Tror du missförstod vad jag menade. Om du skulle komma på din partner med en chey så skulle det vara helt ok. Men om det vore en kille så då jävlar skulle han få smörj som aldrig förr.
Det var då jag undrade om det inte var själva sveket att din chey gått till sängs med nån annan som störde dig utan om det var det faktum att du skulle tappa besittningen p.g.a att du är rädd för att han skulle vara så mycket bättre och du skulle få svårt att hävda dig igen? Hon är ju otrogen vilket som?!
Då svara du: Han?
& jag tolka det som att när det var en kille blev du arg igen?
Nej.. Jag ser det bara inte riktigt som ett svek om hon skulle vara med en annan tjej..
Jag kan inte ge henne :smaska persika, och vill hon det ser jag inte varför jag har rätt att hindra henne.
Omvänt borde hon (om skulle resonera som jag, vilket hon inte gör) inte bry sig om jag var med en annan kille (För tydlighetens skull: hypotetiskt exempel).
Vill hon däremot suga på nån annans banan, då kan hon brinna i Pajala!
Att man skulle nita snubben man hittar ovanpå sin tjej om man kom hem till det scenariot känns mest mänskligt för alla med testosteron i kroppen. Att jag personligen skulle jaga honom med blåslampa även efteråt om jag vet att han visste om mig (hon har t.ex killkompisar jag inte direkt känner) är mer ett sätt att stilla hatet, i kombination med att jag är galet långsint när det vill sig.
Jag kan inte förstå att nån INTE tycker att killen som bangar ens tjej gör fel om han vet om att hon har ett förhållande.. Blir det mindre fel för att han inte vet vem han sårar?