Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hade inte du barn o grejer?

Iof, motparten kanske tyckte du var så ful att hon krävde en spruta med dina springare istället för att gå den naturliga vägen? :hihi

Näfan, solly. :gnissla

Haha "motparten" :)

Njae ingen unge än, men vilken dag som helst nu. Och vi fick reda på att hon var på tjockis precis efter att vi gjort slut :huvet och hon ville behålla. :näsblod
Så man e officiellt singel, men inte hetast på marknaden kanske :hihi

(om jag ska vara seriös i 2 sekunder så skulle jag ju aldrig ligga runt som det är iaf, men det begriper ni väl) :tungan

Jo, du...evolutionen ringde förut och undrade om du skulle med?

:D

Det heter Dreggla! Om hon är av kvinnligt kön. Annars heter det Dreggel. :mattias

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Sh måste vara den mest inavlade siten på internet. Alla har ju nästan varit med alla. Varför undrar du bara vilka tjejer som är madrasser? Det finns många grabbar här på SH som tar sig runt en hel del också.

Helt rätt. Det är ju svårt för tjejerna att knulla runt utan någon att göra det med.

det är faktiskt som så att det var han som sa till mig först att hans ställning till otrohet var såhär. så han visste inte att jag tyckte det. jag blev själv ställd till hans uttal för jag trodde inte att han tyckte så.

och sen kan jag bara lita på hans ord. vi är sambos och vi värdesätter ärlighet väldigt högt, jag har sagt att han kan berätta allt för mig även om det är något negativt, och det utan att jag blir arg.
sen om han berättar allt är ju en annan sak men jag tycker man ska veta att man kan berätta allt om man en gång skulle känna för att göra det.

att drömma eller fantisera om andra tycker inte jag är acceptabelt. Iallafall inte om verkliga personer. Att fantisera om en icke verklig person är enligt mig mer acceptabelt. Men att tänka om tex ens snygga tjejkompis att hon skulle jag vilja knu**a är absolut inte ok.

Tack för ditt svar. Enda kommentaren jag har till dig är att du sätter dig i en väldigt otrevlig sits och detta är varför jag ifrågasatte det du sade tidigare. Efterssom man inte kan styra vad man fantiserar tänker, eller drömmer om så faller ju hela grejen.

Last edited:

4Hjo

I like you just the way you are
Gick med
2 Jan 2007
Hoj
flyger framåt
att drömma eller fantisera om andra tycker inte jag är acceptabelt. Iallafall inte om verkliga personer. Att fantisera om en icke verklig person är enligt mig mer acceptabelt. Men att tänka om tex ens snygga tjejkompis att hon skulle jag vilja knu**a är absolut inte ok.

Hur reagerar du om din kille kollar på andra tjejer?.

.sofia

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Själv skulle jag aldrig vara otrogen.
Men har blive utsatt för de ett par gånger och då är de till å peka med hela handen på ytterdörren och sen är de slut.
Ja jag är hård men om nån har vare otrogen en gång vad säger att han inte är de igen?? Så jag ger inte en chans till.
Fast sen hade jag ett ex som tog mej på ordet och smsa att nu tänker jag knulla med en annan brud för jag är full och kåt :D
ja de var slut sen men rätt kul ändå att han skrev som han gjorde...och de förhållandet var på slutspurten ändå...

Kan man inte vara trogen så kanske du ska göra slut så du kan knulla runt i stället. Eller?!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hela resonemanget med att inte få tänka på, eller reagera på att andra är snygga är helt sjövilt. Det är som upplagt för onödiga bråk om egentligen ingenting.

Jag kan inte påstå att jag skulle uppskatta om jag märkte att tjejen sneglade på en kille vi mötte på stan.. men inte fan kan jag bli arg! Även om hon just nu hävdar att hon inte gör det, så är det i så fall bara en tidsfråga. När det kommer så vill jag bara slippa veta, och tänka på det.

Jag rekar ju givet några av brewdarna på gymet med fiiiiina kroppar. Skulle aldirg stoppa snoppen i dem och hade inte ens velat om jag så vore singel, men de är fina att se på. Att gå hem och berätta om den där siliconstinna 20-åringen med superplatt mage är bara så jävla onödigt, jag ser det på samma sätt från hennes håll.

Sen är säkert många som mig, att man MÅSTE fråga för att inte fantisera sönde det till riktiga skräckscenarion, och när man väl får svaret hatar man det även om det egentligen är helt oskyldigt... Men det är väl mänskligt hoppas jag!?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hela resonemanget med att inte få tänka på, eller reagera på att andra är snygga är helt sjövilt. Det är som upplagt för onödiga bråk om egentligen ingenting.

