schneberger
Bannad
schneberger, är det du som säljer vfr'n???
nix det är inte jag som säljer vfr'en
men som jörgen skriver, ibland så är inte säljare och köpare ense om hur skicket på cykeln faktiskt är.
om alla som varit och kollat på något där säljare och köpare inte är ense om skicket , och i dessa trådar kalla säljaren för lögnare ,
så skulle det bli en jävla massa trådar om just det.
t.ex köpte jag för någon vecka sedan en domintator från 91. för 13000 , den var sliten som fan i plasten . och kanske inte skitfin.. men för dom pengarna så är den faktiskt i riktigt bra skick.. medans om den hade varit utsatt för 25 papp. hade varit ett vrak..
Vaknat på fel sida? ge killen lite cred istället... Tänk alla som inte är så rutinerade på att kolla på annonser, som inte kan se bakom fasaden... då är det väll bra att dom hjälper varandra varna för dessa annonser.... själv är jag jäkligt trött på folk som skriver att det enda som inte funkar är tutan... o så när man kommer ditt finns det inte ett lyse som hänger på plats o hojen läcker olja som ett soll...
om jag skall ge killen creed , så vill jag veta mer.
vad för packningar saknades ? hur grundlig genomgång gjordes av hojen..?.
jag tycker faktiskt inte att tråden är tillräckligt komplett för att man skall kunna hänga ut säljaren som en lögnare.
Last edited: