Vadå en öl? Vad är det för fel med att titta på då? Kanske tagit en öl, gått tillbaka och tittat på?
Jo, fast nej... Sitta bredvid som en gubbe i Thailand på sex-resa är inte riktigt min grej. Antingen ska jag va med, annars kan jag knäcka en staropramen och kolla på inspelade Doohan-race!
Tycker för övrigt det är otroligt "manligt" att börja slå på killar som tjejer väljer att vara otrogen med. Haft diskutionen med män oftare och svaret på "varför" är oftast att man inte slår tjejer och måste slå någon eller att det bara "är så".
Det där grundar sig antingen i att man är väl medveten om vilken extrem frustration man skulle känna i stundens hetta, och att den då inte skulle gå att kontrollera.
Även om jag förmodligen (självinsikt
) tillhör den övre kategorin också, så är det inte anledningen till att jag säger som jag gör.
Jag ser inte en handling som mindre dålig för att den drabbade personen är okänd. Det blir som att mena att man kan stjäla, förstöra, missgynna etc andra utan att känna ånger så länge man inte känner dem. Same same..
Skulle jag kliva på en tjej, medveten om att hon var i ett förhållande så skadar jag någon. Jag kanske inte ens har ett namn på personen, men jag skadar någon...
Då jag inte skulle känna mig manad att hitta dennes lillesyster och sätta på henne, så är det närmare att slå av några ben på personen i fråga!
Gällande tjejen är det enbart den inbyggda oförmågan att slå tjejer som står emellan. Däremot skulle jag se till att skada henne så hårt det bara var möjligt, men med någon man känner väl är våld ett alltför milt straff. Det finns vägar in som gör ondare än så, och gränsen för vad otrohet förtjänar ligger långt bort i min bok!
Typ...