Jag kan inte påstå att jag skulle uppskatta om jag märkte att tjejen sneglade på en kille vi mötte på stan.. men inte fan kan jag bli arg! Även om hon just nu hävdar att hon inte gör det, så är det i så fall bara en tidsfråga. När det kommer så vill jag bara slippa veta, och tänka på det.

Jag rekar ju givet några av brewdarna på gymet med fiiiiina kroppar. Skulle aldirg stoppa snoppen i dem och hade inte ens velat om jag så vore singel, men de är fina att se på. Att gå hem och berätta om den där siliconstinna 20-åringen med superplatt mage är bara så jävla onödigt, jag ser det på samma sätt från hennes håll.

Sen är säkert många som mig, att man MÅSTE fråga för att inte fantisera sönde det till riktiga skräckscenarion, och när man väl får svaret hatar man det även om det egentligen är helt oskyldigt... Men det är väl mänskligt hoppas jag!?

:nicka

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
För att ta frågan vidare...

Hur tycker / känner / agerar ni om någon utifrån raggar på er partner?

Tar ni det som en komplimang och litar på partnern, tycker ni att det är respektlöst och krossar ben eller är det inte er sak?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag agerar likadant, orkar inte bry mig..

Men det är ändå konstigt. Det säger ju egentligen att ni (vi) tycker att det är ok att limma på nån som har ett förhållande?

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

Men det är ändå konstigt. Det säger ju egentligen att ni (vi) tycker att det är ok att limma på nån som har ett förhållande?

Nej det säger att vi litar på vår partner :)

Jag/vi kan inte ta ansvar för vad andra gör utan bara för oss själva och jag skulle inte vilja vara ihop med någon som raggade eller raggade tillbaka.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Frågan är väl vad du menar med "ok"? Jag har gjort och kommer troligen göra det i framtiden oxå, men om jag vet att hon är upptagen så är jag ju medveten om att det kan bli trubbel. Sen får man ju utgå ifrån om det är värt det eller inte. Men jag kan ju inte gärna gnälla sen när hennes bättre hälft kommer ångandes med ärmarna uppkavlade.

Är jag omedveten om ifall hon är upptagen så får man ju backa direkt när man får reda på det.

Om vi vänder på det att min partner var otrogen/limmar på med nån snubbe och han inte visste att hon var upptagen så skulle jag väl inte bryta sönder karln kanske, men jag skulle ju inte pissa på honom om han brann heller.

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Hur tycker / känner / agerar ni om någon utifrån raggar på er partner? Tar ni det som en komplimang och litar på partnern, tycker ni att det är respektlöst och krossar ben eller är det inte er sak?
Krossar ben såklart. Så tillvida det inte är en kvinna, då uppmuntrar jag ett kraftigt gensvar på komplimangen. :slicka

OneFOOT

Frigolithjon 4life :)
Gick med
2 Apr 2008
Hoj
K1 StreetFighter Ed.

Tar ni det som en komplimang och litar på partnern, tycker ni att det är respektlöst och krossar ben eller är det inte er sak?

Krossar ben alla dagar i veckan, om killen inte fattar efter att frugan sagt stopp.. säger hon inte stopp... krossas ben ändå .. hehe:cdevil

Alltid kul och "träffa" nya människor.. samma gäller nog frugan, blir catfight direkt om någon inte fattar vinken att man är gift.. sådeså :fakta

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Så länge det inte var besvarat skulle jag inte bry mig. Men om han inte fattade vinken efter en stund så skulle jag nog gå in och förklara läget.

Skulle det vara besvarat behöver frugan/flickvännen inte komma hem.

Men oavsett så skulle jag aldrig ta till våld. Våld är ett säkert tecken på att något inte står rätt till i huvudet på utövaren.

stoffe69

Y2J
Gick med
9 Oct 2005
Hoj
utan
Detta påminner mig om en polare som haft lite skoj med en upptagen tjej som hävdade hon var singel.:hihi

2 veckor senare ringde det på dörren där kompisen bodde, fel person öppnar (polaren var inte hemma) får en sån feting så han flyger 1-2 meter medans killen som slog vrålar, ditt as! du har knullat min tjej! och springer sedan därifrån.:finger
Polaren var väldigt populär när han kom hem och fick höra vad som hänt. :2cool

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Hur reagerar du om din kille kollar på andra tjejer?.

.sofia

beror ju på hur man tittar. men visst finns där tjejer som är snygga även om man har ett förhållande. likadant för mig ju, hela världen blev ju inte ful för att man fick ett förhållande. men man tänker ju bara, jaha söt ju. sen inte mer.
så tänker han så bryr jag mig inte.
kollar han efter dem med långt ansikte och typ dreglar så är det en annan sak som inte vore så skoj.
och inte flörta heller såklart

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...