Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Som du hittat nej. Än.
Bara att du letat är läskigt förresten.

amen sluta för helvete! så ni tycker jag borde lita mer på er än på min sambo? jävla skitsnack!

och jag har inte letat efter bilder i hans dator, jag surfar på den och använder den med mappar och filer och inget sånt skit finns på den.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
HAR INTE SÖKT, BARA ANVÄNDER DEN

Därav jag skrev efter du sökt. Men om du nu inte gjort det, hur vet du då att han inte gömmer 10GB erotik nånstans i datorn alt. på ett USBminne?
Visst, jättekul att du har bra självförtoende! Men är du så naiv att du tror han endast tänker på dig när han pillar på sig själv är det nog dags att du nyper dig armen.

*edit* Han kanske redan lovat att han aldrig tar på sig själv heller? :håriga händer

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
ja jag är ung, dum, naiv, töntig, omogen och min sambo han tänder på andra flickor och fantiserar om dem och tänker bara på att knulla andra i sina drömmar!!!

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
och jag har inte letat efter bilder i hans dator, jag surfar på den och använder den med mappar och filer och inget sånt skit finns på den.
Vaddå, tror du han döper mapparna till typ "Mormor tar den i tvåan"? Nej, leta istället efter mappen "Fotbollstabeller genom tiderna".

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
ja jag är ung, dum, naiv, töntig, omogen och min sambo han tänder på andra flickor och fantiserar om dem och tänker bara på att knulla andra i sina drömmar!!!

Absolut inte det jag menade. Ber om ursäkt om du tog det så. :pannkyss Menade bara att du har fel när du säger att din kille aldrig tänker på nån annan än dig.

Vaddå, tror du han döper mapparna till typ "Mormor tar den i tvåan"? Nej, leta istället efter mappen "Fotbollstabeller genom tiderna".

Men är man lite haxxxor så söker man bara på *jpg eller *avi ihop med dolda filer så får du upp alla bilder eller filmer i det formatet, oavsett namn.

Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Skulle jag fixa din frilla eller?

Jag är smickrad över att du kan finna tid över till en liten oansenlig Tant som jag nu för en gång är, men jag är tyvärr nödgad att tacka nej!

Måste lägga upp några nya mappar med statistik över Hockeyns stora pojkar i pcn!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Så ja. Det var väl inte så svårt. Det första steget i att bli bättre är att erkänna för sig själv/inse att man har problem.

Lycka till i fortsättningen.

-Freddy-

Guest

Why bother? för vem, behöver du bevisa vad? Inser du inte att folk driver med dig och ju mer du skriver destå mer får du tillbaka.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras