Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Återköp...

Hahaha, bästa. Nej, återköp finns inte i manualen här.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ja jösses, celibat är fanimej underskattat!

Att det ska vara så jävla svårt det där med tvåsamhet.
Antingen är man singel och har rätt att nuppa med alla som också är singel och med på att nuppa.
Eller så är man i ett förhållande och har rätt att nuppa med den man har förhållandet med.
Är man i ett förhållande och får ett bra nuppa-erbjudande från någon annan ser man till att avsluta förhållandet först, innan man nappar på det nya erbjudandet, även om det innebär att man kanske går miste om en del erbjudanden.
Man backar aldrig och gör ett återköp, oavsett vem som har avslutat förhållandet, även om det var bra nuppa.

Bytesrätt? :hihi

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Fast egentligen, vem fan bryr sig? Man får ju aldri nuppa nuförtiden iaf. Det är ju som en jävla mardröm. :mad:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Reklamation vid fel som inte uppdagats vid besiktning?

Såsom PMS, oförmögenhet att idka bakissex, hemska svärföräldrar etc...

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Nej.. Jag ser det bara inte riktigt som ett svek om hon skulle vara med en annan tjej..

Jag kan inte ge henne :smaska persika, och vill hon det ser jag inte varför jag har rätt att hindra henne.

Haha - skulle nog säga likadant. MEN säg att man kommer in och ser när de går på varandra med en allan stor pneumatiskt borr, läder, brunstänk och skyddshjälmar för att kalla det säker sex - då börjar man nog fundera lite över tjejen ändå... eller?

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Det är väl iofs inte så konstigt, att killar skulle ha mer hetero one night stands än brudar är väl praktiskt ogenomförbart?
Ja, men det är ju det jag sa. Några ljuger ju:)

Hade jag hittat tjejen med en annan brewd i bingen hade jag frågat om jag fick va med.. Hade jag inte fått det hade jag tagit en öl..
Vadå en öl? Vad är det för fel med att titta på då? Kanske tagit en öl, gått tillbaka och tittat på? :)

Fast egentligen, vem fan bryr sig? Man får ju aldri nuppa nuförtiden iaf. Det är ju som en jävla mardröm. :mad:
Men herregud! Hur ofta ska jag säga det till dig egentligen? TALA FÖR DIGSJÄLV! :)

Tycker för övrigt det är otroligt "manligt" att börja slå på killar som tjejer väljer att vara otrogen med. Haft diskutionen med män oftare och svaret på "varför" är oftast att man inte slår tjejer och måste slå någon eller att det bara "är så".
Ärligt talat så vet jag inte hur jag skulle reagera men om inte tjejen var en kompis till mig så skulle jag knappt bry mig om henne. Han skulle däremot antagligen få storsmisk för att inte bjuda in mig på kalaset eller så skulle jag ge honom en adress i Indien vart han kunde plocka upp alla sina grejer som jag skickat dit.

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
@Speedgirl

Va gör du i morrn kväll ?
:ligga ?

Det är så otroligt lätt att snacka/slänga så mycket skit mot/om någon på ett forum. Tror inte ens att hälften skulle ens våga säga högt det ni sagt när ni väl skulle stå framför henne.

Det är som att se ett fint arsle på motorvägen, köra efter det och sedan när man fattar att arslet också stannat till i Väsby, inte säga något till ägaren tills ägaren säger "Var det bra utsikt du hade?" :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är så otroligt lätt att snacka/slänga så mycket skit mot/om någon på ett forum. Tror inte ens att hälften skulle ens våga säga högt det ni sagt när ni väl skulle stå framför henne.

Det är som att se ett fint arsle på motorvägen, köra efter det och sedan när man fattar att arslet också stannat till i Väsby, inte säga något till ägaren tills ägaren säger "Var det bra utsikt du hade?" :D

Det var väl därför gud uppfan alkoholen?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

BILD!!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Och sporthoj.com tydligen :tungan

Det finns faktiskt. Men orkar inte leta, du får leta själv. Det var en del bilder på en av dom sista körningar från onsdag-Väsbygruppen. Jag har skrivit något i tråden också om det "ah! att du la den online!" eller något.

Det är OK. Du kan PMa mig en länk nästa gång du varit på onsdagskörning.. :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det var tyvärr en engångsgrej. Om inte någon i smyg stuffar upp sin kamera i arslet på mig så får du leta:)

Nu var jag ju tvungen att leta reda på bilden, och visst var den fin, men det får allt bli lite mer skräpmat så den blir lite fylligare!

Men visst, får jag välja en rumpa att ligga bakom så kör jag inte om den där! :D

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras