iceice
Gudomlig sporthojare
Nu har du lärt dig att det fortfarande är en dålig idé....detta är första gången jag köper något på distans sedan 90-talet...
Nu har du lärt dig att det fortfarande är en dålig idé....detta är första gången jag köper något på distans sedan 90-talet...
Svarade ju att det lät som en firma i hudiksvall. Är det så?Pallar inte med en massa korkade påhopp om att jag är så korkad som köpt på distans, kunde hänt vilken "expert" som helst här.
Någon moderator får gärna ta bort tråden då ingen av frågeställningarna och syftet med tråden - om någon annan råkat ut för liknande blev till en vettig diskussion.
Mvh
Nej inte den, kan ta det på pm om det kom på tal om ta det vidare med kompensation osv. MvhSvarade ju att det lät som en firma i hudiksvall. Är det så?
Vad dillar du om, verkar vara bra grejer i Halland?Så...
...tjöp inget osett.
Äldsta regeln i boken, på samma sida som "Trust no-one."
Bra att du påminner sådana som är godtrogna, men jag funderar över syftet med tråden?
Vem vill du bränna? Säljaren?
Men, om han nu kryper till korset efter din kampanj - vem bränner du då?
Oss, som borde få veta vem som bär sig åt så här? Eller säljaren - som fallit till föga och givit dig kompensation - skall du outa honom ändå?
Ser du rävsaxen du satt dig själv i?
Edit:
Oj oj - du har köpt osett av en bilturk.
Man skall inte köpa MC av bilhandlare.
Det kan aldrig sluta väl.
Det är bara att följa tråden "Dagens Blocket" så får man svart på vitt.
Trist för dig, men det känns inte som jag är beredd att gråta med dig.
Att använda nätet som hävstång för att hota att shamea någon är ytterligt B i min bok. Antingen är du lojal med dina hojkompisar eller med bilturken.
Att säljaren flaggar med medlemskap i MHF är väl bra. För en bilhandlare.
MC-branschens fackorgan heter McRF - och dom är kritiska till vem dom tar in.
Välkommen till mcbranschen.se - mcbranschen.se
MC-Branschen går inte att sammanfatta i några ord eller i ett stycke. Vi är ju en mycket stor samling individer, oavsett om vi kör mc, importerar hjälmar, utbildar för körkort eller är en mc-handlare. För oss som arbetar med att sälja motorcyklar, mopeder eller erbjuda tillbehör och tjänster så...mcbranschen.se
Det är inga påhopp. Man ska inte köpa begagnade fordon osett, eftersom att det alltid finns hög risk för saker man inte accepterar som säljaren helt enkelt inte berättar om. Nya fordon går bättre, men man ska nog ändå göra en allmän översyn så allt är monterat rätt.Pallar inte med en massa korkade internetpåhopp av avundsjuka troll om att jag är så korkad som köpt på distans, kunde hänt vilken "expert" som helst här. Ta det face2face på stan istället, då är det minsann en helt annan inställning.
Någon moderator får gärna ta bort tråden då ingen av frågeställningarna och syftet med tråden - om någon annan råkat ut för liknande blev till en vettig diskussion.
Mvh
Nä jag fixade det som var på 4gjulingen som visade sig vara dränkt i en mosse.Nej inte den, kan ta det på pm om det kom på tal om ta det vidare med kompensation osv. Mvh
Vad dillar du om, verkar vara bra grejer i Halland?
Det är en etablerad mc-firma som funnits länge, är dessutom auktoriserad märkeshandlare och även en av de största i landet på beg hojar.
Det är inga påhopp. Man ska inte köpa begagnade fordon osett, eftersom att det alltid finns hög risk för saker man inte accepterar som säljaren helt enkelt inte berättar om. Nya fordon går bättre, men man ska nog ändå göra en allmän översyn så allt är monterat rätt.
Vill man ändå köpa en hoj i andra ändan landet och inte har tid att titta själv kan man be folk här att ta en titt, iaf om man är en av de mer frekventa postarna. Har hänt flera gånger att folk hjälpt till helt gratis med sånt. Ibland med rekomendationen att under inga omständigheter köpa hojen.
Pallar inte med en massa korkade internetpåhopp av avundsjuka troll om att jag är så korkad som köpt på distans, kunde hänt vilken "expert" som helst här. Ta det face2face på stan istället, då är det minsann en helt annan inställning.
Mvh
Är inte RSV4an en gammal racehoj?Huu den RSV4:an hos Northbike ser rätt buskig ut.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|