Varit otrogen?

Otrogen?

• Antal röstningar
    0

IronMike

Guest
Tråden väcker funderingar...

Vilka på sh är mina buksvågrar?

Vilka tjejjer på sh är madrasser?

--

Nu vill vi höra lite smaskiga grejjer hära.. Otrogen har väl varenda jävel varit. Men vem har varit otrogen med en annan sh medlems tjej eller kille?

Stå till svars...!

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
svinerihoj.com ?

Nej, ingen otrohet här inte. Finns inte på min världskarta.
Skulle aldrig heller förlåta om själafränden bedrog mig så brutalt.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Hur gick det med den där bilden på en lättklädd donna du hittade på din dator förut, som du startade en tråd om här? Din kille svor ju att han inte hade nåt med det att göra.
För visst var det väl du?
(jag hittar inte tråden här nu)

den bilden låg på min dator och var skickat från en av mina msn kontakter som ett virus.
så det löste sig :)

@Speedgirl

Va gör du i morrn kväll ?
:ligga ?

ja absolut! kan vi säga fredag kväll? hos dig eller mig? efter alla inlägg i denna tråd så framgår jag säkert som en otrogen sla**a :rolleyes:

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vadå en öl? Vad är det för fel med att titta på då? Kanske tagit en öl, gått tillbaka och tittat på? :)

Jo, fast nej... Sitta bredvid som en gubbe i Thailand på sex-resa är inte riktigt min grej. Antingen ska jag va med, annars kan jag knäcka en staropramen och kolla på inspelade Doohan-race!

Tycker för övrigt det är otroligt "manligt" att börja slå på killar som tjejer väljer att vara otrogen med. Haft diskutionen med män oftare och svaret på "varför" är oftast att man inte slår tjejer och måste slå någon eller att det bara "är så".

Det där grundar sig antingen i att man är väl medveten om vilken extrem frustration man skulle känna i stundens hetta, och att den då inte skulle gå att kontrollera.

Även om jag förmodligen (självinsikt :rolleyes: ) tillhör den övre kategorin också, så är det inte anledningen till att jag säger som jag gör.

Jag ser inte en handling som mindre dålig för att den drabbade personen är okänd. Det blir som att mena att man kan stjäla, förstöra, missgynna etc andra utan att känna ånger så länge man inte känner dem. Same same..

Skulle jag kliva på en tjej, medveten om att hon var i ett förhållande så skadar jag någon. Jag kanske inte ens har ett namn på personen, men jag skadar någon...

Då jag inte skulle känna mig manad att hitta dennes lillesyster och sätta på henne, så är det närmare att slå av några ben på personen i fråga!

Gällande tjejen är det enbart den inbyggda oförmågan att slå tjejer som står emellan. Däremot skulle jag se till att skada henne så hårt det bara var möjligt, men med någon man känner väl är våld ett alltför milt straff. Det finns vägar in som gör ondare än så, och gränsen för vad otrohet förtjänar ligger långt bort i min bok!

Typ...

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Men herregud! Hur ofta ska jag säga det till dig egentligen? TALA FÖR DIGSJÄLV! :)

Det är ju det jag gör hela tiden. Man = Jag (sorry jag e värmlänning)

Tycker för övrigt det är otroligt "manligt" att börja slå på killar som tjejer väljer att vara otrogen med. Haft diskutionen med män oftare och svaret på "varför" är oftast att man inte slår tjejer och måste slå någon eller att det bara "är så".
Ärligt talat så vet jag inte hur jag skulle reagera men om inte tjejen var en kompis till mig så skulle jag knappt bry mig om henne. Han skulle däremot antagligen få storsmisk för att inte bjuda in mig på kalaset eller så skulle jag ge honom en adress i Indien vart han kunde plocka upp alla sina grejer som jag skickat dit.

Anledningen till "varför" sätts i rullning redan i sandlådan i 3 års åldern. Det är svårt att förstå om man inte är kille, men hamnar man i en situation där en annan snubbe ligger och fjösar på ens käresta, ja då måste nånting gå sönder, och det är lite som att snor-Jimmy från andra trappan snodde din favoritbil i sandlådan PRECIS när du hade byggt färdigt den coola rampen....ja då måste det helt enkelt bli tal om näsblod och tårar. Det är magi lixom.

Eftersom de flesta killar har utvecklat nån typ av spärr mot att ge sig på fruntimmer med våld så väntar man med henne tills hatet tar över efter ursinnet, och sen får hon betala på nåt lite klurigare sätt.

En bekant till mig lyfte/släpade till exempel ut sitt nyotrogna fruntimmer i trappan, naken, och låste dörren. Sen fick hon lösa det bäst hon ville. Kläderna och pinalerna fick hon senare.

Personligen så anser jag att det egentligen är varenda killes skyldighet att ta reda på om den tjejen han raggar på, eller trycker grisspenen i, är ledig. Om han skiter i det eller gör det vetandes att hon är upptagen så försätter han ju sig medvetet in i risken att få tänderna inslagna, och det här vet de flesta killar om så det är inget konstigt.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Personligen så anser jag att det egentligen är varenda killes skyldighet att ta reda på om den tjejen han raggar på, eller trycker grisspenen i, är ledig. Om han skiter i det eller gör det vetandes att hon är upptagen så försätter han ju sig medvetet in i risken att få tänderna inslagna, och det här vet de flesta killar om så det är inget konstigt.

Att mena att man borde ställa kontrollfrågor om tjejen i fråga verkligen är singel är ju som att be om att aldrig få ligga.. Lite väl kanske.

Däremot sker nog de flesta otroheter åt det hållet med killar tjejerna har nån sorts kontakt med, i de fallen är sannolikt killen ifråga medveten om att hon är i ett förhållande, sen får hon påstå att det är dåligt hur mkt hon vill - Dumpa först, ****** sen!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tråden väcker funderingar...

Vilka på sh är mina buksvågrar?

Vilka tjejjer på sh är madrasser?

Sh måste vara den mest inavlade siten på internet. Alla har ju nästan varit med alla. Varför undrar du bara vilka tjejer som är madrasser? Det finns många grabbar här på SH som tar sig runt en hel del också.

On topic..nej jag har inte varit otrogen..jag har dock varit den andra parten i en jobbig och invecklad situation och det är INGET jag någonsin kommer göra om eller är stolt över!

Last edited by a moderator:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Men hur VET du att han inte fantiserar då? Om du inte tolererar det så förefaller ju chansen att han skulle berätta det för dig väldigt liten... Du skulle ju aldrig få reda på det så några "bevis" finns juändå inte.

Hur förhåller du dig till drömmar då? Alltså om han drömmer om andra?

det är faktiskt som så att det var han som sa till mig först att hans ställning till otrohet var såhär. så han visste inte att jag tyckte det. jag blev själv ställd till hans uttal för jag trodde inte att han tyckte så.

och sen kan jag bara lita på hans ord. vi är sambos och vi värdesätter ärlighet väldigt högt, jag har sagt att han kan berätta allt för mig även om det är något negativt, och det utan att jag blir arg.
sen om han berättar allt är ju en annan sak men jag tycker man ska veta att man kan berätta allt om man en gång skulle känna för att göra det.

att drömma eller fantisera om andra tycker inte jag är acceptabelt. Iallafall inte om verkliga personer. Att fantisera om en icke verklig person är enligt mig mer acceptabelt. Men att tänka om tex ens snygga tjejkompis att hon skulle jag vilja knu**a är absolut inte ok.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras