Varning!! Försöker att stjäla hojar i STHLM!

"Rask"

Guest
He he he.Du kan ju få knyta en tråd från hojen till min stortå om nätterna.Men om d rycker i den så ringer jag bara upp dig eller kakan så får ni komma o svinga bollträt.:tungan Håller fortfarande på o stökar i elsystemet i min efter klåparna som försökte sno den i fjol.Måste vart riktiga moppefuckon,för sådär försöker inte nåt proffs eller ens pundare att sno en KTM.Behövs ju bara en grabberskruv o en hammare med spikdrag+ en mejja.Hoppas du får ha din ifred iaf.Såg att din bakskärm sponsrar min gamla crew oxå:tummenupp .:rolleyes:

Låter kanon kommer över med lite fiskelina påengång :D

Satte den där för att ge skurkarna en chans att sno en annan hoj istället, hursomhelst vet de vad de ger sig in på...

Bara att bulta på dörren ifall du ser nåt, hellre en gång för mycket...

Fick du reda på vilka det var? Var det här utanför de försökte? Finns ju ett 100tal tänkabara personer vid nästa pendelstation...

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Intressant tråd, här kommer verkligen fram att myntet har två sidor..

Å ena sidan dom som förespråkar fight fire with fire, den andra om det verkligen är värt det för en död tingest..

Hur skulle man själv reagera i verkligheten, när du vaknar av att det pågår någon form av aktivitet kring din pärla med en skåpbil suspekt uppbackad brevid?
Skulle man låta proppskåpet gå och lubba ut för fight until death eller lyfta på luren och låta lagens väktare göra skäl för mina skattepengar?

Dilemma... å ena sidan vet jag att jag med största sannolikhet kommer torska stort för att jag försökte försvara min egendom, är det värt det? dax för riskanalys: är dessa döda tingestar utav gummi och plåt som man lagt ner både själ och slantar värda det?
Shit jobb, shit stålar, anstalt nästa, livet som dekis är ett faktum, bara för att du slogs för ett par metallhögar?
Extremt scenario, men ändå..

Å andra sidan..
Vetskapen om att lagens väktare knappast värdesätter min egendom som jag gör, vetskapen om att, OM dom kommer i tid, kanske inte kan göra någonting då uppsåtet ej är styrkt, dels att även om dom skulle kommit så långt att dom baxat in min bäbis i skåpbilen och dom blir tagna på bar gärning inte får mer än en smäll på fingrarna och 16 dagars samhällstjänst att rensa rabatter får en tanken att fundera, om inte jag bevakar och förvarar min egendom, vem gör det då?
Med detta i bagaget så ligger tanken inte långt ifrån att snabbt som en vessla hoppa i rörliga kläder och med ett snabbt handgrepp ta med det 350år gamla japanska svärdet, som bara konstruerades till prefektion för ett syfte, att skära genom ben och vävnad med en förbluffande lätthet i ett par snabba hugg..
Man vet att detta kan vara slutet, slutet på kanske min hälsa, min framtid bara för att jag försvarade min egendom...
Men dom suspekta individerna som ansåg att mitt var lika med deras, i andra änden med avhuggna lemmar, fick betala priset för att dom pga av sin misslyckade livsexistens inte klarat av mer än att stjäla annans egendom har då stillat ens sinnesfrid så man kan ta det rättsliga efterspel som följer..

Fan vet vad man skulle göra om det skulle inträffa på riktigt, troligen skulle jag nog bara lyfta på luren och ringa lagen, hojjen är ju trots allt stöldförsäkrad...

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Fota med blixt,,,, Filma och lägg ut på Youtube,,,,

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Låter kanon kommer över med lite fiskelina påengång :D

Satte den där för att ge skurkarna en chans att sno en annan hoj istället, hursomhelst vet de vad de ger sig in på...

Bara att bulta på dörren ifall du ser nåt, hellre en gång för mycket...

