha tjejen så gör slut så att hon kan få ett lyckligt förhållande med någon som älskar henne.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Stackars din sambo om du har någon. Det är bland det värsta jag vet att utnyttja någon känslomässigt av ekonomiska själ eller för att man har barn. Vill du inte ha tjejen så gör slut så att hon kan få ett lyckligt förhållande med någon som älskar henne.

Älska känns så.. 90-tal..

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Va snackaru om, eru bög eller? Det e ju bara smella på keften med kjetting om nån stirrar på bruden annars e man tönt!!

Annars kan man testa att borra. Det funkar för det mesta.
Ge honom en rejäl borrning, så ska du se att han inser sitt misstag :yoparty

tbm1.jpg

Last edited:

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
btw han har inga dolda bilder eller liknande i sin dator.

Om din pojkvän aldrig kollat på lättklädda damer på internet eller snuskiga filmer så lär han antingen ha en extremt sträng kristen uppfostran, eller så ljuger han eller också har han något fel på hormonerna.

Att en kille har fantasier är väl inte konstigt, det är fullt normalt både för killar och tjejer. Dock kanske det skulle börja bli ett problem om det var om fantasierna handlar om en person i ens närhet.

Fantasier är bara fantasier och att fantisera om något betyder inte att man faktiskt vill utföra det på riktigt.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Fan, du är på hugget idag. :rofl

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Jag e ledsen men du skjöt och missade.
Jag å andra sidan verkade ha träffat rätt i mål med tanke på att du ens svarade ;)
Men se det såhär, om du spänner ut bröstkorgen kanske du får va med i brännbollslaget på klassträff 2019. :pannkyss

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hold your horses! Var det ok att skada tredje part eller inte? Det är ju precis vad du gör i detta scenario! Din brud lessnar på dig & väljer nån annan, då ska killen hon väljer lida? Om det inte är att skada tredje part får du nog förklara lite mer vad du menar.

Det är inte att skada tredje part, det är att fucka brewden så hårt det går!

Skulle killen i fallet känna till mig, då är han inte tredje part, då är han fullt involverad och ska ha nackskott han med.. En extremt väsntlig skillnad som jag förklarat ett antal gånger nu, vill du bara inte fatta eller är du hemmablind?

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Alltså vad är ni för ryggradslösa jävlar egentligen?
Om nån snubbe limmar på min brud och inte ger sig när han blir tillsagd så kommer han få smaka på knogbaguette så det sjunger i hypofysen på honom, det är ett som är säkert.

Aha.. Ifall han vägrade sluta limma på min tjej så skulle jag också, precis som du, förklara ett och annat för honom. Dock inte med nävarna..

Herregud! Vad för töntiga brudar brukar ni ha vid er sida? Dom som få er att kunna bete er "manligt"?? Om inte min kille är väldigt väldigt snabb att "rädda" mig, så klarar jag mig utmärkt själv oavsett hur alkoholiserad eller självupptagen killen är. Skulle förmodligen bli huggligt besviken om jag blev "räddat" också för det är alldeles för kul att "förklara ett och annat" till limmpojkar sjalv :tungan

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Herregud! Vad för töntiga brudar brukar ni ha vid er sida? Dom som få er att kunna bete er "manligt"?? Om inte min kille är väldigt väldigt snabb att "rädda" mig, så klarar jag mig utmärkt själv oavsett hur alkoholiserad eller självupptagen killen är. Skulle förmodligen bli huggligt besviken om jag blev "räddat" också för det är alldeles för kul att "förklara ett och annat" till limmpojkar sjalv :tungan
Hmm..

Har inte med ämnet att göra, men jäklar vad du uttrycker dig dåligt! Tror du försöker ge sken av att vara oberoende, eller liknande..

Jag älskar starka kvinnor, här smakar det dock bittert knapphändigt..

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Jag förstår faktiskt inte vad du vill ha sagt med ovanstånde!?

Är "manligt" samma sak som töntigt/omanligt?
Är det omanligt/töntigt att hjälpa sin tjej i nöd?
Är det töntigt om en tjej tar emot hjälp från en kille?
Är inte din kille också en tönt om han nu "räddar" dig?
Är det inte tönting att vara tillsammans med en tönt?
Är "förklara ett och annat" spö?
Är det säkert att du klarar av att "förklara ett och annat" för vilken "limpojke" som helst och oavsett hur påverkad han än är?
Är du en kickersbrud?

