Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt er killar som skriver så mycket om hur jag är och om hur min kille tänker osv.
ja vad ska jag säga men jag visste inte att tankeläsning förekom eller ens kunde utföras men ni verkar ju vara ena riktiga experter!! :)
Det är inte tankeläsning, det är statistik.
jag är inte en tjej som bråkar.
Vi ser det...
men skit samma! jag pallar inte lägga mer tid på denna lönlösa tråd längre.
ha ett bra liv och fortsätt fantisera och drömma om ni vill.

kram på er!

Men hallå!! Får du skriva "kram" till okända killar?!! Nu är du ju otrogen!! Tur att man inte stenas för det här.

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt er killar som skriver så mycket om hur jag är och om hur min kille tänker osv.
ja vad ska jag säga men jag visste inte att tankeläsning förekom eller ens kunde utföras men ni verkar ju vara ena riktiga experter!! :)

jag skiter nu fullständigt i vad ni skriver, ni känner inte mig eller min kille.
det har jag ju märkt.
någon skrev att det skulle bli ett jävla liv om han berättade för mig att han drömmer om andra. svar nej! jag är inte en tjej som bråkar.

men skit samma! jag pallar inte lägga mer tid på denna lönlösa tråd längre.
ha ett bra liv och fortsätt fantisera och drömma om ni vill.

kram på er!

Gumman, du står i balettdräkt i hockeyrinken här. Vi vill dig inget illa, vi försöker bara väcka dig ur den rosa lilla flickdrömmen. Vi försöker hjälpa dig att slippa gå ett helt liv och undra varför världen är så elak och inte riktigt stämmer överens med din verklighet, så som du vill ha den. Släpp den rosa sargen och kom in i riktiga livet där folk är dumma och kantiga och tänker snuskiga saker i hemlighet. :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
:nicka Då fanns det ju inte många med hjärna här då...?? :va :7peta :whip :D

Skillnaden är ju att vi inte är tillsammans med nämnda tjej, och behöver ju då inte ta konsekvenserna. :)

Killar är snuskiga svin, cheyor är minst lika snuskiga men kanske inte lika sviniga generellt sett. Punkt.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Gumman, du står i balettdräkt i hockeyrinken här. Vi vill dig inget illa, vi försöker bara väcka dig ur den rosa lilla flickdrömmen. Vi försöker hjälpa dig att slippa gå ett helt liv och undra varför världen är så elak och inte riktigt stämmer överens med din verklighet, så som du vill ha den. Släpp den rosa sargen och kom in i riktiga livet där folk är dumma och kantiga och tänker snuskiga saker i hemlighet. :)

jaja vi säger väl så.
men jag tänker fortsätta ha mina värderingar och åsikter och om jag nu blir sårad efter 1 eller 20 år så är det mitt problem.
jag vet att många killar är svin, har själv haft en sån tidigare men det handlade inte om otrohet.
Och det känns verkligen som att ni vill göra mig "illa"

Kia

Guest
Hur är det med läsförståelsen? Eller, ja.. Dum fråga..

Bli inte sur på mig nu, inte jag som anklagar killarna som inte kan hålla käft för att inte ha någon hjärna.

Gör precis som de flesta härinne. Tar och rycker en mening ur dess innehåll bara. :rolleyes: :rolleyes:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
jaja vi säger väl så.
men jag tänker fortsätta ha mina värderingar och åsikter och om jag nu blir sårad efter 1 eller 20 år så är det mitt problem.
jag vet att många killar är svin, har själv haft en sån tidigare men det handlade inte om otrohet.
Och det känns verkligen som att ni vill göra mig "illa"

Har svårt att tro att någon vill dig något illa..

Jag har iaf. ingen avsikt att göra det och jag ber om ursäkt om det uppfattats så.

Bli inte sur på mig nu, inte jag som anklagar killarna som inte kan hålla käft för att inte ha någon hjärna.

Gör precis som de flesta härinne. Tar och rycker en mening ur dess innehåll bara. :rolleyes: :rolleyes:

Uhm. Vem är det som anklagar dem då?

Last edited:

Kia

Guest
Uhm. Vem är det som anklagar dem då?

Va det inte du som skrev:

".....om han har lite hjärna håller han ju tyst...." som jag då tolkar som att de som inte håller tyst inte har någon hjärna alls??? Å i den här tråden va det sannerligen inte många som höll käft? Jag säger överhuvudtaget ingenting om min egen åsikt beträffande män och deras hjärnor. Om jag tolkade dig fel så ber jag om ursäkt på samma ädla sätt som du bad speedgirl om ursäkt. (Förlåt :pannkyss )

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jag blir nästan rörd.. Ett vaket konstaterande som tagit ur min egen "bok"..

Många är de +30 kvinnor som förtvivlat plaskar runt i verkligheten.. "men, jag skulle ju ha en fantastisk man och vackert bröllop/hus/barn"..
Istället blir jag en bitterf_tta och joinar "Feministiskt initiativ"..

Samtidigt känner jag att den "rosa drömmen" är den del av ungdomen.. Kanske är det synd att "spräcka bubblan" för tidigt?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Va det inte du som skrev:

".....om han har lite hjärna håller han ju tyst...." som jag då tolkar som att de som inte håller tyst inte har någon hjärna alls??? Å i den här tråden va det sannerligen inte många som höll käft? Jag säger överhuvudtaget ingenting om min egen åsikt beträffande män och deras hjärnor. Om jag tolkade dig fel så ber jag om ursäkt på samma ädla sätt som du bad speedgirl om ursäkt. (Förlåt :pannkyss )

Du tolkade fel. Ursäkten godtagen.

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Här låter det ungefär som att du inte fattade att han inte tyckte det var ok att du låg i trappan på en fest med hans bästa polare FAST ni aldrig hånglade.. (Hoppas att det inte var så, men associationstråden är gömd)

HAHAHAHA!!! :)
Nej, det var inte så:) Det hade inget med sprit, hångel eller sex att göra. Jag har bara varit väldigt "bortskämd" med min förra detta som jag varit med i all evighet känns det som att jag varit lite naiv med mina tankesätt.

Jag är ledsen men: ALLA heterosexuella killar gör det, kanske inte jämt (ibland är det ju hockey-VM) men för det mesta. De flesta tjejer gör det dessutom oxå efter de jag har pratat med om det.
1 - du är inte alls ledsen
2 - varför ALLA män men bara dom flesta kvinnor?
3 - tala för digsjälv!

Ehm nu är jag inte med. Så du påstår alltså att om du å jag skulle ha ihop det och du tycker att otrogenhet är att spana på andra tjejer, då ÄR jag otrogen om jag gör det? :va
Exakt! Nu tycker inte jag det men ja, du skulle fanimig få med piskan som satan. Så då får du tycka så mycket du vill att du inte varit otrogen men skinkorna skulle säga annat.

Jag tycker du har helt åt helvete fel. Otrogen är man när man själv tycker att man är det. Har man sen inte vett att hålla sig med marginal borta ifrån vad man själv tycker är otrogenhet, ja då får man skylla sig själv.
Ok... "quote" om vi skulle vara ihop och jag tycker inte att jag är otrogen mot dig genom att ligga med andra killar för att "det bara är sex och inga känslor" (jag älskar ju diiiig söööötnos!) då är det ok med dig?

Den dagen verkligheten åker ikapp dig så hoppas jag att du har hjälm på dig ;)
Det har redan hänt och jag hade ingen hjälm tyvärr!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Massa snygga quotes
Först måste jag säga att du imponerar med din quotes. Snyggt jobbat!

1 - du är inte alls ledsen
2 - varför ALLA män men bara dom flesta kvinnor?
3 - tala för digsjälv!

Killar har, rent generellt, en lite mer objektiv syn på sex än vad tjejer har. Jag har läst (kommer dock inte ihåg var) att män oftare än kvinnor fanitserar om andra än sin partner när man onanerar. Båda fantiserar dock vanligtvis om tidigare sexupplevelser med sin partner eller sitt X.Även sådant som är tabu hör till vanligheterna att att fantisera om. Den som inte fantiserar eller drömmer alls är enligt mig inte frisk.

Exakt! Nu tycker inte jag det men ja, du skulle fanimig få med piskan som satan. Så då får du tycka så mycket du vill att du inte varit otrogen men skinkorna skulle säga annat.

Ok... "quote" om vi skulle vara ihop och jag tycker inte att jag är otrogen mot dig genom att ligga med andra killar för att "det bara är sex och inga känslor" (jag älskar ju diiiig söööötnos!) då är det ok med dig?

Enligt mig så har alla olika syn på vad som är otrohet. Så länge man respekterar varandras uppfattningar så är det ointresant var den gränsen går.

Om min partner skulle dra den gränsen vid mina tankar, drömmar eller fantasier så skulle vi ha ett problem..

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras