Ja jösses, celibat är fanimej underskattat!
Att det ska vara så jävla svårt det där med tvåsamhet.
Antingen är man singel och har rätt att nuppa med alla som också är singel och med på att nuppa.
Eller så är man i ett förhållande och har rätt att nuppa med den man har förhållandet med.
Är man i ett förhållande och får ett bra nuppa-erbjudande från någon annan ser man till att avsluta förhållandet först, innan man nappar på det nya erbjudandet, även om det innebär att man kanske går miste om en del erbjudanden.
Man backar aldrig och gör ett återköp, oavsett vem som har avslutat förhållandet, även om det var bra nuppa.
Nej.. Jag ser det bara inte riktigt som ett svek om hon skulle vara med en annan tjej..
Jag kan inte ge henne :smaska persika, och vill hon det ser jag inte varför jag har rätt att hindra henne.
Reklamation vid fel som inte uppdagats vid besiktning?
Såsom PMS, oförmögenhet att idka bakissex, hemska svärföräldrar etc...
Du glömde: gnäll i tvåan...
Ja, men det är ju det jag sa. Några ljuger juDet är väl iofs inte så konstigt, att killar skulle ha mer hetero one night stands än brudar är väl praktiskt ogenomförbart?
Vadå en öl? Vad är det för fel med att titta på då? Kanske tagit en öl, gått tillbaka och tittat på?Hade jag hittat tjejen med en annan brewd i bingen hade jag frågat om jag fick va med.. Hade jag inte fått det hade jag tagit en öl..
Men herregud! Hur ofta ska jag säga det till dig egentligen? TALA FÖR DIGSJÄLV!Fast egentligen, vem fan bryr sig? Man får ju aldri nuppa nuförtiden iaf. Det är ju som en jävla mardröm.
@Speedgirl
Va gör du i morrn kväll ?
:ligga ?
@Speedgirl
Va gör du i morrn kväll ?
:ligga ?
Det är så otroligt lätt att snacka/slänga så mycket skit mot/om någon på ett forum. Tror inte ens att hälften skulle ens våga säga högt det ni sagt när ni väl skulle stå framför henne.
Det är som att se ett fint arsle på motorvägen, köra efter det och sedan när man fattar att arslet också stannat till i Väsby, inte säga något till ägaren tills ägaren säger "Var det bra utsikt du hade?"
Ja, men det är ju det jag sa. Några ljuger ju
Det är så otroligt lätt att snacka/slänga så mycket skit mot/om någon på ett forum. Tror inte ens att hälften skulle ens våga säga högt det ni sagt när ni väl skulle stå framför henne.
Det är som att se ett fint arsle på motorvägen, köra efter det och sedan när man fattar att arslet också stannat till i Väsby, inte säga något till ägaren tills ägaren säger "Var det bra utsikt du hade?"
Och sporthoj.com tydligenDet var väl därför gud uppfan alkoholen?
Det finns faktiskt. Men orkar inte leta, du får leta själv. Det var en del bilder på en av dom sista körningar från onsdag-Väsbygruppen. Jag har skrivit något i tråden också om det "ah! att du la den online!" eller något.BILD!!
Och sporthoj.com tydligen
Det finns faktiskt. Men orkar inte leta, du får leta själv. Det var en del bilder på en av dom sista körningar från onsdag-Väsbygruppen. Jag har skrivit något i tråden också om det "ah! att du la den online!" eller något.
Det är OK. Du kan PMa mig en länk nästa gång du varit på onsdagskörning..
helvete va många som är trogna idioter !
Det var tyvärr en engångsgrej. Om inte någon i smyg stuffar upp sin kamera i arslet på mig så får du leta
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|