Hmm, jag har ämnat köpa ett par hanskar av nämnda Tyoma, (som för övrigt är en väldigt snabbsvarande & trevlig i sitt bemötande) jag har betalat in 150kr för frakt och skulle lösa ut dem mot efterkrav.
Redan innan jag läste denna tråden frågade jag om handskarna var äkta och det sa han att de var.
Men så läste jag då denna tråden och genast börjar man ju att tvivla.
Då jag har 2 par garanterat äkta Alpinestars GP Pro handskar hemma sedan tidigare så skulle jag nog ganska lätt kunna se om det är kopior (inbillar jag mig).
Men nu har jag fått kalla fötter och tvivlar på att det blir någon affär. Speciellt inte om det är "defekter" eller "udda storlekar". Något som inte framkommer i annonsen.
Nej, det får nog bli affär via UK eller FC-moto.
Redan innan jag läste denna tråden frågade jag om handskarna var äkta och det sa han att de var.
Men så läste jag då denna tråden och genast börjar man ju att tvivla.
Då jag har 2 par garanterat äkta Alpinestars GP Pro handskar hemma sedan tidigare så skulle jag nog ganska lätt kunna se om det är kopior (inbillar jag mig).
Men nu har jag fått kalla fötter och tvivlar på att det blir någon affär. Speciellt inte om det är "defekter" eller "udda storlekar". Något som inte framkommer i annonsen.
Nej, det får nog bli affär via UK eller FC-moto.