Dregla, alt. Drägla eller Dräggla"Dregglar" :korrektur
Dregla, alt. Drägla eller Dräggla"Dregglar" :korrektur
Hade inte du barn o grejer?
Iof, motparten kanske tyckte du var så ful att hon krävde en spruta med dina springare istället för att gå den naturliga vägen?
Näfan, solly.
Sh måste vara den mest inavlade siten på internet. Alla har ju nästan varit med alla. Varför undrar du bara vilka tjejer som är madrasser? Det finns många grabbar här på SH som tar sig runt en hel del också.
det är faktiskt som så att det var han som sa till mig först att hans ställning till otrohet var såhär. så han visste inte att jag tyckte det. jag blev själv ställd till hans uttal för jag trodde inte att han tyckte så.
och sen kan jag bara lita på hans ord. vi är sambos och vi värdesätter ärlighet väldigt högt, jag har sagt att han kan berätta allt för mig även om det är något negativt, och det utan att jag blir arg.
sen om han berättar allt är ju en annan sak men jag tycker man ska veta att man kan berätta allt om man en gång skulle känna för att göra det.
att drömma eller fantisera om andra tycker inte jag är acceptabelt. Iallafall inte om verkliga personer. Att fantisera om en icke verklig person är enligt mig mer acceptabelt. Men att tänka om tex ens snygga tjejkompis att hon skulle jag vilja knu**a är absolut inte ok.
Dregla, Drägla eller Dräggla!Det heter Dreggla! Om hon är av kvinnligt kön. Annars heter det Dreggel.
att drömma eller fantisera om andra tycker inte jag är acceptabelt. Iallafall inte om verkliga personer. Att fantisera om en icke verklig person är enligt mig mer acceptabelt. Men att tänka om tex ens snygga tjejkompis att hon skulle jag vilja knu**a är absolut inte ok.
Hela resonemanget med att inte få tänka på, eller reagera på att andra är snygga är helt sjövilt. Det är som upplagt för onödiga bråk om egentligen ingenting.
Jag kan inte påstå att jag skulle uppskatta om jag märkte att tjejen sneglade på en kille vi mötte på stan.. men inte fan kan jag bli arg! Även om hon just nu hävdar att hon inte gör det, så är det i så fall bara en tidsfråga. När det kommer så vill jag bara slippa veta, och tänka på det.
Jag rekar ju givet några av brewdarna på gymet med fiiiiina kroppar. Skulle aldirg stoppa snoppen i dem och hade inte ens velat om jag så vore singel, men de är fina att se på. Att gå hem och berätta om den där siliconstinna 20-åringen med superplatt mage är bara så jävla onödigt, jag ser det på samma sätt från hennes håll.
Sen är säkert många som mig, att man MÅSTE fråga för att inte fantisera sönde det till riktiga skräckscenarion, och när man väl får svaret hatar man det även om det egentligen är helt oskyldigt... Men det är väl mänskligt hoppas jag!?
Jag agerar likadant, orkar inte bry mig..
Men det är ändå konstigt. Det säger ju egentligen att ni (vi) tycker att det är ok att limma på nån som har ett förhållande?
Jag agerar likadant, orkar inte bry mig..
Men det är ändå konstigt. Det säger ju egentligen att ni (vi) tycker att det är ok att limma på nån som har ett förhållande?
Krossar ben såklart. Så tillvida det inte är en kvinna, då uppmuntrar jag ett kraftigt gensvar på komplimangen.Hur tycker / känner / agerar ni om någon utifrån raggar på er partner? Tar ni det som en komplimang och litar på partnern, tycker ni att det är respektlöst och krossar ben eller är det inte er sak?
För att ta frågan vidare...
Hur tycker / känner / agerar ni om någon utifrån raggar på er partner?
Tar ni det som en komplimang och litar på partnern, tycker ni att det är respektlöst och krossar ben eller är det inte er sak?
För att ta frågan vidare...
Hur tycker / känner / agerar ni om någon utifrån raggar på er partner?
Tar ni det som en komplimang och litar på partnern, tycker ni att det är respektlöst och krossar ben eller är det inte er sak?
Hur reagerar du om din kille kollar på andra tjejer?.
.sofia
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |