Varning!! Försöker att stjäla hojar i STHLM!

"Rask"

Guest
Läs igen! Så har du något att göra en stund.. :tummenupp

Här är en till som behöver läsa tråden igen. Have fun!

Det är lite roligt att ni sitter och diskuterar något ni inte ens har en aning om :)

Man får väl gratulera och önska dig lycka till i livet, förhoppningsvis kommer du aldrig upptäcka andra sidan på myntet i detta ämne...:tummenupp

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
jag läser om tråden om du läser lagboken :tummenupp

Jag behöver inte. Jag klarar mig finfint ändå! Fiffigt va!?

Man får väl gratulera och önska dig lycka till i livet, förhoppningsvis kommer du aldrig upptäcka andra sidan på myntet i detta ämne...:tummenupp

Om du hade haft förstånd eller hyffs nog (välj själv) att läsa tråden innan du började diskutera så hade du sett att jag haft min beskärda del av detta myntet redan.

Men tack för lyckönskningarna iaf. :tummenupp

Last edited:

OC

är inte som alla andra
Gick med
28 Mar 2008
Hoj
R1
Man kan inte ha koll på allt. Å någon måste ju så det är väl bra att sådana som du finns då..

Själv har jag advokater som sköter sådant åt mig :)

skulle gärna ha advokater som sköter sånt åt mig oxå, men tror inte dom är så sugna på o gripa narkomaner/väldsmän mm o smutsa ner sig :D

"Rask"

Guest
Jag behöver inte. Jag klarar mig finfint ändå! Fiffigt va!?

Om du hade haft förstånd eller hyffs nog (välj själv) att läsa tråden innan du började diskutera så hade du sett att jag haft min beskärda del av detta myntet redan.

Men tack för lyckönskningarna iaf. :tummenupp

Haha du e ganska rolig i dina inlägg iallafall. Kul att det finns folk som tar hur mycket skit som helst utan att reagera, det visar bara på hur indoktrinerad du faktiskt är...

"Rask"

Guest
Jo jag förstod att du tycker det från ditt första inlägg. Jag är väldigt smart och läsa kan jag också! :tummenupp

Läsa kan du säkert men tolka innerbörden av meningen verkar vara svårare, läs igen och se om du fattar...
Bara för att din mamma har sagt att du är smart så behöver det inte vara en sanning...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Läsa kan du säkert men tolka innerbörden av meningen verkar vara svårare, läs igen och se om du fattar...
Bara för att din mamma har sagt att du är smart så behöver det inte vara en sanning...

Efterssom det är omöjligt att bli indoktrinerad av flathet så tror jag inte att jag behöver lägga mer tid på att fundera på det. Sen fattar jag såklart att du, i brist på något vettigt att säga, istället fortsätter med personliga påhopp. Det enda det bevisar är egentligen bara något om vem av oss som nått längst i evolutionen.

Men för all del, fortsätt gärna. Det är ganske underhållande.

Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Lite ot i denna annars så strikta tråd :) Rask,visst e det grannen va??? Stått o drägglat lite på din hoj isf.Så hoppa inte ut med bollträt o veva bara för att det står en tatuerad misstänkt hojtjuv bredvid din pärla:tungan det e bara jag som beundrar den.Gillar det där med svart ram.:tummenupp

Nicotin

Guest
Dom där klistermärkena är tamejfan det dummaste skiten som finns....jag bara undrar, sitter det ett gäng HA medlemmar i en sidovagn & skyddar hojen vart man än är?:va

snarare ett faktum att dom har ögon och öron överallt..

sen så har dom ett visst mått av respekt hos folk..inga man direkt djävlas med och kommer undan med det...

Det e lite snack och mycket verkstad hos dom

A.C

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tenere 700

sen så har dom ett visst mått av respekt hos folk..inga man direkt djävlas med och kommer undan med det...

Coooolt som faaaan! :rolleyes:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Här har vi ett fan iaf. Kan vi få vi höra din "jag mötte Lassie" historia då!?

För 90% av alla som säger som du gör har en kompis, kompis, kompis, halvsyrras hunds veterinärs svärson som känner en i HA. Å de är såå fräna.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Här har vi ett fan iaf. Kan vi få vi höra din "jag mötte Lassie" historia då!?

För 90% av alla som säger som du gör har en kompis, kompis, kompis, halvsyrras hunds veterinärs svärson som känner en i HA. Å de är såå fräna.

Fan biturbo, du är på allt & alla theese days...

JAG kan berätta en söt historia..

Vid mina föräldrars landställe bor där en HA medlem några hus bort, hans kompis hälsade på med lastbil och körde söder några vägtrummor förra sommaren. Ingen vågade först fronta killen men på badstranden vågade sig ordföranden i vägföreningen fram och klaga, några dagar senare kom ett gäng med adekvat maskinpark, grävde upp vägen och bytte betongtrummor. Gratis givetvis.

Se där, en HA historia med ett minimum av mellanhänder....

Franskt.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...