AndreasNo
Bannad
bruden sitter breve så svaret blev givet... haha ..
bruden sitter breve så svaret blev givet... haha ..
Jag tänkte svara med att det är som att köpa en bil bara för att krocka den.
Men då kom jag på att det är kul ju!
Äh, men jag håller mig hellre på bilkrockarsidan än otrogensidan.
Du behöver inte sälja bilen för att du åker taxi ibland.
Är man otrogen på fyllan eller för att teston tog över och man "glömde" så ska man skämmas.
Är man otrogen medvetet för att man inte bryr sig mer om sin respektive ska man hängas..
Du behöver inte sälja bilen för att du åker taxi ibland.
Har någon tvingat dej att ta ställning för någon annan ?
Var och en kan avgöra för sig själv vad som är rätt och fel och sedan välja. En del väljer fel fast dom vet om att det är fel. Det är inget man kan göra något åt på det stora hela.
Att vara otrogen hade för mig varit helt ok så länge det bara drabbar en själv och ingen annan, men det är ju rätt omöjligt eftersom det alltid drabbar en annan och inte en själv.
Förutom för de som faktiskt borde haft förhållande till att börja med..
Är man otrogen då mår man förhoppningsvis minst lika dåligt själv!
Otrohet börjar vid livmodertappen
Klart som fan att man varit otrogen. Jag litar inte på folk som hävdar att de aldrig har varit otrogna eller aaaaaaldrig kommer vara det.
Av den enkla anledningen att jag som gammal otrogen vet vad jag ska stålsätta mig för, vilket innebär att har jag väl bestämt mig för att inte vara det så finns det inte krafter i världen som kan locka mig, inte ens på fyllan....ni oskyldiga jävlar däremot faller dit direkt för ni har inte vanan att värja er när det bränner till på allvar.
däremot blivit utsatt för otrohet.
Det finns inget så svårt att förtjäna och så lätt att förlora som en styrning i MotoGP!
När jag tänker efter.. Jo, jag har också varit utsatt för otrohet..
En bekants flickvän tittade över och sexade upp mig, räknas det?
På tal om det.
Är man ett ärkesvin om man har nullat med en upptagen tjej, eller är det hennes val att vara otrogen mot sin kille?
Den diskussionen hade jag med en polare förra fredagen! Jag hävdade att det var sjukt osnyggt och att man fick räkna med mycket smisk.
På tal om det.
Är man ett ärkesvin om man har nullat med en upptagen tjej, eller är det hennes val att vara otrogen mot sin kille?
Det finns INGET du kan locka mig med för att jag ska vara otrogen, absolut INGET! Du säger att du inte tror på det men...så är det! Jag har upplevt det och som jag mår än idag för det...aldrig...aldrig i hela mitt liv kommer jag svika en person jag älskar på de sättet.
Just ja..."jag älskar dig"...lite väl tomma ord i dagens läge! Folk är otrogna, eller så byter de partner ungefär som strumpor och säger till varenda en av dom: "älskar dig"...haha..det är fan komiskt
Mer ett: "älskar dig = Gumman, jag har dig för stunden bara, sen när jag legat och tryckt på dig ett tag så måste jag byta....det förstår du väl...riiight?"
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|