Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

1000cc_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Har ingen...
Jag har oxå varit utsatt för otrohet...det var så det började.
Och precis som du skriver "absolut INGET etc..." så låter det tills du sitter där med kuken i brevlådan ;)

Nej, alltså verkligen...det finns inte en chans, Aldrig!!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
På tal om det.

Är man ett ärkesvin om man har nullat med en upptagen tjej, eller är det hennes val att vara otrogen mot sin kille?

Det är var mans uppgift att hålla pli på sin kvinna :muslim
Kan man inte det så får man skylla sig själv och det är fritt fram för dig att kliva på! Att man ska behöva ta ansvar för andra sneseglare låter lite väl långsökt..

Nej, alltså verkligen...det finns inte en chans, Aldrig!!

Vad har hänt? Tappat snoppen och somnat i parken?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag vet inte hur andra tänker men om du var medveten om att hon hade kille så förtjänar du stryk ;) Om du inte visste om det...ja då var det inte mycket du kunde göra åt det.

Jo det visste jag såklart. Men jag såg det inte som min sak att avgöra om hon ville nulla med någon annan än sin kille eller ej.

Men okej, jag är ett ärkesvin.

:ärkesvin

Kan man inte det så får man skylla sig själv och det är fritt fram för dig att kliva på! Att man ska behöva ta ansvar för andra sneseglare låter lite väl långsökt..

Lite så tänker jag nog också. Och hade hon inte valt mig hade hon ju valt någon annan. Måste ju offra sig för laget. :gnissla

Last edited:

1000cc_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Har ingen...

Vad har hänt? Tappat snoppen och somnat i parken?

Det jag föraktar, det gör jag inte själv, enkelt :)

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
På tal om det.

Är man ett ärkesvin om man har nullat med en upptagen tjej, eller är det hennes val att vara otrogen mot sin kille?
- Jaså, du har pojkvän.. Inte mitt problem, ska vi hem till mig eller!?

Tilläggas att jag naturligtvis aldrig nuppat en polares tjej!

Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Mnja, beror på lite hur man ser det. Råkade hångla med en tjejpolare på fyllan en gång men avbröt det direkt när jag insåg vad jag höll på med. Och det är ju tanken som räknas :) :eek:skyldig

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Verkar vara många här med kanske tjejen läser mina inlägg frossa. Se så kom ut ur garderoben nu och visa upp liken:D :D Jag själv behöver inte oroa mig för sådant då jag är så jä--la ful och dessutom luktar så illa att det vore otänkbart att en kvinna skulle vilja ha mig:huvet :arsele

Dark_Messenger

Guest
Jag är hopplös men det börjar gå åt rätt håll. :)

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Man är otrogen när du har gjort något som "den bättre halvan" anser är otrohet.

Så tyvärr har jag varit det en gång eftersom jag inte fattade att hans uppfattningar var annorlunda än mina (och eftersom jag inte fattade då att det är den andra som faktiskt sätter gränserna på det och inte jag själv!).

När det gäller om det är "snyggt" eller inte att göra vad som helst med någon som är upptagen. Det är väl ansvaret för den som är upptagen att INTE vara otrogen. Är det däremot en kompis flick/pojkvän så är man igentligen otrogen mot kompissen. Så det är absolut inte snyggt. Dom får väl göra slut först då:)

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
otrohet är för mig redan vid en tanke på att man vill ha sex med någon annan än den man är ihopa med. varför vilja ha sex med andra om man har ett förhållande som är bra?

och nej, inte varit otrogen, det värsta jag vet!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
otrohet är för mig redan vid en tanke på att man vill ha sex med någon annan än den man är ihopa med. varför vilja ha sex med andra om man har ett förhållande som är bra?

och nej, inte varit otrogen, det värsta jag vet!

Äh, jävla 14is trams..

Den kille som är ute och går på stan och hamnar bakom Shakira, Beyoncé, Angelina, Lucy Liu (eller vad man nu går igång på) och inte tänker något i stil med "Oh.. Shakira.. OCH hennes syster.. i röven" är bög.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Värre om du frågar mig :näsblod

Ehum va, hade inte du varit otrogen mot ditt x? Då är jag mera svinaktig som myser med en helt okänd killes tjej, än dig som varit otrogen mot en du varit tillsammans med?

Ja det låter helt logiskt. :näsblod

Det är väll ändå inte killens fel om din tjej knullar runt.
Utan då är det hon som gjort fel inte han.

Nu tar vi två steg tillbaka. Jag har alltså inte haft en tjej som har gjort något med en annan kille. Utan jag var den andra killen alltså.

Fast du kanske tog det som ett exempel bara? Isf är vi ju överens. :)

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Äh, jävla 14is trams..

Den kille som är ute och går på stan och hamnar bakom Shakira, Beyoncé, Angelina, Lucy Liu (eller vad man nu går igång på) och inte tänker något i stil med "Oh.. Shakira.. OCH hennes syster.. i röven" är bög.

Du säger sådant som andra bara tänker. :D

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...