btw han har inga dolda bilder eller liknande i sin dator.
Om du bara har bläddrat lite lätt i mappar, hur kan du då med all säkerhet säga att det inte finns något på datorn utan att ha SÖKT på ett eller annat sätt efter grejerna?och jag har inte letat efter bilder i hans dator, jag surfar på den och använder den med mappar och filer och inget sånt skit finns på den.
Ok om du bara använder den som "vanligt" med mina dokument, spara filer här o där. Bla bla bla.. Då har du knappast gått igenom hela burken.
Säger bara, antingen har man sökt igenom datorn och vet vad som inte finns där. Eller så har man ingen koll.
Bra att ni litar på varandra, men att drömma om annan än sin partner är inget konstigt. Absolut inget första steg till ett dyft.
Fantisera, får defineras innan man kan säga något om det. Fantisera som att gå på stan och bara slänga en tanke, "hennes kropp och..." är inget konstigt det heller.
Men att gå omkring och tänka på fantasierna för en lång tid är däremot värre.
Dra inte alla över en kam/kant(eller hur var det nu )Why bother? för vem, behöver du bevisa vad? Inser du inte att folk driver med dig och ju mer du skriver destå mer får du tillbaka.