Man är otrogen när du har gjort något som "den bättre halvan" anser är otrohet.
Så tyvärr har jag varit det en gång eftersom jag inte fattade att hans uppfattningar var annorlunda än mina (och eftersom jag inte fattade då att det är den andra som faktiskt sätter gränserna på det och inte jag själv!).
När det gäller om det är "snyggt" eller inte att göra vad som helst med någon som är upptagen. Det är väl ansvaret för den som är upptagen att INTE vara otrogen. Är det däremot en kompis flick/pojkvän så är man igentligen otrogen mot kompissen. Så det är absolut inte snyggt. Dom får väl göra slut först då
Exakt, det är dennes ansvar. Inte den som hon är otrogen med.
Och som sagt, en kompis tjej eller likaså föredetta tjej håller man inte på med. Så är det bara. Punkt.
Äh, jävla 14is trams..
Den kille som är ute och går på stan och hamnar bakom Shakira, Beyoncé, Angelina, Lucy Liu (eller vad man nu går igång på) och inte tänker något i stil med "Oh.. Shakira.. OCH hennes syster.. i röven" är bög.
Jag håller med dig faktiskt. Kan nån här inne säga helt ärligt att dom inte ens tänkt lite på nån annan efter att ha varit i ett seriöst förhållande en lite längre tid? Nej just det.
Sen skulle man naturligtvis inte göra något sådant (förutom Dee_Cati då ), men den förbjudna fantasin finns där.
Last edited: