Varning!! Försöker att stjäla hojar i STHLM!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Snillet igen.. Välkommen.

Vilka profetior hittade du i mitt inlägg idag då?

Är jag välkommen o sno din hoj?

Hoppas att det kommer tjuvar till dig o snor allt du äger o har, gång på gång och du känner dig maktlös o lagen inte når dessa lirare. Så kanske du kommer ner på jorden och förstår dig på spelet.

OC

är inte som alla andra
Gick med
28 Mar 2008
Hoj
R1
Mja. Det kan så vara. Lagar skall tolkas. Däri finns ett litet svängrum, ja. Helt rätt.

Men att bensäkert säga att "om jag säger att du är arresterad" innebär INTE att man får bryta någons knä och tro att man, per automatik, ska komma undan med det. Tror man det så är man bra korkad.

Självklart. Men att "lämna nyckeln i hojen och stå å vakta med baseballträt" är rätt så långt ifrån Rödeby eller?

finns det inga mer lagar som kan tas upp :D

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Är jag välkommen o sno din hoj?

Hoppas att det kommer tjuvar till dig o snor allt du äger o har, gång på gång och du känner dig maktlös o lagen inte når dessa lirare. Så kanske du kommer ner på jorden och förstår dig på spelet.

Ja jösses.. Hur faan fick du lämp?

finns det inga mer lagar som kan tas upp :D

Fråga inte mig.. Inte jag som kom dragandes med den..

Last edited:

OC

är inte som alla andra
Gick med
28 Mar 2008
Hoj
R1
en lätt fråga? varför bry sig så mycket om att folk löser saken på sitt eget sätt tills farbror blå dyker upp efter ca 2-4 tim? :va

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
hehe, Biturbo...även om vi inte delar uppfattning om saker och ting i alla lägen, så uppskattar jag alla dina inlägg.
Detta eftersom din avatar är så in i h-s inbjudande....det är bilden jag vill se när jag ligger för sista andetaget ;)

"Rask"

Guest
Mja. Det kan så vara. Lagar skall tolkas. Däri finns ett litet svängrum, ja. Helt rätt.

Men att bensäkert säga att "om jag säger att du är arresterad" innebär INTE att man får bryta någons knä och tro att man, per automatik, ska komma undan med det. Tror man det så är man bra korkad.

Om du bara vet vad du sysslar med så är oddsen på din sida, men inget är vattentätt...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ja jösses.. Hur faan fick du lämp?

Fråga inte mig.. Inte jag som kom dragandes med den..

undrar jag med:va
men men tack vare samma lag som du följer så strikt så hade jag också den rätten att få lämpen. Inte för att jag hajar vad detta har med hojstölder o göra men men :pannkyss

"Rask"

Guest
en lätt fråga? varför bry sig så mycket om att folk löser saken på sitt eget sätt tills farbror blå dyker upp efter ca 2-4 tim? :va

Jag kan svara på den frågan

Biturbo är pacifist som är indoktrinerad att lagboken finns för hans skull och att det svenska rättssystemet kommer att göra allt i sin makt för att hjälpa honom om han hamnar i nöd. Helt ok att han tror det, vissa vaknar sent vissa aldrig...Man kan t.o.m. anse att han är lyckligt ovetande :)

Fan vill också leva i en drömvärld på rosa moln där "badguyen" alltid förlorar i slutändan :huvet

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
jodå men man kan ju alltid missa nått :)

Läs igen! Så har du något att göra en stund.. :tummenupp

Jag kan svara på den frågan

Biturbo är pacifist som är indoktrinerad att lagboken finns för hans skull och att det svenska rättssystemet kommer att göra allt i sin makt för att hjälpa honom om han hamnar i nöd. Helt ok att han tror det, vissa vaknar sent vissa aldrig...Man kan t.o.m. anse att han är lyckligt ovetande :)

Fan vill också leva i en drömvärld på rosa moln där "badguyen" alltid förlorar i slutändan :huvet

Här är en till som behöver läsa tråden igen. Have fun!

Det är lite roligt att ni sitter och diskuterar något ni inte ens har en aning om :)

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...