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
:D Trodde väl att jag skulle få såna svar faktiskt. Vad ni är allvarliga helt plötsligt nu när NI bli attackerade :pannkyss

Hmm..
Har inte med ämnet att göra, men jäklar vad du uttrycker dig dåligt! Tror du försöker ge sken av att vara oberoende, eller liknande..
Jag älskar starka kvinnor, här smakar det dock bittert knapphändigt..

Så, för att jag kan ta hand om migsjälv, ger jag sken att vara oberoende?? Jaja, tror vad du vill:)

Jag förstår faktiskt inte vad du vill ha sagt med ovanstånde!?
Tänkte väcka er som känner sig attackerade:)

Är "manligt" samma sak som töntigt/omanligt?
- Nope - Men jag och mitt ex brukade lägga manligt som synonym till någon slags dumhet, att inte kunna ge sig, vilja kunna göra/lösa/fixa allting själv. Det är till exempel väldigt "manligt" att inte fråga efter vägen hur vilse man nu är. Att vara "manligt" brukar jag alltså skämta med och det är inget negativt i sig. Men det var mer ett internt skämt som jag förstår att andra kan uppfatta lite fel.

Är det omanligt/töntigt att hjälpa sin tjej i nöd?
- Nope, men jag tror att dom allra flesta skulle klara sig helt utmärkt totalt själv, bara dom vill/får chansen.

Är det töntigt om en tjej tar emot hjälp från en kille?
- Nope, det finns säkert situationer där en kille också tar emot hjälp av sin tjej.

Är inte din kille också en tönt om han nu "räddar" dig?
- Nope, men det ska till en del om han _måste_ göra så och ett _måste_ har faktiskt aldrig hänt.

Är det inte tönting att vara tillsammans med en tönt?
- Har varit tillsammans med två datatöntar, räknas det? Kände mig inte riktigt töntigt för det. Är ju dessutom själv en datatönt.

Är "förklara ett och annat" spö?
- Nä, inte nödvändigt, har bara spöat på två pojkar i hela mitt liv vad jag kom på nu, men då måste jag ha varit 10 och 14 år (och min mamma sa att jag spöade på en pojke också när jag var 5, enligt hennes uppdrag eftersom han alltid gav sig på mig och det var sista gången det hände då). Resten klarade jag av med att förklara ett och annat med ord.

Är det säkert att du klarar av att "förklara ett och annat" för vilken "limpojke" som helst och oavsett hur påverkad han än är?
- Med dagens statistik kan jag säga: Ja, absolut, alltid och överallt. Jag har "förklarad ett och annat" till nycktra killar, total fulla killar som knappt kunde stå på egna ben längre, till killar som frågade om dom fick taffsa på mig, killar som taffsade på mig direkt utan att fråga, killar som var kortare än jag, killar som var längre, tunna killar, tjocka killar, starka killar, mindre starka killar. Och varför skulle tjejer inte klara av det själva?

Är du en kickersbrud?
- Om det betyder att jag fysiskt ge mig på killar, så nej.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Personligen så tycker jag inte att det finns nåt mer "töntigt" än tjejer som står och skriker och ska spela tuffa när dom försöker avspisa en 150kgs kille på krogen. För vi killar vet att:
1. Ok, det blev inget knulla, så nu kan han lika gärna reta upp henne och stå där och titta på henne när hon gör bort sig publikt.
2. Enda anledningen att den här tjejen kommer ta sig härifrån i upprätt tillstånd och med intakta tänder är just att hon är: tjej.

De flesta tjejer jag har haft ihop det med kan säkert mycket väl ta sig ur situationen på alla tänkbara sätt, men det handlar inte bara om att "ta sig ur situationen" det handlar om ett litet psykologiskt krig, och det vinner man inte som skrikande hysterisk tjej.
Om jag ser att min flickvän i lugn och sansad ton sågar den här liraren i småbitar verbalt och lämnar honom skämmandes som en eldröd kamin, ja fine då har hon lyckats. I alla andra fall så kommer jag kliva in emellan och ta över situationen.

Utöver det så tycker jag oxå att när en snubbe ger sig på MIN flickvän, vetandes att det är MIN flickvän så gör han ett personligt utfall mot MIG. Det har egentligen ingenting med henne att göra, han skulle lika gärna kunna sparka på min hoj. Och jag har sagt det förut, ger man sig på en killes flickvän vetandes, ja då har man sålt smöret och tappat pengarna.

Ps. en annan sak Lidali, ditt sätt att resonera ska jag komma ihåg om jag ser en tjej som blir våldtagen nångång. Inte beblanda sig för det är ju töntigt, hon klarar sig nog bra själv.
I vissa fall kan det vara jävligt skönt att ha 100kg förbannad Dreggel bakom ryggen... :tummenupp

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras