Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Ok... "quote" om vi skulle vara ihop och jag tycker inte att jag är otrogen mot dig genom att ligga med andra killar för att "det bara är sex och inga känslor" (jag älskar ju diiiig söööötnos!) då är det ok med dig?
Nej det skulle antagligen inte vara ok med mig. Jag har aldrig påstått att otrogenhet är ok. Det enda jag påstår är att jag bestämmer själv vad jag tycker är otrogenhet, jag tänker inte leva efter nån annans ideal eller åsikter.
I vissa fall kan jag acceptera och respektera att min partner har en annan åsikt men det är fortfarande JAG som väljer om jag vill göra det.
Har min partner problem med det så kanske hon ska söka sig vidare.
Jag har t.ex många gånger i mitt brokiga liv hamnat i situationer där min dåvarande flickvän har tyckt att jag varit "flörtig" och sedan har jag fått skit och svartsjuka för det.
Jag anser att jag är social, och klarar hon inte av att hantera det så kan vi ju lika gärna lägga ner verksamheten för det finns inte en chans i helvete att jag slutar vara social bara för att hon är nojig.
Dessutom har jag fått uppleva den direkta motsatsen. Jag hade ett förhållande där jag skötte mig så exemplariskt (drack inte, festade inte, var barnvakt åt hennes ungar medans hon krökade, tittade inte på andra tjejer etc) attdet slutade i fullständig kaos. Anledningen var att hon tyckte att jag var FÖR perfekt, och det är man ju bara när man har nåt fuffens för sig. Det slutade i sjuklig svartsjuka och ett annars perfekt förhållande gick i kras.
Fruntimmer är omöjliga. PunGt.
Last edited: