Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

4Hjo

I like you just the way you are
Gick med
2 Jan 2007
Hoj
flyger framåt
nä det är väl självklart att man inte kan hindra någon från att vara otrogen, det har jag aldrig påstått! vill han vara otrogen är det ju upp till honom och då får han ju vara det men jag stannar ju inte. och nu menar jag fysisk otrohet.
det var faktiskt han själv som sa till mig att såna fantasier är otrohet. och jag hade inte nämnt min åsikt om det för honom. jag kan inte mer än lita på att han tycker så, sen om det är sant är ju en annan sak.
men jag anser att man måste kunna lita på sin partner fullt ut.

Lita och styra över ens parter är två helt skilda saker. Börjar någon bestämma över vad en annan tänker är min personliga åsikt att det har gått för långt. Varför har du inte nämnt din åsikt om det för honom?

.sofia

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om ingen någonsin flörtar med eller raggar på ens tjej så måste man ha djävligt taskig smak... blablabla...

Att tjejen blir raggad på är vardag och tas som en komplimang... Blir hon raggad på av killar som vet om mig och förhållandet är det respektlöst rakt av.

Enorm skillnad i min bok!

Nej. Men det är väl din tjej (inte ordagrant menat nu, exempel) som sårar dig, jag blir ju bara hennes hjälpmedel??

Tror du din tjej kommer gilla dig mer/mig mindre för att du sopar till mig i ansiktet?

Skulle det hända skulle hon få grymt mkt mer skit än snubben, men på andra sätt.. Han skulle inte vara värd besväret!

Om något sånt skulle hända hade min sista intention på jorden vara att få henne att tycka om mig, skulle inte ha någon som helst betydelse.

Och jämförelsen är i allra högsta grad relevant. Varför blir det ok att skada 3.e person för att det handlar om sex?

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Blir hon raggad på av killar som vet om mig och förhållandet är det respektlöst rakt av.

Jo, men då kommer vi ju in på ytterligare en form av svek utöver "otrohetsdiskussionen".
Självklart skulle jag bli förbannad om jag upptäckte att en kompis stod å limmade febrilt på min sambo. Men då är det ju främst för att han pissar på vänskapen.

Alla neanderthalare som skall börja slåss så fort de ser att någon kille råkar växla några ord med deras tjej på krogen borde deporteras till Sibirien.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Och jämförelsen är i allra högsta grad relevant. Varför blir det ok att skada 3.e person för att det handlar om sex?

Klart den inte är relevant. En motorcykel är någons privata egendom utan egen vilja! Din flickvän är inte din egendom (och hon väljer ju att hångla med mig) så länge du inte kör :muslimstyle

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Din flickvän är inte din egendom (och hon väljer ju att hångla med mig) så länge du inte kör :muslimstyle

:fakta
...att du blir sårad för att tjejen väljer någons annans stock framför din kvist är ju en bieffekt av att stockarn vill åt tjejen. Det är tjejens ansvar vem av er hon väljer, inte din. Sur å grinig å kränkt å lessen får du gärna bli men folk som tar fram nävarna för att klarar av att bli brädade är patetiska. Bit ihop och gå vidare.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
...att du blir sårad för att tjejen väljer någons annans stock framför din kvist är ju en bieffekt av att stockarn vill åt tjejen. Det är tjejens ansvar vem av er hon väljer, inte din. Sur å grinig å kränkt å lessen får du gärna bli men folk som tar fram nävarna för att klarar av att bli brädade är patetiska. Bit ihop och gå vidare.

Sugen på att bli vice statsminister efter nästa val? Tänkte roffa åt mig tronen själv nämligen :D

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Lita och styra över ens parter är två helt skilda saker. Börjar någon bestämma över vad en annan tänker är min personliga åsikt att det har gått för långt. Varför har du inte nämnt din åsikt om det för honom?

.sofia

jag styr absolut inte över honom! om det var hans egna åsikt som han yttrade kan jag ju iallafall inte ha styrt över honom att tycka så!
där är ingen som styr i vårt förhållande absolut inte.
och jag har yttrat min åsikt för honom så vi vet båda vart vi står och vad vi tycker. hade vi tyckt olika hade vi fått ha det så helt enkelt, jag är ingen strulig och bråkig person, jag skäller inte om han skulle råka göra något fel (vilket vi alla gör eftersom vi är människor)

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions

"naturligt urval"
Klart hon väljer stock framför kvist, hur annars ge chans att förbättra avkomman. Gäller för kvisten att hitta en annat hål att bosätta sig i som inte är intresserade av stora stockar....

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jo, men då kommer vi ju in på ytterligare en form av svek utöver "otrohetsdiskussionen".
Självklart skulle jag bli förbannad om jag upptäckte att en kompis stod å limmade febrilt på min sambo. Men då är det ju främst för att han pissar på vänskapen.

Alla neanderthalare som skall börja slåss så fort de ser att någon kille råkar växla några ord med deras tjej på krogen borde deporteras till Sibirien.

Snubbar som svingar för att man råkar prata med nån - WORD!

Om det sen är en av mina polare, eller nån som bara vet vem jag är, är för mig skitsamma (givetvis i oliak grad) gällande limmandet på min katt..

Det är att pissa på mig, och det är inte ok.

De som tycker annorlunda tycker alltså att det är helt ok att andra raggar på deras tjejer trots att de vet om förhållandet? Helt knas... Dissa inte mitt förhållande, vill hon inte ha det, då gör hon slut!

Att man raggar på tjejer med förhållanden är vardag, men man lägger ner om man vet att de är upptagna. Det tillhör vanligt sunt förnuft, kopplar man inte det får man räkna med en sving!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
De som tycker annorlunda tycker alltså att det är helt ok att andra raggar på deras tjejer trots att de vet om förhållandet? Helt knas... Dissa inte mitt förhållande, vill hon inte ha det, då gör hon slut!

Klart man snor andras tjejer. Annars får man ju ta andrahandsorteringen. Vem fan vill dras med dem?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Klart man snor andras tjejer. Annars får man ju ta andrahandsorteringen. Vem fan vill dras med dem?

De tjejer som trots förhållande går till nån annan är snarare tredjesortering i mina ögon..

.. men smaken är som baken!

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Att man raggar på tjejer med förhållanden är vardag, men man lägger ner om man vet att de är upptagna.

Singel, va...:)

Kom av någon outgrundlig anledning att tänka på en annan figur:gnissla

Bifogat

• roland2[1].JPG
    roland2[1].JPG
    25.8 KB · Visningar: 179
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024