Jag har oxå varit utsatt för otrohet...det var så det började.
Och precis som du skriver "absolut INGET etc..." så låter det tills du sitter där med kuken i brevlådan
Nej, alltså verkligen...det finns inte en chans, Aldrig!!
Jag har oxå varit utsatt för otrohet...det var så det började.
Och precis som du skriver "absolut INGET etc..." så låter det tills du sitter där med kuken i brevlådan
På tal om det.
Är man ett ärkesvin om man har nullat med en upptagen tjej, eller är det hennes val att vara otrogen mot sin kille?
Nej, alltså verkligen...det finns inte en chans, Aldrig!!
Jag vet inte hur andra tänker men om du var medveten om att hon hade kille så förtjänar du stryk Om du inte visste om det...ja då var det inte mycket du kunde göra åt det.
Det är var mans uppgift att hålla pli på sin kvinna :muslim
Kan man inte det så får man skylla sig själv och det är fritt fram för dig att kliva på! Att man ska behöva ta ansvar för andra sneseglare låter lite väl långsökt..
Det är var mans uppgift att hålla pli på sin kvinna :muslim
Kan man inte det så får man skylla sig själv och det är fritt fram för dig att kliva på! Att man ska behöva ta ansvar för andra sneseglare låter lite väl långsökt..
Vad har hänt? Tappat snoppen och somnat i parken?
- Jaså, du har pojkvän.. Inte mitt problem, ska vi hem till mig eller!?På tal om det.
Är man ett ärkesvin om man har nullat med en upptagen tjej, eller är det hennes val att vara otrogen mot sin kille?
- Jaså, du har pojkvän.. Inte mitt problem, ska vi hem till mig eller!?
Tilläggas att jag naturligtvis aldrig nuppat en polares tjej!
been there.
Jo det är klart att det inte är helt enligt reglerna. Men är man ett ärkesvin i klass med henne som varit otrogen?
same goes for me...
women! you can't live with them and not allowed to shoot them!
Precis.
Nej fan, det är nog bland det sista jag skulle göra. Skulle nån vara det med min tjej då jewlar.
Om du tänker "Mmm baby" istället för "usch vad eckligt" när du under en promenad i parken snubblar på en ostampad festisförpackning, ramlar och stoppar upp pekfingret i stjärten på en anka.Definera otrogen
Det har inte med sex att göra. :fattigmansgåsleverpastejDu tänker på om man slickar på fingret efteråt eller inte ?
otrohet är för mig redan vid en tanke på att man vill ha sex med någon annan än den man är ihopa med. varför vilja ha sex med andra om man har ett förhållande som är bra?
och nej, inte varit otrogen, det värsta jag vet!
Värre om du frågar mig
Det är väll ändå inte killens fel om din tjej knullar runt.
Utan då är det hon som gjort fel inte han.
Äh, jävla 14is trams..
Den kille som är ute och går på stan och hamnar bakom Shakira, Beyoncé, Angelina, Lucy Liu (eller vad man nu går igång på) och inte tänker något i stil med "Oh.. Shakira.. OCH hennes syster.. i röven" är bög.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|