Fick du reda på vilka det var? Var det här utanför de försökte? Finns ju ett 100tal tänkabara personer vid nästa pendelstation...
Tror inte jag skulle vilja veta vilka det var faktiskt.:) Men ett lustigt sammanträffande e ju att sen "fiddyligan" som jag ett antal ggr informerade om hur olämpligt det var att leka crossbana i sandlådan kl 21 på kvällarna,flyttade härifrån.Tog det ca en vecka så hände det.Innan dess hade hojen ståt ute orörd i 5 år.Så det KAN ju ha varit en liten hämndaktion.Verkar ju troligt med tanke på resultatet,men det är ändå bara GISSNINGAR.Har 2 flaskor märkfärg som skjuter iväg 12 meter på ballkongen om nån börjar pilla på din hoj.Kan ju va bra att börja med att tagga rätt snubbe om vi skulle behöva ingripa nån gång.:tungan

OC

är inte som alla andra
Gick med
28 Mar 2008
Hoj
R1
Intressant tråd, här kommer verkligen fram att myntet har två sidor..

Å ena sidan dom som förespråkar fight fire with fire, den andra om det verkligen är värt det för en död tingest..

Hur skulle man själv reagera i verkligheten, när du vaknar av att det pågår någon form av aktivitet kring din pärla med en skåpbil suspekt uppbackad brevid?
Skulle man låta proppskåpet gå och lubba ut för fight until death eller lyfta på luren och låta lagens väktare göra skäl för mina skattepengar?

Dilemma... å ena sidan vet jag att jag med största sannolikhet kommer torska stort för att jag försökte försvara min egendom, är det värt det? dax för riskanalys: är dessa döda tingestar utav gummi och plåt som man lagt ner både själ och slantar värda det?
Shit jobb, shit stålar, anstalt nästa, livet som dekis är ett faktum, bara för att du slogs för ett par metallhögar?
Extremt scenario, men ändå..

Å andra sidan..
Vetskapen om att lagens väktare knappast värdesätter min egendom som jag gör, vetskapen om att, OM dom kommer i tid, kanske inte kan göra någonting då uppsåtet ej är styrkt, dels att även om dom skulle kommit så långt att dom baxat in min bäbis i skåpbilen och dom blir tagna på bar gärning inte får mer än en smäll på fingrarna och 16 dagars samhällstjänst att rensa rabatter får en tanken att fundera, om inte jag bevakar och förvarar min egendom, vem gör det då?
Med detta i bagaget så ligger tanken inte långt ifrån att snabbt som en vessla hoppa i rörliga kläder och med ett snabbt handgrepp ta med det 350år gamla japanska svärdet, som bara konstruerades till prefektion för ett syfte, att skära genom ben och vävnad med en förbluffande lätthet i ett par snabba hugg..
Man vet att detta kan vara slutet, slutet på kanske min hälsa, min framtid bara för att jag försvarade min egendom...
Men dom suspekta individerna som ansåg att mitt var lika med deras, i andra änden med avhuggna lemmar, fick betala priset för att dom pga av sin misslyckade livsexistens inte klarat av mer än att stjäla annans egendom har då stillat ens sinnesfrid så man kan ta det rättsliga efterspel som följer..

Fan vet vad man skulle göra om det skulle inträffa på riktigt, troligen skulle jag nog bara lyfta på luren och ringa lagen, hojjen är ju trots allt stöldförsäkrad...

Du vet nog vad du ska göra om/ när den dan kommer :tummenupp

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ser man ut som jag gör så behöver man bara knalla ut med en kätting i ena handen och intensivt vissla på ledmotivet till "The Twilight Zone".
Står de kvar i mer än 20 sekunder så ska jag äta upp min hatt.

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000

Så kan man fira ner sig från ett för-riggat rep, precis som en riktig ninja.

För mycket Jackie Chan? :pannkyss

Bifogat

• ninja1.gif
    ninja1.gif
    37.7 KB · Visningar: 86

notrightrider

Only dimly aware of a certain unease in the air
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Harrejavvlar.
En källartråd vinglar till lite yrvaket i det skarpa ljuset från alla smartphones.
När denna tråden senast rörde på sig var Nokia Communicator något att vifta med och WAP högaktuellt.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Harrejavvlar.
En källartråd vinglar till lite yrvaket i det skarpa ljuset från alla smartphones.
När denna tråden senast rörde på sig var Nokia Communicator något att vifta med och WAP högaktuellt.
Va fan... han lyfte ju tråden innan den fyllde 10 år!!!
Här har vi gått och väntat i 9 år och 8 månader :huvet
:D

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Last edited:

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Harrejavvlar.

WAP ja ju as coolt på den tiden ju :tummenupp Fanns even på Nokia 7110I :yoparty

Mc larm har det funnits sedan länge tillbaka i tiden :whip

//Robin

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...