Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
som jag skrev innan, anledningen till varför jag vet är för att han berättat det för mig för vi har haft denna diskussionen själva.

jag lägger ned nu, pallar inte diskutera saker som är självklara för mig. jag står där jag står och jag är bara glad att slippa ha ett förhållande med en idiot!

jag respekterar att ni har era åsikter så låt mig ha mina!

Om dina åsikter är att folk är idioter, och du basunerar ut dom på ett forum, så vad förväntar du dig?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Om du tror att du känner din sambo så väl att du "vet" vad han tänker så gör du ju dig själv bara en otjänst.
Jag accepterar inte heller otrohet (gör nån det?) men jag e inte så naiv så jag spekulerar i vad folk tänker. Folk får tänka vad de vill, hur ska man nånsin kunna kontrollera det? Jag bryr mig inte heller om VAD min flickvän tänker, det är vad hon GÖR som spelar roll, eller hur?

Ord på den.

Jag menade inte att man skulle gå omkring och fantasiera om glasskulerumpor och fasta B-kupor dagarna i ända. Men att säga att man ADLRIG tänkt och blivit attraherad av någon annan det minsta lilla om man levt i ett längre, seriösare förhållande skulle jag vilja påstå är lögn.

Jag struntar väl i vad min framtida tjej tänker på, men jag vill inte veta något om det och om hon gör tanke till handling så är det huvudet före ut som gäller.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
folk som är otrogna är idioter....

Absolut! Men det är fortfarande en markant stor skillnad mellan att tänka "oj, hon var läcker" när du strosar omkring på stan och att ligga och nuppa med kvart i tre ragget när man har en flickvän som väntar hemma i sängen..

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
folk som är otrogna är idioter....

Jo, men du hävdar att om man ens tänker på nån annan när man är i ett förhållande så är man otrogen. Skulle tro att det innebär ungefär 95% av jordens befolkning...inklusive de flesta här, så du kallar oss alltså idioter och sen gapar du om att få ha din åsikt ifred. Javisst, men låt då oss ha vår åsikt.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Jo, men du hävdar att om man ens tänker på nån annan när man är i ett förhållande så är man otrogen. Skulle tro att det innebär ungefär 95% av jordens befolkning...inklusive de flesta här, så du kallar oss alltså idioter och sen gapar du om att få ha din åsikt ifred. Javisst, men låt då oss ha vår åsikt.

det är de som känner sig träffade som otrogna som ska känna sig som idioter!
ärligt talat skiter jag i vilka som är trogna respektive otrogna, så länge inte den jag är ihop med är otrogen så!

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
såhär känner jag:

om nu min pojkvän skulle drömma om andra skulle jag som person inte kunna känna mig tillräcklig för honom. både sexuellt och emotionellt.
det skulle störta mitt redan skadade självförtroende och jag skulle må allmänt dåligt.
jag har diskuterat detta med min sambo för att jag var nyfiken på hans åsikt och jag kan inte mer än lita på att det han säger till mig är sant.
ni som fantiserar och drömmer, alltså nästan alla då, är inte idioter, men jag anser det vara fel! ni som är otrogna på det plan att ni har sex med en annan är idioter!
otrohet har enligt mig olika nivåer och att fantisera är nivå ett men det är inte er jag kallar för idioter. jag uttryckte mig slarvigt innan så därför denna förklaring.

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Det var det värsta:) hårdaste bedömning på otrohet jag stött på:arsele Vet inte hur jag skall lägga fram alla mina otrohetsaffärer för min fru:näsblod hon kommar att bli förbannad:mad:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Och här har vi ytterliggare en gång bevis för att monogami är totalt förkastligt! Jag ska fan ha minst 12 fruar, med 12 spisar prydligt installerade på rad i köket!

/perris

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Kan det vara så att TS precis varit otrogen och försöker rättfärdiga sitt sätt genom att kolla ifall otrohet är en vanlig grej?

Sherlock? Ledsen men jag har ett helt harem av brudar så det behövs inte.

Speedgirl skrev:
om nu min pojkvän skulle drömma om andra

Tro mig, det gör han. Det finns inte en chans i världen att han aldrig ser nån tjej på stan och tänker tankar i stil med "Du, jag och en flaska glid baby". Säger han nå annat så ljuger han. Prova skriva *jpg eller *avi i sök på datorn och berätta sen vad du hittade i den dolda mappen :hihi

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Jag fattar inte hur man kan anse att drömmar skulle vara att vara otrogen. Ta min hoj tex, det är en gammal häck med repor och skavanker, och nog fan tittar jag dreglande på en K8:a och fantiserar om vad jag och den hojen kan göra med varandra i kurvorna, men min hoj är MIN hoj och hur härlig än K8:an är så vill jag inte ha den. Jag vill ha min hoj.

Är jag fortfarande otrogen? :va

1000cc_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Har ingen...
Jag fattar inte hur man kan anse att drömmar skulle vara att vara otrogen. Ta min hoj tex, det är en gammal häck med repor och skavanker, och nog fan tittar jag dreglande på en K8:a och fantiserar om vad jag och den hojen kan göra med varandra i kurvorna, men min hoj är MIN hoj och hur härlig än K8:an är så vill jag inte ha den. Jag vill ha min hoj.

Är jag fortfarande otrogen? :va

Du drar världens sämsta liknelse, god be with you :)

Att tycka att nån annan tjej är fin är väl inget nytt, och helt okej! Min dåvarande flickvän såg kanske nån på teven och sa: "Han var fin"...inte fan grät jag för det eller blev förbannad...DET är normalt! Att däremot Tänka och FANTISERA om andra....NEJ, det är inte okej!

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Men ärligt talat, utan hån och skitsnack, så är du ganska naiv. :gnissla

tack så mycket

det kvittar vad jag skriver om hur min sambo är och vad han har för värderingar i livet för där är ingen som tror varken mig eller honom.
jag kan ju säga som såhär att där är en till i denna tråd som tycker som mig så visst finns det såna killar som inte fantiserar om andra, de är kanske väldigt få i antal men bara för det behöver det inte betyda att de inte finns.

btw han har inga dolda bilder eller liknande i sin dator.

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
jaja men låt mig ha den åsikten för det är så jag resonerar iallafall!
och min sambo tänker inte så och han är inte bög men han är införstådd med vad ett förhållande innebär och vad som förväntas av den andra!

visst kan man tycka att där finns vackra, snygga personer av motsatt kön även om man är sambo, gift eller dylikt men inte fan går man och har sexfantasier eller trånar efter sex med dem!

Mm.. Det blir nog bra..

För din egen skull hoppas jag att du bara är väldigt ung och naiv.

Tänker man eller fantiserar man om andra så är man ju fan dum...på Riktigt!!

Så tankar och fantasier gör en korkad? Intressant teori.

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...